RIMANALITUS !

yöksyöks

VI... mitä valehtelijoita tuolta löytyykin. Olipa taas niin kauheat treffit, että melkein oksensin!

Itsestään fiksun, SIISTIN, kouluja käyneen kuvan antanut mies saapuu treffeille NIIN PAHAN HAJUISENA, että se lemahtaa kun hän kävelee eteeni ! Eikä siinä vielä mitään, hänellä on likaiset, roikkuvat, kauhtuneet farkut, ja 80-luvun lopun tyyliä oleva, likainen paita. Maha roikkui kilpaa vaatteiden kanssa.. Tukka on RASVAINEN ja keskijakauksella, SIIS PYSYY LIKAISUUTENSA VUOKSI SIINÄ JAKAUKSESSA ! Olin niin tyrmistynyt, että en saanut sanaa suustani. Lopetin tapaamisen lyhyeen, ja äijä kehtasi yrittää lääppiä.

JA TÄMÄ EI OLLUT AINOA TAPAUS ! Näihin on törmätty aiemminkin, näihin istestään suuria luuleviin sottapyttyihin. Tämä vain oli niin täydellinen tyrmäys, koska mies antoi itsestään aivan vastakkaisen kuvan.

Voi luoja, että en tajua MISSÄ NORMAALIT MIEHET OVAT ?

56

10852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuliatei

Ja samaiset miehet vielä kehtaavat vaatia kaunista, urheilullista, solakkaa naista. Millä ihmeen eväillä?
      Minulle kävi myös samallalailla, kuva jonka hän oli lähettänyt oli varmaan parinkymmenen vuoden takaa.

• Normaalia on!

Se on sitä tasa-arvoa.

• räyhis

Katsokaa vaan peiliin tyhmät sutturat. Kun tarjontaa on vaikka miten paljon, niin lähdette silti treffeille ihmisen kanssa, jolle ilmiselvästi on tärkeitä ihan eri asiat kuin teille.

• alma-

näemmä yksi heistä.. ONNEA etsintääsi,toivottavasti löydät hyvän kassialman

• räyhis
        alma- kirjoitti:

näemmä yksi heistä.. ONNEA etsintääsi,toivottavasti löydät hyvän kassialman

Voi Alma, olen vuoksesi ihan mitä tahdot.

• ........

Normaalit miehet ei näytä naisille kelpaavan. aina kun etsitään sitä kiiltokuva poikaa!

• Aito nainen

Onko normaali mies epäsiisti, huonokäytöksinen, juoppo jne. Tämäkö on mielestäsi suomalainen normaali mies, sitten kannattaa siirtyä vierasmaalaisiin.

• ON PUOLI RUOKAA

Jos mies ei peseydy ja laita puhtaita vaatteita edes treffeille, voiko hänen ajatella osaavan HUOMIOIDA TOISEN IHMISEN millään muullakaan tavoin !?? Ja kaiken huippu todellakin on se, että nämäkin epäsiistit miehet kelpuuttavat vain ok-näköisen naisen. Luulot itsestä on huimat ! Näitä miehiä riittää täällä netissä, koska olen todellakin tavannut monta tällaistä "TAVISMIESTÄ", joka tulee treffeille likaisena ja haisevana. Vaikuttaa jo siltä, että puhdas mies nousee ns. A_luokkaan jo sillä että on puhdas.

Tämä tyttö on laskenut kriteereitään, kun ei miestä ole löytynyt, ja lähtenyt treffeille niidenkin miesten kanssa jotka eivät laitaa kuvaansa profiiliin, ja profiilin tekstin perusteella ovat taviksia. Lopputulos näyttää olevan tämä.

Menkää miehet SUIHKUUN, JA PESEYTYKÄÄ SIELLÄ, älkääkä vaan valuttako sitä vettä niskaanne !

• "Normaali" mies
        Aito nainen kirjoitti:

Onko normaali mies epäsiisti, huonokäytöksinen, juoppo jne. Tämäkö on mielestäsi suomalainen normaali mies, sitten kannattaa siirtyä vierasmaalaisiin.

Mä koen itseni normaaliksi mieheksi. En kuitenkaan juo, polta, petä, pukeudu ryysyihin (paitsi kotona), harrastan liikuntaa ja pidän itseni kunnossa. Mutta ehkä mä olenkin epänormaali? Luulen että aika monet käsittävät toisen normaaliksi jos on "normaali" ulkonäkö. On se kyllä kumma jos pelkästään ulkonäköä katsotaan, ei se nyt niin tarkkaa voi olla minkä näköinen toinen on. Kaikkeahan voi vaatia, mutta jos mahdottomia vaatii jää kokonaan ilman. Niitä mahdottomuuksia onkin sitten yksinhuoltajina ym. Ottakaa nyt myös naiset järki käteen sillä ei se noin vaikeata voi olla.

• Lillukkainen
        "Normaali" mies kirjoitti:

Mä koen itseni normaaliksi mieheksi. En kuitenkaan juo, polta, petä, pukeudu ryysyihin (paitsi kotona), harrastan liikuntaa ja pidän itseni kunnossa. Mutta ehkä mä olenkin epänormaali? Luulen että aika monet käsittävät toisen normaaliksi jos on "normaali" ulkonäkö. On se kyllä kumma jos pelkästään ulkonäköä katsotaan, ei se nyt niin tarkkaa voi olla minkä näköinen toinen on. Kaikkeahan voi vaatia, mutta jos mahdottomia vaatii jää kokonaan ilman. Niitä mahdottomuuksia onkin sitten yksinhuoltajina ym. Ottakaa nyt myös naiset järki käteen sillä ei se noin vaikeata voi olla.

Suomi24 treffeillä olet epänormaali, ei täällä vamasti monta sinun kaltaistasi liiku.

• makelele!
        ON PUOLI RUOKAA kirjoitti:

Jos mies ei peseydy ja laita puhtaita vaatteita edes treffeille, voiko hänen ajatella osaavan HUOMIOIDA TOISEN IHMISEN millään muullakaan tavoin !?? Ja kaiken huippu todellakin on se, että nämäkin epäsiistit miehet kelpuuttavat vain ok-näköisen naisen. Luulot itsestä on huimat ! Näitä miehiä riittää täällä netissä, koska olen todellakin tavannut monta tällaistä "TAVISMIESTÄ", joka tulee treffeille likaisena ja haisevana. Vaikuttaa jo siltä, että puhdas mies nousee ns. A_luokkaan jo sillä että on puhdas.

Tämä tyttö on laskenut kriteereitään, kun ei miestä ole löytynyt, ja lähtenyt treffeille niidenkin miesten kanssa jotka eivät laitaa kuvaansa profiiliin, ja profiilin tekstin perusteella ovat taviksia. Lopputulos näyttää olevan tämä.

Menkää miehet SUIHKUUN, JA PESEYTYKÄÄ SIELLÄ, älkääkä vaan valuttako sitä vettä niskaanne !

itte kuulun kyllä kans näihin normikavereihin,ainakin omasta mielestä,tietysti tuntuu tyhmältä ketä tahansa ihmistä luokitella mihinkään lokeroon,jokainen olemme kuitenki yksilöitä,mutta tuntuu kyllä erikoiselta että aikuiset miehet ei osaa peseytyä ja jos menee tapaamaan naista niin koittas nyt kaivaa sieltä kaapista nyt vähän parempaa päälle,mutta turha sitä on mitään esitystä pistää päälle jos jannut on äidistä vasta vieroitettu,eikä oo enää pyllyä pesemässä,niin noinhan siinä sitte käy!toisaalta se on hyvä että näätte heti että mitä on tarjolla,sitte se vasta pannuun ottas ku olis tuhlannu aikaansa ja huomaa millaisen kaverin sitä on ristikseen saanu!!kyllä meitä normimiehiä/poikia vielä löytyy,tosiaan noita kriteerejä vähän alemmas niin tasoki nousee,mutta vielä tosta ulkonäöstä,tottakai se nyt vähän on tärkeää vaikka kaikki niin väittää että ei muka ole,kyllä me jokainen katotaan sellainen kumppani jonka ulkonäkö miellyttää!niinkuin sanonta kuuluu että kauneus on katsojan silmissä ja niin se vaan on!!!

• KIIIIIIIIITOS
        makelele! kirjoitti:

itte kuulun kyllä kans näihin normikavereihin,ainakin omasta mielestä,tietysti tuntuu tyhmältä ketä tahansa ihmistä luokitella mihinkään lokeroon,jokainen olemme kuitenki yksilöitä,mutta tuntuu kyllä erikoiselta että aikuiset miehet ei osaa peseytyä ja jos menee tapaamaan naista niin koittas nyt kaivaa sieltä kaapista nyt vähän parempaa päälle,mutta turha sitä on mitään esitystä pistää päälle jos jannut on äidistä vasta vieroitettu,eikä oo enää pyllyä pesemässä,niin noinhan siinä sitte käy!toisaalta se on hyvä että näätte heti että mitä on tarjolla,sitte se vasta pannuun ottas ku olis tuhlannu aikaansa ja huomaa millaisen kaverin sitä on ristikseen saanu!!kyllä meitä normimiehiä/poikia vielä löytyy,tosiaan noita kriteerejä vähän alemmas niin tasoki nousee,mutta vielä tosta ulkonäöstä,tottakai se nyt vähän on tärkeää vaikka kaikki niin väittää että ei muka ole,kyllä me jokainen katotaan sellainen kumppani jonka ulkonäkö miellyttää!niinkuin sanonta kuuluu että kauneus on katsojan silmissä ja niin se vaan on!!!

on ASIAA ! Ottakaa opiksi ; SOTTAPYTTY-miehet TÄSTÄ !

• räyhis
        KIIIIIIIIITOS kirjoitti:

on ASIAA ! Ottakaa opiksi ; SOTTAPYTTY-miehet TÄSTÄ !

Arvoisa lady, voisitko olla HUUTAMATTA joka toista SANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
        räyhis kirjoitti:

Arvoisa lady, voisitko olla HUUTAMATTA joka toista SANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

EI MENE MUUTEN JAKELUUN , RÄYHIS !
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Justiina
        räyhis kirjoitti:

pesulle , niin et HAISE!

• räyhis
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

EI MENE MUUTEN JAKELUUN , RÄYHIS !
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EI

MENE

NÄINKÄÄN

!
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        !
        Hassua että mikään asiallinen viesti ei koskaan kerää näin paljon vastauksia.

• Marielle82

Puhtaus on puoli ruokaa mutta,

Epäsiisti ihminen ei ole yhtä kuin tavis.

• on..........................

asiaa !

• mr.bondi

Muuten hyvä, mutta ei taida normaali miehet kelvata enää tätä nykyä... onhan se nähty tämän palstan tarinoista niin monta kertaa... huoh...

• TYTTTTTTTTTTTTTTT

EI OLE NORMAALI

• :)))))))))
        TYTTTTTTTTTTTTTTT kirjoitti:

EI OLE NORMAALI

...KYLLÄ normaali mies on sellainen,joka huolehtii hygieniastaan kuten NORMAALIIN ELÄMÄÄN KUULUU=)

• katsoin kuvasi

Minun mittapuuni mukaaan olet kyllä hyvännäköinen. Haju ja äly ei tietysti välity pelkästä kuvasta.. ; ) Jos olisin tavannut tun näköisiä miehiä sokkotreffeilläni, uskaltaisin käydä jatkossakin.

terveisin aiheen aloittaja

• mieluusti

ja siksi sinä et!

• katsoin kuvasi 2
        katsoin kuvasi kirjoitti:

Minun mittapuuni mukaaan olet kyllä hyvännäköinen. Haju ja äly ei tietysti välity pelkästä kuvasta.. ; ) Jos olisin tavannut tun näköisiä miehiä sokkotreffeilläni, uskaltaisin käydä jatkossakin.

terveisin aiheen aloittaja

Sillä on HULLUN katse!

• Marielle82
        katsoin kuvasi 2 kirjoitti:

Sillä on HULLUN katse!

...jolla on lääkitys pettänyt!

Eli kyllä hullunkiilto silmissä pitää olla ;)

• pesulle miehet

on VANHAN KUSEN HAJU! VAATTEIsta löyhkäävä katku,siihen ei auttaisi,vaikka pärstä olisi mikä tai vaikka olisi akateeminen..:-(

• täällä

näitä täällä riittää

• ---------------------------...

kyllä..

• ei enää paskaläjiä,kiitos

on toinen ryhmä.Vaikka ollaan hyvässä duunissakin,silti kännääminen,kaljoittelu on lähes ainoa harrastus.Se menee kaiken yläpuolelle.
      Ja valitettavasti se näkyy olemuksessa.

Fiksukin mies saa itsestään esille paskajäjän.

• Lullukkainen

Luontoihmisenä olen törmännyt muutamaan "luonnonharrastajaan" joiden ainoa ilo on viikonloppuna mennä mökille "luontoon" kalja- ja viinalastin kanssa ja kumota se parissa päivässä.
        En onneksi ole ollut mukana, mutta itse rehennellen kertoilevat viesteissään.
        Profiilissa lukee alkoholin käytön kohdalla; vähän seurassa.
        Minun luontoharrastukseni on aivan erilaista.

• marita-
        Lullukkainen kirjoitti:

Luontoihmisenä olen törmännyt muutamaan "luonnonharrastajaan" joiden ainoa ilo on viikonloppuna mennä mökille "luontoon" kalja- ja viinalastin kanssa ja kumota se parissa päivässä.
        En onneksi ole ollut mukana, mutta itse rehennellen kertoilevat viesteissään.
        Profiilissa lukee alkoholin käytön kohdalla; vähän seurassa.
        Minun luontoharrastukseni on aivan erilaista.

..rehennellään kaljoittelulla,kaikki viikonloput,juhlat ja lomat menee kaljakorin kera.
        Ihmettelen..

• kiira

täältä hakevat

• Ja vielä kerran voi

Kyllä täällä on aivan tavallisia ja KUNNOLLISIA miehiä, mutta niitä te naiset ette vain huomaa!!

Aina ollaan hakemassa sitä, jolla on pisin kehu listalla ja jonkun mallin kuva lainassa.

Kannattaisia ehkä katsoa itse sinne peiliin ja miettiä että kuka tässä on se joka valitsee ne väärät miehet. Eihän se väärä mies tiedä tulla treffeille jos et sitä olisi aiemmin valinnut.

Kyllä lyhyellä viestittelyllä erottaa jo kuka huijaa ja ketä. Mikset esim. vaatinut tuoretta kuvaa? Tämä olisi jo paljastanut aika paljon tyypistä. Vai oliki varsinainen "ruuneberi" kirjoittamaan ja tällä osasi lumota neidin?

Itse miehenä olenkin poistanut profiilin tältä palstalta jo vuosi sitten, koska ns. tavis ei täällä pärjää!

Sitten kokeilin tuota uudistettua sinkut palvelua ja jo vain tärppäs! Ehkä sinunkin kannattais vaihtaa profiili pois tästä pinnalliseksi muuttuneesta palvelusta. ;)

Täällä vain tuojotetaan kuvia etusivulla ja kun sopivan avonaista kuvaa tulee niin viesti laatikko on täynnä alta minuutin!

Täysin surkea palvelu koska feikkien on liian helppo tehdä profiili tänne näkymättömän s-postin takia!!! Jos s-posti osoite näkyisi niin vähentäisi se huomattavasti feikkien määrää, mut ei suinkaan estäisi sitä.

No meni vähän sivuun asiansta, mut olkoon!!

• *kirsikankukka*

Joo...ihan on samanlaisia kokemuksia täältä. Paskaisia ja haisevia miehiä on tullut minullekin vastaan täältä.

Ja se mikä tosiaan v.....aa eniten on se, että näillä netin herroilla on tosiaankin naisilleen tosi tarkat kriteerit! Ihannekumppanin pituudet ja painot on tarkkaan kirjattu. Ja vaikka jätkä itse olis mikä läskikasa tahansa niin naisen paino ei yleensä saa ylittää 70 kiloa (ainakin jos noita profiileita lukee).

On tosi ärsyttävää kun itse jännittää treffejä ja laittaa ja puleeraa itsensä viimeisen päälle niin treffikaveriksi ilmaantuu huonostipukeutumut, likainen ja kaiken huipuksi yleensä perkeleen ruma mies! Lisäbonuksena yleensä vielä se, että hampaat ovat hoitamattomat!!!!

Täällä netissä on muutenkin miehiltä mennyt suhteellisuuden taju kokonaan, haetaan jotain sellaista mitä ei ole olemassakaan...itse kuitenkin unohdetaan käydä peilin edessä. Kysykää joltain fiksulta kaveriltanne (jos teillä nyt sellaisia yleensä on), miten pukeutua ja käyttäytyä treffeillä, kun kerran itse ette osaa.

Taitaa valitettavasti olla niin, että kaikki suhtkoht normaalit miehet ovat varattuja. Vapaat netissä deittailevat miehet ovat sitä pohjasakkaa jotka eivät ole kelvanneet kenellekään!!

• mies.

Anteeksi jos mua naurattaa. Mutta kuvittelin just tuon sun kertomuksen, että menet reffeille ja sieltä putkahtaa tämmöinen perinteinen "Onks viljoo näkynyt?" tyyppi tai mikä se oli se toinen makkara & kossu tyyppi mitä se Heikki Kinnunen esitti silloin joskus, helevetin paskanen paita päällä ja aina sitä kossua joi :D

• JuhannusNeito

Kun kirjoitit:
        - On tosi ärsyttävää kun itse jännittää treffejä ja laittaa ja puleeraa itsensä viimeisen päälle niin treffikaveriksi ilmaantuu huonostipukeutumut - jne.

Koskaan ei voi olla kaikille mieliksi. Minun ensimmäinen treffikaverini täältä Suomi24:stä juhannuksena oli mies henkilö, jota ärsytti minussa nimenomaan se, että olin "laittanut ja puleerannut itseni viimeisen päälle." En nyt ehkä ihan "viimeisen päälle", mutta olin pukeutunut siististi, ehkä liian persoonallisesti, olin laittanut hiukseni nätisti ja meikannut "asiallisesti". Olimme jutelleet niitä ja näitä puolisen tuntia kun hän alkoi siirtyä arvostelemana minun pukeutumistani ja sen jälkeen meikkaamistani, joka oli kuulemma "mennyt ööveriksi". Kukaan ei koskaan ole sanonut minulle aiemmin noista asioista ja missään tapauksessa meikkaamiseni ei ole edes voimakasta. Ja ei se henkilökohtaisuuksien ruotiminen siihen loppunut...

Virhe oli siinä mielessä minun, koska MINÄ olin se, joka vastasin hänen ilmoitukseensa. Luulen, että miehet kuitenkin haluavat tehdä aloitteen. Tämä jäikin ainoaksi aloitteekseni.

Toisen treffikaverin tapasin kaksi viikkoa sitten ja sen jälkeen ollaankin oltu yhdessä melkein koko ajan. Tuntuu hyvältä, mutta aika näyttää sitten mitä tästä tulee...

• .......

"Taitaa valitettavasti olla niin, että kaikki suhtkoht normaalit miehet ovat varattuja. Vapaat netissä deittailevat miehet ovat sitä pohjasakkaa jotka eivät ole kelvanneet kenellekään!!"

Kuinkahan naisten kohdalla menee tämä asia?

• Marielle82
        mies. kirjoitti:

Anteeksi jos mua naurattaa. Mutta kuvittelin just tuon sun kertomuksen, että menet reffeille ja sieltä putkahtaa tämmöinen perinteinen "Onks viljoo näkynyt?" tyyppi tai mikä se oli se toinen makkara & kossu tyyppi mitä se Heikki Kinnunen esitti silloin joskus, helevetin paskanen paita päällä ja aina sitä kossua joi :D

Kyllä sai hyvät naurut!

• Marielle82
        ....... kirjoitti:

"Taitaa valitettavasti olla niin, että kaikki suhtkoht normaalit miehet ovat varattuja. Vapaat netissä deittailevat miehet ovat sitä pohjasakkaa jotka eivät ole kelvanneet kenellekään!!"

Kuinkahan naisten kohdalla menee tämä asia?

Ihmisten muutamien huonojen kokemusten ei pitäisi leimata kaikkia täällä liikkuvia miehiä ja naisia!

Vai netissäkö liikkuu naiset ja miehet jotka ei muille kelvanneet? Oonko typerämpää kuullu pitkään aikaan?

Niitä kusipäitä on maailma täynnä, olivatpa netissä, baarissa, töissä, kirjastossa tai missä vain.

• mies.

Miten ne näin kamalat miehet pääsevät treffeille?? Itellä on yli vuosi sitten kun pääsin treffeille viimeksi ja varmasti olen siisti. Pukeudun hyvin, käyn suihkussa, töissä, parturissa ja maha ei roiku jne..

Ihmettelen?

• .. vedättää

Ainahan sitä voi vedättää hyväuskoisia naisia. Suomi24:ssa on mm. eräs akateemisen lopputukinnon omaava mieshenkilö, joka ratsastaa tutkinnollaan. Ilmoitus on muilta osin on pelkkää kusetusta. Kaverilla on mm.pahan sortin alkoholiongelma ja muita ongelmia mm. tuore rikosrekisteri jne. Elävässä elämässä kukaan ei edes vilkaisisi ko. kaveria, mutta Suomi24:ssa hänen on helppo soluttautua hyväuskoisten naisten kanssa treffeille. Mitä tästä opimme, ei kannata uskoa kaikkea mitä ilmoituksissa lukee. Kaikki ei aina ole miltä se näyttää..

• mies.
        .. vedättää kirjoitti:

Ainahan sitä voi vedättää hyväuskoisia naisia. Suomi24:ssa on mm. eräs akateemisen lopputukinnon omaava mieshenkilö, joka ratsastaa tutkinnollaan. Ilmoitus on muilta osin on pelkkää kusetusta. Kaverilla on mm.pahan sortin alkoholiongelma ja muita ongelmia mm. tuore rikosrekisteri jne. Elävässä elämässä kukaan ei edes vilkaisisi ko. kaveria, mutta Suomi24:ssa hänen on helppo soluttautua hyväuskoisten naisten kanssa treffeille. Mitä tästä opimme, ei kannata uskoa kaikkea mitä ilmoituksissa lukee. Kaikki ei aina ole miltä se näyttää..

On tosissaan ruvettava epärehelliseksi? Tosin en usko, että sillä kovin pitkälle pötkitään jos haluaa muutakin kuin hilloviivaa :/ Vaihtoehtot vähissä.

• tulisi olla

homomies ystävänä joka opastaisi hygienia ja vaatetuskysymyksissä.

• Hyvä hyvä

Lyhyesti ja ytimekkäästi.

• lukiessani kirjoitustasi

Olin nimittäin ensin aivan varma, että olemme törmänneet samaan kaveriin! Siis niin täysin vastasi kuvauksesi puolesta erästä miestä, jonka tapasin kuukausi sitten!
      Mutta tämä äijä ei ryhtynyt lääppimään minua, joten kyseessä ei ollut sama kaveri. Hih, hih, tai sitten minä en ollut tarpeeksi kiehtova olio... ainakin olin käynyt suihkussa ja olin puhdas...

• ...tätä viestiketjua. Nousi itseni arvostus pari pykälää. :) Ja lisäksi voin naureskella vahingoniloisesti - sehän on aidointa iloa... :D

• siisti mies

On sitä sattunut treffeille kaiken näköistä ja hajuista naiseläjää. On pistävälle hielle haisevaa jota on peitelty voimakkailla hajusteilla. Yhdistelmä on yököttävä.

Sitten taas on niitä joilla öljynvaihtoväli on vähän liian pitkä.

