Opiskelijahaalari

jjfioehh

Moi!

Aloitan nyt syksyllä AMK opinnot ja mietiskelen tässä täyttäessäni opiskelijakorttihakemusta, että kuinka moni aloittavista opiskelijoista tilaa samalla opiskelijahaalarin? Sen ainakin Laureassa voi tilata samassa kirjekuoressa... Lapuissa sanotaan, että uusi tilaus vasta loppusyksyllä. Onkohan sitä järkeä vielä tilata?

12

2997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarviiko koko haalaria..

Haalaria pidetään vain erinäisissä ryyppäystilaisuuksissa, joten sen tarpeellisuus on vähintäänkin kysenalaista.

• tarvinnut sellaista

..ikinä. Enkä tule ikinä tod näk ostamaan sellaista. Buuuuu haalareille!!! :D

• kenttis

Se pitää nimenomaan tilata heti kun kouluun pääsee. AMK:issa ainakin täälläpäin on joka Syksy kastejuhla ja silloin pitää olla toi haalari päällä. Sen lisäksi sitä käytetään aina kun on opiskelijabileet(eli aikas usein).

Lisäksi haalarit lisäävät yhtenäisyyden tunnetta ja se on melkosen tärkeä asia insinööriopinnoissa.

• nbhjgvbter

Mitenkäs LAMKin haalarikultturi? onko jokaisella haalari?

• rayon_de_soleil

Tietääkseni ne maksavatkin jotain 50€. Sille rahalle on parempaakin käyttöä. Eikä missään tilaisuudessa ole "haalaripakkoa". Ei edes puolella bilettäjistä ole niitä.

• Kenttis
        rayon_de_soleil kirjoitti:

Tietääkseni ne maksavatkin jotain 50€. Sille rahalle on parempaakin käyttöä. Eikä missään tilaisuudessa ole "haalaripakkoa". Ei edes puolella bilettäjistä ole niitä.

Täälläpäin haalareita sai 10 eurolla, keväällä jopa vitosen hintaan kaupittelivat.

• t0sikk0

Haalareita en ole tarvinnut kertaakaan, paitsi valmistustekniikan perusteissa. Ryyppäjäisissä taas en käy koska se on moraalitonta.

• hantta

minä ainakin aion tilata. itseasiassa laitoinkin jo tilauksen menemään. laurean tulevia opiskelijoita olen myös. :)

• Laurean opiskelija

Minä myös laitoin tilauksen menemään tänään..Maksoi 30euroa.
        Onko muuten kaikilla laurean opiskelijoilla lilan värinen haalari?

• stadiassa

onko kaikilla hoitotyötä opiskelevilla samanlainen haalari? Huomasin ainakin kättärin sivuilta, että sieltä saa ostaa haalarit... harmittelin sitä, että sivut on päivitetty viimeksi joskus vuonna 2004, olis kiva kun niitä päivitettäis niin sieltä vois lukea jotain ajankohtaisempaakin tietoa yleisesti joskus...

• tietoa

3M on aika kattavasti koonnut sivuilleen tietoa haalareista ja haalarikulttuurista, tässä myös väreistä: http://www.niksula.hut.fi/~mmm/haalari/kulttuuri/varit.html

eli ei, stadiassa ei kaikilla ole samanväriset haalarit.

Itse hankin haalarini ekan syksyn aikana, ja tarpeeseen ovat tulleet. Merkkejä kiinnitelty, tilpehööriä lisätty ja monessa on rakas punainen uniformuni ollut mukana. Pidemmän putken, esim. wapun aikaan haalari toimii myös hyvänä makuupussina. ;)

• mietinpä vaan
        tietoa kirjoitti:

3M on aika kattavasti koonnut sivuilleen tietoa haalareista ja haalarikulttuurista, tässä myös väreistä: http://www.niksula.hut.fi/~mmm/haalari/kulttuuri/varit.html

eli ei, stadiassa ei kaikilla ole samanväriset haalarit.

Itse hankin haalarini ekan syksyn aikana, ja tarpeeseen ovat tulleet. Merkkejä kiinnitelty, tilpehööriä lisätty ja monessa on rakas punainen uniformuni ollut mukana. Pidemmän putken, esim. wapun aikaan haalari toimii myös hyvänä makuupussina. ;)

eikös se kumminkin oo niin, että toi haalarihomma on oikeesti yliopistolaisten juttuja..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe