elikkä onko se kaasari 16mm vai 19mm
samurai 200cc
5
897
Vastaukset
- noin...
En osaa kyllä sanoa enkä tässä nyt viitsi ruveta arvailemaan. Sun täytyy varmaan kysyä joltain muulta nyt tätä asiaa. Mutta veikkaan että kyllä noista kaasareista jompikumpi ainakin lehelle menee.Mutta koska en voi tietää varmasti niin ei millään uskalla arvata että kumpi. Muutta sun kannattaa odottaa mä veikkaan että joku sulle vielä vastaa tähän kysymykseen. Toivotaan että sieltä löytyy sua tyydyttävä vastaus kun mulla ei sitä ole nyt millään antaa.Mutta hyvää jatkoa sulle ja ilmottele ku saat asian selville rupes nimittäin se kaasarin koko kiinnostamaan muakin ihan jumalattomasti.
- samuri
Pyörässä on 16mm kaasari.
- vaihtoehto
jos siihen vaihtaisi 24mm kaasarin olisiko siitä merkittävää hyötyä
- sanppa
vaihtoehto kirjoitti:
jos siihen vaihtaisi 24mm kaasarin olisiko siitä merkittävää hyötyä
olis aika paljo
- fsdaasdfdsfa
sanppa kirjoitti:
olis aika paljo
olisko se aika paljo paljon vai vähä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108