Sinusta syntynyt
Sinusta syntyneet
uurteet silmäkulmiini,
kun kanssasi koin
hetket helisevät -
ilon ja naurun.
Sinusta syntyneet
juonteet,
kyynelten polttamat -
ikävästä luoksesi,
kaipauksesta syliisi.
Sinusta syntyneet
lauseeni kauneimmat,
sielun syvyydestä
kohonneet -
kaikki sinusta kummunneet.
Sinusta syntynyt
mieleni harhaileva,
katseeni päämäärätön -
kotini autius,
hiljaisuus.
Nimesi kulkee silmissäni,
äänesi sisälläni.
Rakkaus sinuun -
elämäni.
Sinusta syntynyt
16
646
Vastaukset
- Runoilijatar
Hieno runo! Ällistyttävää miten ammennat sielusi syvyyksistä näitä....
- Rellu
itse asiassa,tämäkin runo on
ollut ns raakileena jonkin
aikaa, ja tänään fiilasin
sen loppuun, kun iski inspis.
Kiitti paljon ja lupsakkaa iltaa.
OLEN SANATON...
- Rellu
kiva, kun sait sanottua
kuitenkin jotain :-)
Kiitos ja kivaa iltaa sinnekkin.
Näinhän se siskosein vain on.
Näinhän se menee.
Se joka sen osaa tekee sen.
Runouden, kauniin, koskettavan runouden kirjoittaa. Sinä osaat.- Rellu
nojaa -
osaaminen ja osaaminen,
lienee kuin sanonta;
kauneus on katsojan
silmässä.
Lämmin kiitos sinulle :D
- Kanssatuntija
Kauniisti kirjoitat. Syntynyttä kasvatamme kanssas tulitukkainen. Sykkivää elämänlankaa lemmen syvissä sävyissä.
- Rellu
kiitos Sinullekkin sanoistasi,
palautteesta.
Hmmmm, tulitukkainen lienee punapää,
jota minä en kyllä ole -
harmaahapsinen ehkä kuvaisi minua
paremmin,
tai hiusten hopea :D
Kaunis oli vastauksesi. - Kanssatuntija
Rellu kirjoitti:
kiitos Sinullekkin sanoistasi,
palautteesta.
Hmmmm, tulitukkainen lienee punapää,
jota minä en kyllä ole -
harmaahapsinen ehkä kuvaisi minua
paremmin,
tai hiusten hopea :D
Kaunis oli vastauksesi.Keltaisen kajossa liekehtivät hiuksensa, kullan hehkuisina. Punallakin väliin sävyttänyt.
- Rellu
Kanssatuntija kirjoitti:
Keltaisen kajossa liekehtivät hiuksensa, kullan hehkuisina. Punallakin väliin sävyttänyt.
pistitpä miettimään !
Sanoja kauniita -
kiitos.
- Ämkoo'''
rakennetut säkeistöt.Hyvä kuin mikä!
- Rellu
kommentistasi -
ammattitaitoa tässä ei
kyllä ole.
Olen otettu sanoistasi.
Puet upeasti tunteitasi ja ajatuksisi sanoiksi.. riimeiksi...
tunteet on lähellä omia.
kiitos ajauksistasi.- Rellu
Lämmin kiitos palautteestasi,
mukava kuulla että kosketti.
- Anskuliini
Hohhoijaa, niin kaunista runoilua Rellu-ystäväiseltäin, että mitäpä tähän sanoo muuta,,,
Ku kaunis kiitos ja lämmin hali enkelille :)
Sykkivää runosuonta ja rakkauven sulosii kesäpäiviä,,,:)))- Rellu
olethan sie sentään henkissä :D
Lämmin kiitos muistamisesta, ja
rakkauven hetkii sinne, tiijän -
että niitä kyllä riittää :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511