Synttärini on 20.1. olenko kauris vai vesimies? Joka toisessa lehdessä olen kauris ja joka toisessa vesimies. Paras on mtv3:n horoskooppisivu, jossa olen jopa samalla sivulla toisessa kohdassa kauris ja toisessa vesimies. Miksi näin?
Mikä olen horoskoopiltani?
3
922
Vastaukset
- londiinos
Sinun täytyy selvittää syntymäpaikan ja tarkan syntymäajan mukaan kumpi olet. www.astro.fi siellä voit ainakin tämän tarkemman kartan itsellesi tehdä. Sinun täytyy vain rekisteröityä sivustolle, mutta kaikki on ilmaista.
- Kauris vai Vesimies
Kiitos vaan! En tiennytkään, että homma menee noin tarkaksi ;)
Kauris vai Vesimies kirjoitti:
Kiitos vaan! En tiennytkään, että homma menee noin tarkaksi ;)
voihan vitsi...vastasin aikoinaan eräälle tyypille samasta aiheesta mutta nyt en löydä sitä juttua enää mistään.Olisin laittanut sen sulle tähän linkkinä.
No sait kuitenkin tuossa äsken selityksen ongelmaasi.Nuo rajapäivät ovat aina hankalia sen voin sanoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824