paska firma

Mimmi

Ajattelin kertoa teille miten tavallisia ihmisiä kohdellaan isoissa firmoissa.
Olen ollut nimeltä mainitsemattomassa firmassa töissä kolme vuotta. Kyseessä on firma mikä tuottaa siivous, kiintestöhuolto,vartionti ja hoivapalveluja. (osa jo ehkä tietää firman) No kuitenkin, tilanteeni on ollut se, että kesäisin olen siirtynyt kiinteistöhuoltopuolelle tekemään ammattiani vastaavaa työtä ja talvisin olen siivouspuolella. Siis saman firman sisällä tapahtuva siirto. Tarina alkaa viime huhtikuusta, kun olin vielä siivoomassa. Sovin kiintestöhuollon puolella olevan työnjohtajan kanssa että aloittaisin työni siellä samaan aikaan kun minulla kuuluisi olla kesäloma. Hän lupasi maksaa palkan tavallaan kiertoteitse, kun ei voi samaan aikaan olla töissä ja lomalla. No ukkelipa ei vieläkään ole maksanut sovittuja rahoja. Maksoi kyllä puolet, mutta puolet on vielä saamatta. Ja tiedän etten niitä rahoja tule näkemään. No ei siinä vielä mitään. Ukkelilla oli omituinen tapa soitella minulle illalla töiden jälkeen ja kysellä miten työpäivä on mennyt. Mutta kun aamulla sitten näin tyypin, niin hyvä kun edes moikkasi. Omituista. Lisäksi työsopimus tehtiin vasta kuukauden päästä kun olin aloittanut työt ja sekin tapahtui kummallisesti. Olimme sopineet että työsuhde on määräaikainen, mutta en koskaan saanut tietää työsuhteen päättymispäivää. No minulta meni kesäloma sivu suun ja lisäksi sain kärsiä koko kesän ukkelin omituisesta käyttäytymisestä. Eräänä aamuna sain tarpeekseni ja haukuin tyypin pystyyn ja sanoin itseni irti kiinteistöhuoltopuolelta. Siirryin sitten siivouspuolelle ja kaikki meni jonkin aikaa hyvin ja pyysin sitten oikeutettua palkankorotusta siivouspuolen pomolta ja hän lupasikin ja tässä sitä ollaan odotettu pari kuukautta. Hah! Ja tämä kaikki huipentuu eiliseen: Kun olin eräässä isossa myymälässä siivoomassa niin arvatkaapa kuka sinne saapasteli kuin joku hemmetin euroopanomistaja naureskelemaan. No tietysti se typerä ukkeli sieltä kiintestöhuoltopuolelta.

7

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raato

Sama meininki oli myös aikoinaan siellä vartioimispuolella... en haissut pitkään siinä firmassa... varsinkin siivouspuolella noita firmoja riittää... eli eikun vaihtoon vaan, niin mäkin tein ja tyytyväinen olen ollut!

• Enkeli

....Engelillä.

• Minamarko
      • miksimiksimiksi

Hieno homma, nostit yli 15 vuotta vanhan keskusteluketjun ylös :- )

• mxsoftwareoy

Mx software oy on konk kypsä

• mxonpaska

Mxsoftware oy on konk kypsä ja paska

• Anonyymi

Jos ei vielä ole,niin pitäisi perustaa sivusto jossa voisi kertoa huonoista fimoista. Sivuston nimi voisi olla vaikka paskafirmat.fi. Leviäsi tehokkaasti tieto firmoista,joihin ei kannata hakea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe