Tähän saakka erittäin hyvin palvellut Fiesta -98 on alkanut täristämään kiihdytettäessä 80 - 110 nopeuksissa. Ratti ei niinkään tärise, vaan koko auto, välillä tuntuu jopa kuin oik. eturengas heiluisi miten sattuu. Yksin ajettaessa tärinää ei niin paljon ole, eli paino lisää sitä selvästi.
Tähän mennessä tehtyä:
- vaihdettu kallistuksenvakaajan puslat jotka oli ihan paskana
- vaihdettu jarrulevyt jotka oli piloilla ja samantien jarrupalat (jarrut oli laahanneet ja palat irronneet)
- vaihdettu vetoakseli, jossa oli hieman välystä (ja aivan ruosteessa)
- tarkastettu renkaiden tasapainotus - ok
- tarkastettu auraukset - ok
Ja iskarit oli katsastuksen mukaan kunnossa eivätkä ne kyllä vaikuta mitenkään oirehtivan esim. koloissa.
Täristys on vähän vaimennut noitten korjausten johdosta, muttei poistunut.
Mitäs sitten?
Voiko johtua kytkimestä? Se nyt seuraavaksi tulee mieleen…
Vaihdelaatikko?
Sittenkin iskarit tai nivelet joissa ei pitäisi olla mitään?
Vai mikä? Hermot menee kun kaikkea vaihdetaan ja tehdään ja aina vaan täristää.
Näin voi käydä vain naisille, että rahaa palaa (jo kohta 500 € mennyt) ja mikään ei korjaannu.
Pitääkin olla niin tyhmä ettei tajua mitään autoista.
Täristävä Fiesta
6
1561
Vastaukset
- palikka
Näyttäisi siltä että kaikkien tärkeimmän osan vaihto olisi päässyt unohtumaan, nimittäin suosittelisin vaihtamaan kulkupelisi autoon, sillä noissa mopoautoissa (=kaikki pikkuautot)tätä ongelmaa tuntuisi olevan.. Ja eiku pykälää isompaa alle niin pääset helpommalla
- Fiesta fani
Vaihda vetoakselin vaihdelaatikon puoleiset laakerit niin täristys lakkaa.Kokemusta on
- vaihdettu
Ei ole vika siinä.
Lisäksi moottorin kumityynyt on tsekattu. - Fiesta fani
vaihdettu kirjoitti:
Ei ole vika siinä.
Lisäksi moottorin kumityynyt on tsekattu.Eihän siihen ole vaihdettu sitä laakeria se on vaihdelaatikon sisällä!!!!!!!!!!!
- vaihdettu vetoakseli, jossa oli hieman välystä (ja aivan ruosteessa) tämähän siihen vain oli vaihdettu. - vaihdettu
Fiesta fani kirjoitti:
Eihän siihen ole vaihdettu sitä laakeria se on vaihdelaatikon sisällä!!!!!!!!!!!
- vaihdettu vetoakseli, jossa oli hieman välystä (ja aivan ruosteessa) tämähän siihen vain oli vaihdettu.Siinä vetoakselipaketissa oli myös tuo laakeri.
vaihdettu kirjoitti:
Siinä vetoakselipaketissa oli myös tuo laakeri.
täällä hirvee tinkaus..
mites renkaat? tietysti vanne niin solmussa et pistää täristää? vai onko kuski niin kännissä?? hah hah hah..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514