Jos koet olevasi henkisesti kehittymätön ja koet että kaikki henkisyys on huuhaata, niin älä laita lastasi steineriin. Lapsesi ja sinä tarvitsette tavallista koulua. Steiner on niille, jotka ymmärtävät Steineria. En voi kuin ihmetellä, että mitä te ihmiset olette ajatelleet laittaessanne lapsenne sinne. Suoraan sanoen pidän teitä älynlahjoiltanne heikkoina ja lapsenne ovat luultavasti samaa maata, joten miksette tyytyisi tasoiseenne koulutukseen suosiolla. Joku Mäkkylän ala-aste sopii teidän perheellenne paremmin.
kenen lapsi steineriin?
2
454
Vastaukset
- Mega-Maya
Jos koet olevasi henkisesti kehittynyt ja koet että henkisyys on kaikki, kirjoita Suomi24:n Steiner-koulu -palstalle. Lapsesi ja sinä tarvitsette tätä. Steiner-koulu -palsta on niille, jotka ymmärtävät Steiner-koulun huonouden. On aivan selvää, miksi tänne kirjoitellaan. Suoraan sanoen tänne kirjoittavat Steinerkoulun vastustajat ovat älynlahjoiltaan voittamattomia ja heidän lapsensa samaa maata, joten miksipä ei tänne kirjoittaisi hengentuotteitaan koko älykköperheen voimin. Mikään yliopisto missään tuskin kykenee tarjoamaan tasoisillenne perheille yhtään mitään.
:OD- meedio-maija
Minulla ei ole perhettä, kiitos vain kommentista. Olen opiskellut itse Steinerissa. Sinulle tuo Mäkkylän peruskoulu ei kyllä sovikaan, sori. Sinun kovalle ja kerkeävälle kielellesi sopisikin paremmin Mellunkylän ylä-aste, siellä lahjasi pääsevät oikeuksiinsa muiden kaltaistesi ostari-ollien ja liima-laurien kanssa. Kaikille kykyjensä mukaan, eiköstä vain. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1065615- 835057
- 1394456
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561976