Apple PowerBook G3 500MHz läppäri
256Mt keskusmuisti
6 Gt kiintolevy
Sisäinen DVD-asema
14,1" näyttö
Akku (huono) laturi
Mukaan ohjekirjat, palutusmedia (OS9) jne. Kaupanpäälle: Uusi Suomenkielinen OS 10.2 Käyttis valmiiksi asennettuna, Retail paketti
siis olen tyhmä näissä asioissa joten kertokaapas minulle sopisiko tuo pelikäyttöön kone on siis käytetty ja siitä ei ole muuta kuin nuo tiedot
pelikone hakusessa
8
570
Vastaukset
- 98789
hyvin pasianssin ja miinaharavan pelaamiseen.
- itiootti tietokoneiden suhteen
kiitos tiedosta olisiko sitten mitään ehdotusta/linkkejä mikä kone ja uuski kelpaa tietysti mutta ei hirvee kallista ehkä maximissaan joku 1500€
- 1stMacFinn
itiootti tietokoneiden suhteen kirjoitti:
kiitos tiedosta olisiko sitten mitään ehdotusta/linkkejä mikä kone ja uuski kelpaa tietysti mutta ei hirvee kallista ehkä maximissaan joku 1500€
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore
Tuolta vaikka MacBook, joka on tuon iBookin monta vuotta nuorempi malli.
Tietysti pitää kysyä, että kun pelikonetta haetaan, miksi kannettava? Nehän nyt siis EI ole pelikoneita noin ylipäätään. - itiootti tietokoneiden suhteen
1stMacFinn kirjoitti:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore
Tuolta vaikka MacBook, joka on tuon iBookin monta vuotta nuorempi malli.
Tietysti pitää kysyä, että kun pelikonetta haetaan, miksi kannettava? Nehän nyt siis EI ole pelikoneita noin ylipäätään.koska se vie vähemmän tilaa ja minulla ei ole tilaa ja en käytä konetta pelkästään pelaamiseen ja tarvitsen matkoilla konetta.
voiko sillä applella pelata eikös siinä ole joku muu käyttöjärjestelmä kuin windows??????? - 09878909
itiootti tietokoneiden suhteen kirjoitti:
koska se vie vähemmän tilaa ja minulla ei ole tilaa ja en käytä konetta pelkästään pelaamiseen ja tarvitsen matkoilla konetta.
voiko sillä applella pelata eikös siinä ole joku muu käyttöjärjestelmä kuin windows???????Asus A6JA YONAH 1.66G/512/80/XP PRO 15.4" Glare Type TFT (WXGA) - kannettava tietokone.
# Yonah Dual Core T2300 1.66G
# ATI MOBILITY™ RADEON® X1600 256MB
# 512MB DDRII 533 (512*1)
# 80GB HDD
# 8X DVD DUAL DL
# WLAN 802.11g
# Win XP Pro
# Laukku ja hiiri
# Bluetooth
# DVI
# 1.3M Videokamera integroitu
# Paino 2.85Kg
1400e
TAI
Fujitsu Siemens AMILO Pi 1556-20 - kannettava tietokone.
# Processor Intel Core Duo T2400 (1,83Ghz).
# 15,4" WXGA (1280x800) Crystal VieW.
# 1024MB DDR (2 x 512MB, 533Mhz).
# nVidia Geforce GO 7600, 256Mt GDDR2.
# 120Gt SATA.
# Battery: Li-Ion.
# Akun kesto n. 2h.
# Dual Layer DVD /-R.
# Audio AZALIA Codec with S/PDIF.
# LAN 10/100/1000.
# WLAN Intel 3945ABG WLAN.
# Card Reader 4 in 1.
# Modem 56k V92.
# Paino > 3,1Kg.
# Liitännät: 3 x USB 2.0, Firewire, 1 x ExpressCard, 1 x S-Video, DVI, 2 x Audio.
# Silent Mode.
1400e
Suosittelen Asusta lisämuistilla.
no joku pasianssi vois mennä :)
- Juracaa
toihan on vanha kone... Nykyään on applelta vaikka halpa macbook; 2ghz intel core duo, 512mt ram(kantsii lisätä 1GB:hen), 10.4 ja muuta
- 7897789
Macille löytyy huonosti pelejä, tehot eivät riitä ja Macbookissa vain 13 tuuman näyttö. Ja ovat vielä kalliita PC-koneisiin verrattuina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497