Entäpäs sitten kun mennään intiimeihin yksityiskohtiin. Kummasti sieltä vaan pilkottelee värikoodatut pikkarit eli tietää kuinka päin vedetään jalkaan. Ymmärrän kyllä että joskus vuotaa vähän yli laitojen mutta ei ne pikkaritkaan nyt ihan maltaita maksa.

Mutta karmeinta on se kun päästään kosketteluasteelle ja vähän pöyhäsee sieltä niin haju on monesti tyrmäävä. Eikö sitä voisi nyt vaikka kerran viikossa pestä sen vittunsa ja vielä saippuan kera.

Kiitos, ei muuta.

• vaan

ihan pelkällä vedellä alapesu kerran päivässä riittää.

• törkeää

en voinut nauramatta lukea sun viestiä.
        ihmiset on erilaisia niin miehet kun naisetkin. tässä keskustelussa se on tullut hyvin ilmi.
        minusta tärkeintä on todella hyvä hygienia niin meillä naisilla kun miehilläkin.

jos välittää itsestän vähääkään niin peseytyy vaihtaa pikkareita joka päivä.samoin on muutkin vaatteet.näin minä.
        ja käyttää dödöä.hajuvettä. miehet partavettä.

ei liikaa mutta kuitenkin.

ja meneehän siitä maku koko jutusta jos on PASKASAUKKO toisena osapuolena.
        vaan luulisi nyky aikana ihmisten tajuavan mitä on henkilökohtainen hygienia.

• ihan siitä
        vaan kirjoitti:

mihin sitä vittuansa meinaa käyttää. Jos sitä on tarkoitus käyttää vain ruumiin eritteiden hylkyaukkona niin vesipesu riittänee.

Mutta jos sitä meinaa tarjoilla vaikkapa alkupaloina tai peräti pääruokana niin perusteellisempi puhdistus lienee paikallaan.

• Marielle82
        vaan kirjoitti:

tais olla se että yleensäkin pestään ja joka päivä.

En tiedä juuri mitään ällöttävämpää kuin epähygieenisen pahalle haisevan ihmisen.

• Kerrankin
        Marielle82 kirjoitti:

tais olla se että yleensäkin pestään ja joka päivä.

En tiedä juuri mitään ällöttävämpää kuin epähygieenisen pahalle haisevan ihmisen.

Olen samaa mieltä Marielle82:n kanssa että jos kundi pistää makkaran mun poskeen niin kyllä se täytyy olla puhdas.

• Marielle82
        Kerrankin kirjoitti:

Olen samaa mieltä Marielle82:n kanssa että jos kundi pistää makkaran mun poskeen niin kyllä se täytyy olla puhdas.

kuin sitä makkaraa ;)

• Turpari

Tämä ilmio ei koske ainoastaan treffeillä käyjiä.
      Kohtaan työni puolesta myös näitä hajuhaittoja.
      Tullaan likaisena ja haisevana ja jos ehdotan hiusten pesua niin sanotaan että on sauna illalla ja sitten näistä rasvaisista hiuksista pitäisi saada hyvänkin näköisiä.
      Yleensä masentuneet yms. laiminlyövät hygieniaa kun eivät jaksa muutakaan mutta en tiedä mistä tässä asiassa on kysymys.
      Pitäisi ajatella myös muita ympärillä olevia ihmisiä.Paskan haju ei hurmaa ketään!

• duunaria

:D

Ihan ennakkoluulottomasti! Meidän ei katsos tarvitse TEESKENNELLÄ olevamme fiksuja, siistejä tai trendikkäitä. Kantti kestää tulla treffeille ihan vaan saunapuhtaana niissä vanhoissa, mutta pestyissä kuteissa. Nettiprinsessa saa sitä mitä tilaa.

Ihmistä etsivän todennäköisyys löytää jotain arvokasta on paljon suurempi kuin pinnan etsijän. Nyt laitan kokemuksesta - olenhan itse seurustellut ja toista vuotta "nettilöydön" kanssa. Nojoo... hän bongasikin minut näiltä keskustelufoorumeilta eikä deitistä.

terveisin: löydetty ja varattu

• ---------------------------...

Normaalia miestä saa hakea muualta.
      Lykkyä tykö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe