Mistä voi lähettää ilmaisia tekstiviestejä?
Ilmaiset tekstiviestit
6
5715
Vastaukset
- Kauko Viisas
Niitä voi lähettä mistä vaan puhelimien kuuluvuusalueelta.
- hyvä
Todella helpoin tapa on ostaa gomobilen liittymä r-kioskilta ja rekisteröidä se.(9,90 eur)
Gomobilen liitymällä voit lähettää sitten netin kautta ilmaisia tekstiviestejä niin paljon kuin näppis kestää ja todellakin rajoituksetta kaikkiin kotimaisiin operaattoreiden liittymiin.
Tämä todella pelaa häiriöttä, mutta on niitä muitakin missä on rajoituksia viestien määrässä ja pitää melkein aina rekisteröityä.
Osalla ilmaisia jakivilla porttaaleilla voi teksiviestit kadota taivaan tuuliin tai mennä 3 päivää myöhässä.(näin kävi minulla todistettavasti)
Ainut varma on siis www.gomobile.fi ja toimii kotimaisessa finnetin verkossa.
Tietysti muitakin löytyy hakemalla googlen kautta sanalla "ilmaiset tekstarit" tai jotain siihen viittavaa.- ei muita...
Nykyisin ei enää oikein löydy muita oikeasti toimivia vaihtoehtoja "ilmaisten tekstiviestien" lähettämiseen, kuin kotimaiset Apinat.fi:n ja Go:n -palvelut, joihin kumpaankin tulee rekisteröityä.
öö..apinat.fi jippii.fi noista ainakin åpystyy lähettää voi mennä googleen ja laitaa siihen ilmaisia tekstiviestejä :DDDDD !!
- wiili
Ilmaisia viestejä saa myös täältä.
http://smscity.com/?rid=851074
oma numero näkyy
aktivointitekstari tuli ainakin silmänräpäyksessä - jjuussssoo
www.viestikunkku.fi/
register.php?ref=81999
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014