saa kotikonstein hiljasemmaks? Esim. kiintolevyä tjms. Kiitos!
Miten
2
318
Vastaukset
- pjotr
eräässä lukemassani artikkelissa upottivat koneen öljyyn.tuli aika hiljaiseksi.sitä en muista käyttivätkö rypsiöljyä vai eläinkunnan tuotteita.
hyvä näin itse kehittämäni konsti on paksu matto tms. koneen päälle.
hieman jos ottaa fyysisesti etäisyyttä koneeseen auttaa myös usein kummasti.
nuo edellä olevat eivät olleet mitään vitsailua.
kiintolevyn ääni häiritsee?ei minua.omasta koneestani pahin ääni lähtee prosessorin tuulettimesta mutta vain raskaassa kuormituksessa.sekään ei minua häiritse.
kiintolevyjä saa hieman hiljaisemmaksi esim. samanlaisella ratkaisulla kuin esin. minulla on.
kiintolevyn koteloon kiinnittävien ruuvien alle kumitassut/prikat joka kuuluu tähän koteloon jo vakiovarustuksena mutta on myös heppo vaikka itse askarrella.
prosessorin/näytönohjaimen/piirisarjan tuulettimia on myös hiljaisempia tai peräti äänettömia passiiviratkaisuja vesijäähdytystä tietenkään unohtamatta. löytyy netistä esim. hakusanalla silent PC tai watercooling ja miksei sanojen suomenkielisillä väännöksilläkin.- Joku vaan...
Ja jos prikat eivät riitä, niin sitten voi aina kokeilla sitä perinteistä kuminauharipustusta... Tai ihan mitä vaan millä saa estettyä kovalevyn runkomelua siirtymästä koteloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896