luottokortti hotelliin?

katka

Olen pian lähdössä Ottawaan ja joudun yöpymään yhden yön jossain hotellissa lentokentän lähellä. Mietityttää vain, että onko hotellihuoneen mahdollista saada ilman luottokorttia, siis käteisellä maksamalla? Olin viime keväänä San Franciscossa ja hotellissani pyydettiin luottokorttia, jotta sai huoneen (itse huoneen maksun sai sitten hoitaa käteisellä). Onneksi silloin oli kaveri mukana luottokorttinsa kanssa, mutta nyt olen menossa yksin.
Onko teillä kellään tietoa miten systeemi toimii; tarvitsenko luottokortin vai pärjäänkö käteisellä? -Kiitokset vastanneille!

10

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortilla

      Joku räkäinen tuntihotelli hyväksyy pelkän käteisen
      mutta jokainen kunnon hotelli vaatii luottokortin
      vakuudeksi.
      Ellei sinulla ole luottokorttia=luottokelvoton=
      epätoivottu asukas

      • ei noin

        maailmalla miljoonia luottokortteja varastettu kiertää ei se mitään todista luotettavuudesta että sellainen taskusta löytyy. Täytyy aika onneton hotelli olla jolle riittää muoviläpyskä tuohon kun henkkaritkin on keksitty mutta jenkeissä ilmeisesti luottokrotti on henkkarit


    • tähän menty

      vaaditaan nykyään luottokortti kun varaat ja otat huoneen kun menet hotelliin. ILman luottokorttia voi jäädä oven taakse.

    • maksavaa

      Luullan yleisesti sellaiseksi joka ansaitsee kateisella = pimps, whores, drugdealers and other criminals. Jokaisella kunnon kansalaisella on luottokortti.

    • anna korttia

      Luottokortin numero halutaan siltä varalta, että heti lähdettyäsi huomataan sinun varastaneen tai rikkoneen jotakin huoneesta. Näin ei kovin herkästi tapahdu, kun hotelli tietää korttisi numeron lähdettyäsikin. Älä anna itse korttia hotellille! Vain sen numero, jos pyydetään.

      • naurattaa

        ne kuittaa sitten maksun jos et anna korttia? hih hih kun taitaa lentää ulos koko hotellista jos sinua on uskominen ja kerrotko miksi ei korttia pidä antaa ? ja muka ölasku jälkeenpäin? ei tietenkään jos et päissäsi säre mitään ja ei löydy sinun allekirjoitusta, ei todellekaan. Ja esim. Visa on maailman eniten käytetty kortti, että älä puhu puuta heinää eli paskaa.


    • Me2007

      Siis täytyykö vai eikö Jenkeissä (Florida) jättää luottokortti/tietoja siitä hotellin respaan kun sisäänkirjottautuu? Ja jos täytyy koko kortti jättää, kuinka pitkäksi aikaa ja laittaakos ne se jonnekin tallelokeroon; miten sitten voi visaa vinguttaa ostoksilla jos kortti on respalla? Passit ne yleensä haluaa esim. tulo päiväksi/vuorokaudeksi...
      ASIALLISIA vastauksia, KIITOS;)

      • kukaan ota

        se skannataan kun rekisteroit ja annetaan sinulle takaisin. Tama silta varalta, etta lahtisit hotellista laskua maksamatta.


      • -H-

        Hotelleissa varmaan käytännöt vaihtelee, mut tässä yksi Miami Beachiltä:

        Sisäänkirjautuessa luottokortille tehtiin katevaraus 20 taalaa per vuorokausi. Lähtiessä tästä veloitettiin sitten ne palvelut mitä oli käyttänyt (omalla kohdalla pelkkä safety box, mutta voi olla esim. puhelut, valet parking ym. hotellin palvelut) ja loput katevarauksesta purettiin. Hyvin sujui. Kortti oli toki kokoajan itselläni hallussa ja käytettävissä.

        Itse olin maksanut hotellin jo etukäteen eli siitä puolesta en tiedä. Varaudu kuitenkin siihen, että jos aiot maksaa lähtiessäsi vaikka käteiselläkin niin huolehdi että kortillasi on riittävästi katetta ettei hotellin mahdollisesti tekemä katevaraus turhaan pienennä katetta liikaa muita menoja ajatellen. En sitten tiedä olisiko tuon "katevarauksen" voinut tallettaa respaan ihan selvänä setelirahana.


    • September

      Hotellia varatessa sulla taytyy periaatteessa olla luottokortti. Nain koska muutenhan joka John Thomas varailis huoneita joka hotellista eika koskaan saapuis paikalle. Muitakin vaihtoehtoja varaukseen tekoon on, mutta ei niin suositeltavia koska silloin joudut antamaan takuumaksun tms.

      Reception myoskin pyytaa kortin kun saavut, ettet haivy maksamatta, niinkuin muut jo ovat sanoneet. Tassakin tilanteessa voit ehkaa kayttaa muuta maksuvalinetta, mutta luottokortti on helpoin.

      Lopuksi voit sitten maksaa ihan kateisella, jos niin valttamatta haluat tehda.

      When in Rome...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe