Sinusta syntynyt

Rellutar

Sinusta syntynyt

Sinusta syntyneet
uurteet silmäkulmiini,
kun kanssasi koin
hetket helisevät -
ilon ja naurun.

Sinusta syntyneet
juonteet,
kyynelten polttamat -
ikävästä luoksesi,
kaipauksesta syliisi.

Sinusta syntyneet
lauseeni kauneimmat,
sielun syvyydestä
kohonneet -
kaikki sinusta kummunneet.

Sinusta syntynyt
mieleni harhaileva,
katseeni päämäärätön -
kotini autius,
hiljaisuus.

Nimesi kulkee silmissäni,
äänesi sisälläni.

Rakkaus sinuun -
elämäni.

16

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runoilijatar

      Hieno runo! Ällistyttävää miten ammennat sielusi syvyyksistä näitä....

      • Rellu

        itse asiassa,tämäkin runo on
        ollut ns raakileena jonkin
        aikaa, ja tänään fiilasin
        sen loppuun, kun iski inspis.

        Kiitti paljon ja lupsakkaa iltaa.


    • OLEN SANATON...

      • Rellu

        kiva, kun sait sanottua
        kuitenkin jotain :-)

        Kiitos ja kivaa iltaa sinnekkin.


    • Näinhän se siskosein vain on.
      Näinhän se menee.
      Se joka sen osaa tekee sen.
      Runouden, kauniin, koskettavan runouden kirjoittaa. Sinä osaat.

      • Rellu

        nojaa -
        osaaminen ja osaaminen,
        lienee kuin sanonta;
        kauneus on katsojan
        silmässä.

        Lämmin kiitos sinulle :D


    • Kanssatuntija

      Kauniisti kirjoitat. Syntynyttä kasvatamme kanssas tulitukkainen. Sykkivää elämänlankaa lemmen syvissä sävyissä.

      • Rellu

        kiitos Sinullekkin sanoistasi,
        palautteesta.

        Hmmmm, tulitukkainen lienee punapää,
        jota minä en kyllä ole -
        harmaahapsinen ehkä kuvaisi minua
        paremmin,
        tai hiusten hopea :D

        Kaunis oli vastauksesi.


      • Kanssatuntija
        Rellu kirjoitti:

        kiitos Sinullekkin sanoistasi,
        palautteesta.

        Hmmmm, tulitukkainen lienee punapää,
        jota minä en kyllä ole -
        harmaahapsinen ehkä kuvaisi minua
        paremmin,
        tai hiusten hopea :D

        Kaunis oli vastauksesi.

        Keltaisen kajossa liekehtivät hiuksensa, kullan hehkuisina. Punallakin väliin sävyttänyt.


      • Rellu
        Kanssatuntija kirjoitti:

        Keltaisen kajossa liekehtivät hiuksensa, kullan hehkuisina. Punallakin väliin sävyttänyt.

        pistitpä miettimään !

        Sanoja kauniita -
        kiitos.


    • Ämkoo'''

      rakennetut säkeistöt.Hyvä kuin mikä!

      • Rellu

        kommentistasi -
        ammattitaitoa tässä ei
        kyllä ole.

        Olen otettu sanoistasi.


    • Puet upeasti tunteitasi ja ajatuksisi sanoiksi.. riimeiksi...

      tunteet on lähellä omia.

      kiitos ajauksistasi.

      • Rellu

        Lämmin kiitos palautteestasi,
        mukava kuulla että kosketti.


    • Anskuliini

      Hohhoijaa, niin kaunista runoilua Rellu-ystäväiseltäin, että mitäpä tähän sanoo muuta,,,
      Ku kaunis kiitos ja lämmin hali enkelille :)

      Sykkivää runosuonta ja rakkauven sulosii kesäpäiviä,,,:)))

      • Rellu

        olethan sie sentään henkissä :D

        Lämmin kiitos muistamisesta, ja
        rakkauven hetkii sinne, tiijän -
        että niitä kyllä riittää :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe