ne ketkä ovat sitä mieltä että frodo on ihana ja söpö niin ottakaa yhteyttä mailaten
frodo on ihana
21
796
Vastaukset
- Tiazul
niin minustakin.se on maailman söpöin....
mä oon suuri elijah fanikin. se on söpöin ja paras hobitti!- ninnuli
totta se on paras olen aivan samaa mieltä :)
- kossutyttö88
ELIJAH ON NIIN HOMO KUN OLLA JA VOI!!!!!!!!!!!
MIX PITÄÄ AINA "RAKASTUA" PÄÄ NÄYTTELIJÄÄN???????
MUST SELLASET ON TOSI TYHMIÄ!!!!!!!!!
IHAN PÄSSEJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!elijah on homo runkkari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SE ON TÄYS KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!! JA SILLÄ ON NOUSSU KUSIPÄÄHÄN JO SILLON KUN SE SYNTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELIJAH FANIT SAA HAISTAA PITKÄN P****N!!!!!!!- suhina
KUKA TÄSSÄ HOMO ON TAI MIKÄ LIE LESBO VARMASTI JOKA PAIVÄ KÄYT SORMELLA JOTEN OLE HILJAA JA NUSSI ITTEES
- Eärendil
Sä oot ihan idiootti!!! Älä sä kuule hauku Elijahii... Mistäs tiät et se on homo?? onko se oikein julkisesti kertonu?? Sitä paitsi älä sä puhu homoista ja lesboista ku lempi bändissäs on kaks lesboo... "rakastamme toisiamme...!" Ei juma teidän kaa...!!!!! sitä paitsi Elijah on TODELLAKI hyvä näyttelee!!! oisko sit joku vammane ollu tosiaanki parempi?? noh, omapa on päätökses...
- ninnuli
niin on suorastaan PARAS!!!!!!!!!!!!!!
- Mie vaan
Elijah on paras, ihanin ja suloisin näyttelijä!!!
- Jaze_90
Hi! I understand some finland, so you told this: If Frodo is cute or lovely, answer to me about e-mail. So I think that Frodo IS cute/lovely. My name is Cloe Adams and I come from Australia but now I live in Finland. Here is a little bit cold, but I LOVE this country! But in once a year we get into Australia=) Well I hope that you like this!
-Cloe-- Tazy
Onhan se Frodo, mutta en ole mikään Elijah Wood-fani :] Vain Frodo...
- suhina
frodo on söpö mut eikö elijahkin oo söpö ku se näyttelee sitä musta se ainakin on IHANA t suhina
- bulla10
Miten helvetissä voitte pitää elijah woodist? Ette oo ees lukenu taru sormusten herrasta kirjaa.... Jos olisitte niin tietäisitte että leffassa on epä onnistunut se että siinä FRODO on pelkkä PASKAHOUSU....... Ja elijah on sellanen rikas kakara jolle kaikki on helppoo se ei itekkään oo lukenut sitä kirjaa.....
- Tiia88
ELIJAH ON TOSIAAN PASKAHOUSU!!!!!!!!!!!
OOT SIINÄ IHAN OIKEESSA.
JA MUST ELIJAH ON NIIN VAMMANEN HOMO!!!!!!!
KAIKKI ELIJAH FANIT SAA HAISTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!
- Eltzu
Näyttelijänä IHAN hyvä, muuten...takapuolesta..!
- Joonatan
Joo voi olla että se on jonkun mielestä söpö ja sun muuta mutta se ei osaa ainakaan näytellä eikä sovi koko TSH juttuun.
- emppu88
totta olet jollain tavalla
- iltatähti
se on joissaki kuvissa aivan kaarmea ja joissaki ihan siedettävä... tiesittekö että niitä sen kuvia on muunneltu hirveesti..?? se on joissaki kuvissa ihan *yök* ja joissaki tosi sulonen... muttei missään nimessä komea... ei ei... Orlando sen sijan on komea... x)
- mie
Mie inhoon just tällasta et kaikki ylistää THS:ää vaan Elijah Woodin takia!!! kenenkää kuka ei oo lukenu sitä kirjaa ei pitäs sanoo siitä yhtään mitään!! frodo on ihana ittensä takia! onhan se elijah söpö ja näin, ja varmasti se houkutti leffalle enemmän katsojia (varsinkin nuorista tytöistä) mut silti!!!!
- Arwen
Elijah Wood on vaan äidinpoika!
Kääntäkää katseenne muihin miehiin:
Viggo Mortensen (Aragorn)tai Billy Boyd (Pippin)
Onhan myös Orlando Bloom (Legolas), Sean Austin (Sam), Dominic Monaghan (Merri).....- joo...nii...
SIIS FRODO ON SE BEST EVER JA ELIJAH SE PASKAPÄÄ!!!
- PAINUKAA PASKAAN!
joo...nii... kirjoitti:
SIIS FRODO ON SE BEST EVER JA ELIJAH SE PASKAPÄÄ!!!
NO VOI TEIDÄN KANSSA!!!! ÄÄLIÖITÄ,PASKAPÄITÄ,SUN MUITA!!RUPEETTE VALITTAMAAN TÄÄLLÄ MITEN VIHAATTE JOTAKIN NÄYTTELIJÄÄ!!! PAHOTATTE MIELEN NIILTÄ ELIJAH/FRODO FANEILTA!! EI VARMAAN TEISTÄKÄÄN TUNTUISI KIVALTA JOS LEMPINÄYTTELIJÄÄNNE HAUKUTTAISIIN!!! TOLLEEN. NIIN ETTÄ IHAN OIKEESTI PAINUKAA MUUALLE VALITTAMAAN!!! NYT ANNAN SILLÄ TAVALLA TAKASIN ETTÄ BILLY ON VARMAAN JOKU ....... JA LIV TYLER ON SELLANEN VANHA RYPPYINEN AVUTON LEHMÄ!!!!!!!!!!!!
- lovelia
PAINUKAA PASKAAN! kirjoitti:
NO VOI TEIDÄN KANSSA!!!! ÄÄLIÖITÄ,PASKAPÄITÄ,SUN MUITA!!RUPEETTE VALITTAMAAN TÄÄLLÄ MITEN VIHAATTE JOTAKIN NÄYTTELIJÄÄ!!! PAHOTATTE MIELEN NIILTÄ ELIJAH/FRODO FANEILTA!! EI VARMAAN TEISTÄKÄÄN TUNTUISI KIVALTA JOS LEMPINÄYTTELIJÄÄNNE HAUKUTTAISIIN!!! TOLLEEN. NIIN ETTÄ IHAN OIKEESTI PAINUKAA MUUALLE VALITTAMAAN!!! NYT ANNAN SILLÄ TAVALLA TAKASIN ETTÄ BILLY ON VARMAAN JOKU ....... JA LIV TYLER ON SELLANEN VANHA RYPPYINEN AVUTON LEHMÄ!!!!!!!!!!!!
Kyllä minusta elijah on söötimpi frodona kuin itsenään. Mutta onhan se itekin kasvoista aika söpö. Kirjan frodo on ehkä parempi kuin elokuvan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569