kotilon kuoren öljyäminen!?

tiia..

onko joku öljynnyt kotilonsa kuorta? kuulin vinkin että vanha valkoinen kuori tai kuivunut ja huonon näköinen kuori tulee terveeksi ja kauniiksi kun pesun yhteydessä öljyää sen tavallisella ruokaöljyllä tai vaseliinilla? onkohan tuo totta? oishan se melko kiva koittaa,mutta mitä mieltä olette?

6

773

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissankuu

kyllä KUORTA voi varmaankin öljytä, jollain ruokaöljyllä.. Ei siinä varmaan mitään vaikutusta ole, jos pesee pois.

• -Lellu-

tieto pitää paikkansa,minulla on 9 akaattikotiloa,jotka olen pienestä pitäen kasvattanut,ja koko niiden elämän ajan niiden kuoria öljynnyt,se tekee niistä kiiltäviä,kauniita,ja antaa ravinteita kuoren kasvamiseen ^^ ne ovat kasvaneet hurjaa vauhtia pikkuruillin pään kokoisista nyrkkini kokoisiksi,joten kasvua tai elämää se ei ole haitannut! :D

• tiia..

ja nyt mä meen kyllä öljyämään yhen kotilon kuoren...kokeilen nyt...

• kotilo-kaktusfani
        tiia.. kirjoitti:

ja nyt mä meen kyllä öljyämään yhen kotilon kuoren...kokeilen nyt...

Silti vaikka kaunistaisi kuorta oikeasti paranna ollenkaan kuoren kasvua. Ei kuori mitään ravinteita öljystä saa. Eli jos haluaa vain kuoren nopeampaa kasvua öljyäminen ei auta sen enempää kuin mikään muukaan paitsi kalkki.

• aaksuu
        kotilo-kaktusfani kirjoitti:

Silti vaikka kaunistaisi kuorta oikeasti paranna ollenkaan kuoren kasvua. Ei kuori mitään ravinteita öljystä saa. Eli jos haluaa vain kuoren nopeampaa kasvua öljyäminen ei auta sen enempää kuin mikään muukaan paitsi kalkki.

pitääkö se öljy sitten jättää siihen aksun kuoreen vai pestä pois parin minuutin jälkeen?

• öljyäjä
        aaksuu kirjoitti:

pitääkö se öljy sitten jättää siihen aksun kuoreen vai pestä pois parin minuutin jälkeen?

jätä öljy vain kuoreen,niin minä ainakin teen ^^

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1570
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      103
      782
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe