Kuuluisikohan tämä tuonne sinkku palstalle? Miten olette saaneet puolison vai onko jäänyt haaveeksi? Mun pitkäaikaisella kokemuksella voin sanoa että kiinnostus romahtaa kun työhommat tulee puheeksi. Ei auta vaikka oma asunto lähes maksettu ja muutenkin menee paremmin kun muutamilla akateemisilla jotka tunnen. Vaikka ei siinä varmaan taloudesta ole kyse vaan työn surkeasta imagosta.Sinkkuuteen alkaaa toisaalta jo tottua.
Siivooja miesten
seurustelu
91620
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 9
Vanhimmat
Onhan toi ihan totta, osan naisista se karkottaa kun kertoo tekevänsä kokopäiväisesti siivoustyötä. Kuitenkin ei vaan ulkomaalaisia vaan myös ihan suomalaisiakin miehiä tulee koko ajan lisää siivousalan töihin, ihan toimitila/laitoshuoltaja tutkinnonkin suorittaneita päteviä sällejä.
Itse silti löysin oman tyttöni, kaikille olen kertonut mitä teen työkseni :)
Talous vieläkin paremmalla tolalla kuin alkup. viestin laittajalla. En kait enää edes yritä tosissaan eukkoa ja jos yrittäisin, kierrän hieman kaarellen ammattia koskevia asioita. Ei ole inspiroinut oikein urakehitykset.
siivoojat luuraa? Ei meilläpäin ainakaan näy yhtäkään... koulutettua tai kouluttamatonta.
Missä päin sitten asut? Ja minkä ikäinen:)?
tosin varattu....
Minä olen siivonnut vähän jokapuolella suomea. Forssassa oli eniten miespjuolisia siivoojia. He kaikki olivat L&T:n palkkalistoilla ja siivosivat erästä Forssalaista teurastamoa.
Mutta tavallisissa siivouskohteissa, kuten toimistoissa tai muualla ei ole tullut vastaan kuin yksi miespuolinen siivooja, hän siivosi Forssassa putkaa.
Muuten taidan olen ainut miespuolinen siivooja, jonka tiedän.
Menetin jopa entisen tyttöystävän, koska hänen äitinsä ei hyväksynyt siivoojan työtä..
Terveisin Jari
Ihme juttu. Itse ottaisin mielelläni kyllä miehen joka tekee mitä tahansa työtä kuin että vain makaisi
kotona räkimässä kattoon...ehkä joillekon tärkeämpää on se "titteli" kuin oikea ihminen, toivotaan että kohdalllesi osuu myös sellainen.
Tämä työ nyt on niin aliarvostettu, ettei mikään ihme...
Kuitenkin: mulle kelpaa mies joka tekee rehellistä työtä.
Meillä on vahaamassa käynyt pari miestä ja ihan kivoja ovat olleet ;-)
ite oon "vahaaja ja ikkunanpesijä" ja meil vaan pääasiassa kundeja duunissa, muija oon. Mut mielletty hyväks jätkäks ja kissana sitten kun bilekuteet päällä:) Välillä naispuoleiset kesätöissä tai kokeilevat, mutta eivät viihdy nopeatempoisessa tiimissä, jossa huumori on mitä on;P Hyvin meijän poijaat seurustelee, eikä niitten mimmejä ja vaimoja siivousala haittaa. Iteki sitä mieltä, että viis alasta, kuhan ei oo basisti tai insinööri=)