Orwellimainen median manipulointi

error

14

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kontrolloida

      kun pidetään ne tyhminä. Uskonnot, supistettu tiede, median salailu. Ne, jotka asettavat yhteiskunnan normit hallitsevat maailmaa.

      • maailmassa

        suurin uhkakuva orwellilaiseen kontrolliin on ihmisten oma sivistymättömyys, laiskuus ja mukavuudenhalu. Työ, tieto ja opiskelu tekee vapaaksi. Takapajuisuus ja fundamentalismi elävät siellä, missä ei ole vapaata tiedonvälitystä ja kansan koulutustaso on alhainen.


      • mutta
        maailmassa kirjoitti:

        suurin uhkakuva orwellilaiseen kontrolliin on ihmisten oma sivistymättömyys, laiskuus ja mukavuudenhalu. Työ, tieto ja opiskelu tekee vapaaksi. Takapajuisuus ja fundamentalismi elävät siellä, missä ei ole vapaata tiedonvälitystä ja kansan koulutustaso on alhainen.

        tiedonvälitys ei ole vapaata vaan kontrolloitua ja suodatettua kuten aloituksessa todettiin. Tässä hieman lisää aiheesta, toimittajien kertomana:

        http://www.wanttoknow.info/mediacover-up


      • tiedonvälitys
        mutta kirjoitti:

        tiedonvälitys ei ole vapaata vaan kontrolloitua ja suodatettua kuten aloituksessa todettiin. Tässä hieman lisää aiheesta, toimittajien kertomana:

        http://www.wanttoknow.info/mediacover-up

        pitääkin olla kontrolloitua ja suodatettua. Onko esim. lasten hyvä nähdä väkivaltaa? Joku voisi puhua yhtä hyvin korrekteista tavoista, hienotunteisuudesta tai sivistyneisyydestä. Poliittisesti on aina asioita, jotka ovat joillekin kipeämpiä ja siksi mielellään niistä vaiettaisiin. Onneksi pahimmat suomettumisen ajat ovat takana.


      • kontrollilla
        tiedonvälitys kirjoitti:

        pitääkin olla kontrolloitua ja suodatettua. Onko esim. lasten hyvä nähdä väkivaltaa? Joku voisi puhua yhtä hyvin korrekteista tavoista, hienotunteisuudesta tai sivistyneisyydestä. Poliittisesti on aina asioita, jotka ovat joillekin kipeämpiä ja siksi mielellään niistä vaiettaisiin. Onneksi pahimmat suomettumisen ajat ovat takana.

        ja suodatuksella yllä olevissa esimerkeissä ole mitään tekemistä lasten suojelemiseksi väkivallan näkemiseltä, päinvastoin. Ihmisille syötettyjen valheiden avulla aloitetaan sotia, joissa kuolee siviilejä, lapsia, naisia ja vanhuksia.

        Ufoja salaillaan niistä opittujen uusien energiamuotojen takia, jotka korvaisivat fossiiliset polttoaineet ja lopettaisivat öljyn käytön. Tätä eivät öljytuloista rikastuvat halua, ja tämä eliitti pitää hallussaan mediaa. Kyse on ahneudesta ja he käyttävät mainitsemaasi 'vapaata tiedonvälitystä' omaksi edukseen.


      • kullakin
        kontrollilla kirjoitti:

        ja suodatuksella yllä olevissa esimerkeissä ole mitään tekemistä lasten suojelemiseksi väkivallan näkemiseltä, päinvastoin. Ihmisille syötettyjen valheiden avulla aloitetaan sotia, joissa kuolee siviilejä, lapsia, naisia ja vanhuksia.

        Ufoja salaillaan niistä opittujen uusien energiamuotojen takia, jotka korvaisivat fossiiliset polttoaineet ja lopettaisivat öljyn käytön. Tätä eivät öljytuloista rikastuvat halua, ja tämä eliitti pitää hallussaan mediaa. Kyse on ahneudesta ja he käyttävät mainitsemaasi 'vapaata tiedonvälitystä' omaksi edukseen.

        määrittämässä median ja poliittisten oikeutusten suhdetta. Väitätkö, että esimerkiksi ydinase Iranilla ei ole uhka muulle maailmalle tai Irakin hyökkäys Kuwaitiin 1990 edisti länsimaiden asiaa tai että äärimuslimien terrorismi on harmitonta.

        Mutta uudet energiamuodot ja hallitusten tai öljy-yhtiöiden sekaantuminen salailuun eivät vaikuta uskottavilta. Jos uusi voimanlähde keksitään, sen hyödyntäminen vaatii valtavat tekniset resurssit, joita luonnollisesti on lähinnä energia-alan jättiyhtiöillä. Eli kyllä ne hyötyisivät edelleen taloudellisesti. Tyhmille on helppo toitottaa, että kun sinulla on vapaata energiaa, työnnät vain patterin /cseen ja voit lentää. Puhut näkymättömästä kontrollista, jossa ei ole logiikkaa.


      • uusista
        kullakin kirjoitti:

        määrittämässä median ja poliittisten oikeutusten suhdetta. Väitätkö, että esimerkiksi ydinase Iranilla ei ole uhka muulle maailmalle tai Irakin hyökkäys Kuwaitiin 1990 edisti länsimaiden asiaa tai että äärimuslimien terrorismi on harmitonta.

        Mutta uudet energiamuodot ja hallitusten tai öljy-yhtiöiden sekaantuminen salailuun eivät vaikuta uskottavilta. Jos uusi voimanlähde keksitään, sen hyödyntäminen vaatii valtavat tekniset resurssit, joita luonnollisesti on lähinnä energia-alan jättiyhtiöillä. Eli kyllä ne hyötyisivät edelleen taloudellisesti. Tyhmille on helppo toitottaa, että kun sinulla on vapaata energiaa, työnnät vain patterin /cseen ja voit lentää. Puhut näkymättömästä kontrollista, jossa ei ole logiikkaa.

        energialähteistä ja miksi niitä pidetään tiskin alla:

        http://www.wanttoknow.info/newenergysources


      • lukea

      • vuoksi...
        lukea kirjoitti:

        suomeksi niin täällä on hyvä artikkeli:

        http://guns.connect.fi/innoplaza/energy/juttu/kvantti/

        ...mullistava kvanttienergia-artikkeli on samalla palstalla kompostoitavan munakupin kanssa. En itse ymmärrä kvanttifysiikasta mitään, mutta kai sen sensaatiomaiset sovellukset ansaitsevat näkyvämmän foorumin.
        Eikös muuten Steven Greer perustanut jonkinlaisen energiayrityksen tulevaisuuden voimatarpeiden kehittelyyn. Mitenhän tuo hanke mahtaa jaksaa.


      • älykäs
        vuoksi... kirjoitti:

        ...mullistava kvanttienergia-artikkeli on samalla palstalla kompostoitavan munakupin kanssa. En itse ymmärrä kvanttifysiikasta mitään, mutta kai sen sensaatiomaiset sovellukset ansaitsevat näkyvämmän foorumin.
        Eikös muuten Steven Greer perustanut jonkinlaisen energiayrityksen tulevaisuuden voimatarpeiden kehittelyyn. Mitenhän tuo hanke mahtaa jaksaa.

        saat nuo kaikki selville itse.


    • big brother

      Katsoin tuon dokkarin. Oli hyvin silmiä avaava.

      Jos he kerran valehtelevat Irakin sodasta, korkeiden henkilöiden skandaaleista ja muuttavat uutisia valtion propagandapillin tahtiin, miksi hitossa he eivät valehtelisi Ufoista?

      Orwell tosiaan pyörii haudassaan...

    • äksäys

      Kumman paljon nuo ufot ovat kuitenkin olleet tapetilla medioissa ja harvoin pääsevät skeptikot puhumaan, usein äänessä ovat ufoihin uskovat. Jos aiheesta haluttaisiin vaieta, tuskinpa katsoisimme Salaisia kansioita.
      On kylläkin totta että media on harvojen hallussa.

      • Kuitenkin täytyy muistaa, ettei media ja hallitus toimi yhteiskunnassamme yhdessä samalla tavalla kuten joissain kommunistisissa valtioissa, esimerkkinä Kiina ja Venäjälläkin hallitus voi rajoittaa median esitysoikeutta.

        Sehän on kuvitelmassamme (että muukalaisista olisi konkreettista informaatiota) että on toinen osapuoli joka haluaa tietää ja toinen osapuoli jolla on tieto. Tämä tarkoittaa selkeästi sitä, ettei tietoa janoavalla osapuolella, medialla, ole mitään järkevää syytä salailuun.


    • Firefox Tluntelborde

      Firefox kaatui kun astuin sivustolle sisään. Aika hyvin media peittää kaiken tiedon. :( Noh, Puuha Pete kaiken korjaa, niinhän se laulu meni, niin kyllä se tuonkin sivuston korjaa, kunhan sen käskee korjaamaan. ^^

      Tuonne ei pääse varmaan firefoxilla vai mitenkö on. En tiedä edes mikä uutinen siellä oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe