Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aromaterapeuttiset

dödöt

Jostain syystä minulle eivät sovi aromaterapeuttiset dödöt. Kainalot tulee aina ihan punaisiksi ja kutiavat kamalasti.
Olin kuvitellut niitä dödöjä miedoiksi luonnontuotteiksi, mutta minulle ilmeisesti ovat kuitenkin liian vahvoja. Yleensä minulle ei tule mistään ihottumaa.
Olen käyttänyt kahta kotimaasta ostettua valmistetta sekä yhtä ulkomailta ostettua ja kaikista samat oireet. Joten olkaa muutkin varovaisia.

6

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mennen tullen

      Mä dokaan kolinaa eikä se kutita yhtään. Hengitys haisee hyvälle. Saa naapuritkin aromia.

    • asiaa opiskellut

      Eteeriset öljyt ovat todella kyllä luonnon tuotteita, mutta ne eivät ole mietoja. Tämä riippuu tietenkin laimennus suhteista, mutta jo vähäisenkin määrän voi mitata verestä 20 min päästä eteeristen öljyjen käytöstä...tällä hetkellä eteeriset öljyt ovat kosmetiikassa ainoita aineita jotka saavat imeytyä verenkiertoon...

      Joku nyt tietysti tietää tämänkin paremmin....:-)

      • muutenkin

        kannattaa olla varovainen niiden dödöjen kanssa koska ne tulevat niin lähelle imusolmukkeita...ja etenkin antipersperantit jotka estävät hikoilua, tavallaan jättävät kuona aineet, jotka normalisti poistuisivat hienmukana "saatuttamaan" sinne kehon sisälle...


    • kutina!!!

      Ihan sama juttu. Palmolive oli merkki, joka pitäisi olla viel hellävarainen... mulla aiheutti ihan karseet ihottumat, ja muuten sopii melki mikä vain!

    • Aromaterapeutti

      Nyt tuntuu olevan muotia väittää tuotteen sisältävän aromaterapeuttisia aineosia. Mikäli väite edes jossain muodossa pitäisi paikkansa, niin silloinkin kyseessä olisi vain halpa synteettinen jäljitelmä. Tämäntyyppiset jäljitelmät ovat muiden kemikaalien tapaan allergisoivia ja ihoa ärsyttäviä, eivät siis millään tavoin hoitavia.
      Hanki hienhajun estoon ns. tuoksukivi

    • Taina222

      Mul kans kutiaa, punottaa ja aikani kun raavin, niin kainaloista tulee kirkasta "eritettä". Se on todella hermoja raastavaa. Olen käyttänyt pitkään samaa dödöä eli Niveaa. Joten en ole varma johtuisko minun kohdalla dödöstä... En tiedä sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe