pelikone hakusessa

itiootti tietokoneiden suhteen

Apple PowerBook G3 500MHz läppäri
256Mt keskusmuisti
6 Gt kiintolevy
Sisäinen DVD-asema
14,1" näyttö
Akku (huono) laturi



Mukaan ohjekirjat, palutusmedia (OS9) jne. Kaupanpäälle: Uusi Suomenkielinen OS 10.2 Käyttis valmiiksi asennettuna, Retail paketti


siis olen tyhmä näissä asioissa joten kertokaapas minulle sopisiko tuo pelikäyttöön kone on siis käytetty ja siitä ei ole muuta kuin nuo tiedot

8

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98789

      hyvin pasianssin ja miinaharavan pelaamiseen.

      • itiootti tietokoneiden suhteen

        kiitos tiedosta olisiko sitten mitään ehdotusta/linkkejä mikä kone ja uuski kelpaa tietysti mutta ei hirvee kallista ehkä maximissaan joku 1500€


      • 1stMacFinn
        itiootti tietokoneiden suhteen kirjoitti:

        kiitos tiedosta olisiko sitten mitään ehdotusta/linkkejä mikä kone ja uuski kelpaa tietysti mutta ei hirvee kallista ehkä maximissaan joku 1500€

        http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore

        Tuolta vaikka MacBook, joka on tuon iBookin monta vuotta nuorempi malli.

        Tietysti pitää kysyä, että kun pelikonetta haetaan, miksi kannettava? Nehän nyt siis EI ole pelikoneita noin ylipäätään.


      • itiootti tietokoneiden suhteen
        1stMacFinn kirjoitti:

        http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore

        Tuolta vaikka MacBook, joka on tuon iBookin monta vuotta nuorempi malli.

        Tietysti pitää kysyä, että kun pelikonetta haetaan, miksi kannettava? Nehän nyt siis EI ole pelikoneita noin ylipäätään.

        koska se vie vähemmän tilaa ja minulla ei ole tilaa ja en käytä konetta pelkästään pelaamiseen ja tarvitsen matkoilla konetta.

        voiko sillä applella pelata eikös siinä ole joku muu käyttöjärjestelmä kuin windows???????


      • 09878909
        itiootti tietokoneiden suhteen kirjoitti:

        koska se vie vähemmän tilaa ja minulla ei ole tilaa ja en käytä konetta pelkästään pelaamiseen ja tarvitsen matkoilla konetta.

        voiko sillä applella pelata eikös siinä ole joku muu käyttöjärjestelmä kuin windows???????

        Asus A6JA YONAH 1.66G/512/80/XP PRO 15.4" Glare Type TFT (WXGA) - kannettava tietokone.

        # Yonah Dual Core T2300 1.66G
        # ATI MOBILITY™ RADEON® X1600 256MB
        # 512MB DDRII 533 (512*1)
        # 80GB HDD
        # 8X DVD DUAL DL
        # WLAN 802.11g
        # Win XP Pro
        # Laukku ja hiiri
        # Bluetooth
        # DVI
        # 1.3M Videokamera integroitu
        # Paino 2.85Kg
        1400e

        TAI


           Fujitsu Siemens AMILO Pi 1556-20 - kannettava tietokone.

        # Processor Intel Core Duo T2400 (1,83Ghz).
        # 15,4" WXGA (1280x800) Crystal VieW.
        # 1024MB DDR (2 x 512MB, 533Mhz).
        # nVidia Geforce GO 7600, 256Mt GDDR2.
        # 120Gt SATA.
        # Battery: Li-Ion.
        # Akun kesto n. 2h.
        # Dual Layer DVD /-R.
        # Audio AZALIA Codec with S/PDIF.
        # LAN 10/100/1000.
        # WLAN Intel 3945ABG WLAN.
        # Card Reader 4 in 1.
        # Modem 56k V92.
        # Paino > 3,1Kg.
        # Liitännät: 3 x USB 2.0, Firewire, 1 x ExpressCard, 1 x S-Video, DVI, 2 x Audio.
        # Silent Mode.
        1400e


        Suosittelen Asusta lisämuistilla.


    • no joku pasianssi vois mennä :)

    • Juracaa

      toihan on vanha kone... Nykyään on applelta vaikka halpa macbook; 2ghz intel core duo, 512mt ram(kantsii lisätä 1GB:hen), 10.4 ja muuta

      • 7897789

        Macille löytyy huonosti pelejä, tehot eivät riitä ja Macbookissa vain 13 tuuman näyttö. Ja ovat vielä kalliita PC-koneisiin verrattuina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe