Laskut sekaisin!

Mistä voisi kysyä

Mikä olisi oikea osoite tf:llä kun laskut on väärin eikä puhelimella pääse koskaan puhumaan suoraan laskutuksen ihmisten kanssa.Onko muilla samoja ongelmia?

5

2440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tf:N asiakas

Minulle sanoivat sieltä suoraan,että netin välityksellä saa paremmin yhteyden. Telefinlandin sivuille kun menet niin siellä pitäs olla se asiakaspalvelu juttu. Sieltä voi lähettää kysymystä. Pitää muistaa laittaa mukaan asiakasnumero ja laskunnumero vaan..

• kokeilin

Sama lopputulos ei siellä kukaan ole kiinnostunut vastaamaan näihin e-maileihin onkohan siellä enää ketään palvelemassa vai onko laslutus mennyt kokonaan koneille.Toivotonta yrittää mitään kautta .Taitaa olla parasta kun vain maksaa ja unohtaa tele finlandin jospa muualla olisi kiinnostuneimpia.

• Ei vastaa

Eipä ole tähänpäivään mennessä laskutus vastannut nettiviestiin.Toivotonta.

• Vaihdoin pois

Kun ei aspa kerran halua selvittää epäselvyyksiä niin minä tein sen ainoan oikean ratkaisun ja vaihdoin dnaan eiköhän siellä asiat hoidu paremmin kun on näköjään kovassa kasvussa liittymien määrässä.Sitä se tiesi kun aspa ei toimi.

• ihan hyvän

ratkaisun. Vaikuttaa siltä, että Soneraa ei kiinnosta pätkääkään TeleFinlandin asiakkaat. Ainoastaan siinä tapauksessa, että vaihtaisivat emo Soneran aloitus/minimi maksulliseen liittymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5639
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3923
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3790
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3464
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2878
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2419
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2184
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2081
    9. 32
      1793
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe