ikean tomelilla sohvaan

päällinen

Sain n vuosi sitten jostain netti osoitteen, jossa oli myynnissä monenlaisia päällisiä ikean tomelilla sohvaan. Sivut olivat ruotsalaiset ja muistaakseni myymälä jossainpäin Tukholmaa.

Osoite hukassa, joten jos joku tietää auta ihmeessä. Enää ei saa päällisiä eikä sohvaa mistään, joten ajattelin tilata sieltä. Päälliset ovat laadukkaita (olen nähnyt) ja malleja oli todella monenlaisia.

6

4277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make
      • ...

juuri tätä hain.

• sca

Kävin juuri Ikeassa ja kuulin vasta nyt, että Tomelilla-vuodesohvaan ei enää saakaan päällisiä. Googletin vähän ja löysin tämän keskustelun. Suurkiitos siis minunkin puolestani linkkivinkistä! 7 vuotta vanha sohva saa vielä uuden mahdollisuuden uudessa asunnossa :D

• Sohvat

Hei!

Huomasin juuri viestisi ja päätin vastata samantien. Minulla olisi myynnissä Tomelilla sohvat, 2 kpl. Toinen kolmen istuttava vuodesohva ja toinen neljän istuttava sohva. Sohvat ovat luonnonvaaleat ja minulla on niihin saatavana myös täysin uudet, vielä muoveissa olevat vaihtopäälliset, niinikään luonnonvaaleat.

Sohvat ja päälliset ovat tällä hetkellä Viktor Ekin varastossa Helsingissä, mutta tämän kuun puolenvälin aikoihin olen menossa niitä sieltä noutamaan.

Vastaa ihmeessä, jos olisit kiinnostunut. Myisin mieluusti sekä sohvat, että päälliset yhdessä.

Terveisin
      Hanna

• Nina38

Hei Hanna!
        Vieläkö sinulla on myynnissä nuo sohvat ja päälliset? Mikäli on, voisitko laittaa minulle viestiä tulemaan ja kertoisit hieman enemmän niistä.

Ystävällisin terkuin,
        Nina

• Anonyymi

Parhaimmat nojatuolit ikinä ovat Tomelilla mallistosta. Olen ostanut ne v.2002 ikeasta. Bemz päälliset pitävät ne edelleen uusina ja käyttökelpoisina. Kun kirjautuu uutiskirjeen tilaajaksi, saa aika ajoin myös hyviä tarjouksia. Bemz päälliset ovat laadukkaita ja muutaman pesun jälkeen fits like a clove :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      488
      3361
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      153
      2375
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2202
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      37
      1685
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1675
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      213
      1436
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1434
    8. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      17
      1297
    9. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      9
      1202
    10. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1136
    Aihe