Olin uimahallissa ja pukuhuoneessa uinnin jälkeen tietysti erektio sai vallan.Siellä oli siivooja nuori tyttö ja hän huomasi sen .hymyili ja kohta olimme siivouskomerossa.Minulla oli kondomi mukan ja se vain peniksen päälle.Tyttö antoi takaapäin ja ei siinä kauan mennyt .Spermasuihku tuli ja siitin asettui lepotilaan.Kukaan ei huomannut ja molemmat oltiinvarmasti tyytyväisiä
Uimahallissa
4
15603
Vastaukset
- man0
Koska suomi ei selvästi ole vahva kielesi,
jään sen enempää arvostelematta vain ihmettelemään,
että miksi tämän tosinovellin oli ajateltu
sisältävän seksiä ulkona?
"- - ja siitin asettui lepotilaan." Heh heh.- fjdjg
Missä se spermasuihku oli jos sulla oli kondomi?
- Nimetön
fjdjg kirjoitti:
Missä se spermasuihku oli jos sulla oli kondomi?
Eikö päätelmien teko ole vahva puolesi... Eiköhän se spermasuihku ollut siellä kondomissa...
Tai sitten joku kirjoitti koko tekstin piloillaan ja odotti, että joku jolla on aina pakottava tarve kommentoida ihan kaikkea, tulee ja kommentoi...
Lensit lankaan, ystäväiseni... Ihan selkeästi...
- michelle26
Joo, se "siivooja nuori tyttö" oli varmaan myös huippu tyytyväinen kun joku uimahallipervo vetäs sitä vessassa pari kertaa nysällään.
Muaahhahhahhaah..:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa752112- 1021903
- 1471846
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611252
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973