Minulle tulee parin viikon päästä kaksi tyttöhiirtä ja olen ostanut jo kaikenlaista tarviketta niille. Onko jotain jota ei yleensä kirjoissa/netissä ole semmoista tärkeää tietoa? Olen lukenut paljon hiiristä vuoden ajan ja tunnun olevani kesäloman lopulla valmis ottamaan kaksi tyttöhiirtä. Ja muutkin tulevat hiirenomistajat saisivat keskustelusta tietoa. Saako hiirille muuten antaa marsuille, hamstereille ja rotilla tarkoitettuja namijuttuja? -Kiitos
Ensimmäistä kertaa hiiriä
5
901
Vastaukset
- ..............................
saa antaa
- thapsus
Olet varmaan jo hiirifoorumin löytänyt?
http://hiirifoorumi.net/ - marsu22
sinuna olisin kyllä valinnut eläimen paremmin...yöks..mulla on ollut tanssihiiriä ja ne haisi pahemmalle kuin kanin papanat!!!
- polgara_silvereye
eli mitäs nämä tanssihiiret ovat? :D Eläinkauppiaat eivät osaa nimetä myytäviä otuksiaan oikein ja siitä syystä juuri näkee nimityksiä "tanssihiiri", "japanilainen hiiri" ymm...
Lukekaa hyvät ihmiset suomen virallinen lemmikki- ja näyttelyhiiri saitti:
www.hiiret.fi
ja tutustukaa ehdottomasti myös kasvattajien suosimaan foorumiin:
www.hiirifoorumi.net - Hiiripiiri
Valitsit hyvin lemmikin ! Hiiret ovat älykkäitä.
Kaipaavat paljon tekemistä. Ovat yöllä virkeinä,
Ainakin meidän hiirut ovat. Tietoa löytää netistä paljon ,Mutta ei nyt tule vain mieleen mitään sivua.
Lisäksi ne ei vie tilaa paljon kun ne tarvii vain terraarion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686892
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636803Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504503En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204099Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53680- 373258
- 283183
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris762792Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402269