Myydään harvinainen Simson-merkkinen taskupistooli. Kaliiberi on 6,35. Aseesta ei löydy paljoa tietoa, mutta kuvia voin lähettää. Luultavasti suojeluskuntien ajoilta, mutta toista tälläistä asetta ei ole vastaan tullut.
Myydään harvinainen pistooli
14
2486
Vastaukset
- Merpoosi
Onko kallis ostos? Minkä kuntoinen? Tätä pistuulia on muuten paria eri mallia, kumpaahan tämä lienee?
- 25 acp.
En löydä aseesta mitään tietoa, aivan tuntematon ase minulle. Kuvia voin lähettää sähköpostitse. Olen aseella pari laukausta käynyt ampumassa ja ihan hyvin se toimii. Tuolla asekaapissa se on puhdistettuna odottamassa tarjouksia.
- Serkku
25 acp. kirjoitti:
En löydä aseesta mitään tietoa, aivan tuntematon ase minulle. Kuvia voin lähettää sähköpostitse. Olen aseella pari laukausta käynyt ampumassa ja ihan hyvin se toimii. Tuolla asekaapissa se on puhdistettuna odottamassa tarjouksia.
Tarjoan aseestasi 1000 euroa. Ota tai jätä. Miten jatketaan kaupantekoa?
- 25acp.
Serkku kirjoitti:
Tarjoan aseestasi 1000 euroa. Ota tai jätä. Miten jatketaan kaupantekoa?
Lähetä puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi, niin keskustellaan lisää.
- kerääjä
25acp. kirjoitti:
Lähetä puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi, niin keskustellaan lisää.
Tarjoan 10 euroa. Aikoinaan poliisilaitoksella oli tätä kaliperia olevia pistooleja tolkuton määrä joilla ei osunut mihinkään. Myytiin kilohintaan. Muistaakseni nykyrahassa noin 10 euroa kappale.
- 25acp.
kerääjä kirjoitti:
Tarjoan 10 euroa. Aikoinaan poliisilaitoksella oli tätä kaliperia olevia pistooleja tolkuton määrä joilla ei osunut mihinkään. Myytiin kilohintaan. Muistaakseni nykyrahassa noin 10 euroa kappale.
Sinulta taisi pari nollaa jäädä tuolta loppu päästä... Tuossa vähän lisätietoa -----> http://www.waffen-beste.de/html/kurzwaffen_ii.html
- 25 acp.
kerääjä kirjoitti:
eli jos aseen valmistusmaassa, Saksassa, jossa kaikki on halpaa, hinta on melkein 500€, niin ei se Suomessa paljoa sen halvempi ole...
- Tutkinut
25 acp. kirjoitti:
eli jos aseen valmistusmaassa, Saksassa, jossa kaikki on halpaa, hinta on melkein 500€, niin ei se Suomessa paljoa sen halvempi ole...
Saksalaiset maksaa ylihintoja keräilyaseista koska heillä on varaa maksaa. Esim. Lignoset ja Akka-Mauserit (joita oli linkissäsi) ovat vaihtaneet Suomessa omistajaa 120-300 eurolla. Simsonin arvo, jos siisti, saattaisi olla 200-350. Mutta ainahan se kahden kauppa... 1000 euroa on kuitenkin vitsi tai provo.
- 25.acp
Tutkinut kirjoitti:
Saksalaiset maksaa ylihintoja keräilyaseista koska heillä on varaa maksaa. Esim. Lignoset ja Akka-Mauserit (joita oli linkissäsi) ovat vaihtaneet Suomessa omistajaa 120-300 eurolla. Simsonin arvo, jos siisti, saattaisi olla 200-350. Mutta ainahan se kahden kauppa... 1000 euroa on kuitenkin vitsi tai provo.
provo, mutta tuo 200-350€ on aika lähellä...
- Keräilijä
aseestasi 500€. Vastaa tähän viestiin jos haluat myydä aseen. Laitan luvan sitten menemään.
- Eno veneestä
Ei se kovin harvinainen taida olla.
- harvinainen
Luvallisena meinaan.
- penatus
niin haluisin ostaa ton sun syyläsen aseen että kaks sataa tarjoon jossei sillä lähe ni ime munaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409