Second Life

Nimetön

Second Life on nettipeli, jossa pelaajat saavat rakentaa mitä tahansa, ja sitten tallentaa rakennelmansa pohjattomaan varastoon, johon voi myös kerätä muiden pelaajien antamia tai heiltä ostettua tavaroita. Voit myös jutella muiden pelaajien kanssa sekä kävellä tai lennellä ympäriinsä. Voit tehdä oikeastaan mitä tahansa.

Pelissä voi myös tienata oikeaa rahaa, parhaimmillaan muistaakseni 20 000 dollaria kuukaudessa, mutta vain harvat tienaavat sen verran. Eikä se ole huijausta. Parhaillaan on meneillään elokuvakilpailu, pääpalkintona 100 000 Linden-dollaria (L$), joka on pelin sisäinen rahayksikkö. N. 300 Linden-dollaria vastaa yhtä USA:n dollaria.

Second Lifessä on kaksi pelialuetta, Main Grid ja Teen Grid. Main Grid on aikuisille ja Teen Grid 13-17 vuotiaille.

Peli on ilmainen, mutta jos haluaa itse omistaa maata, pitää pelistä maksaa n. 10$ kuukaudessa. Main Gridissä ei tarvitse antaa mitään maksutietoja ilmaisen käyttäjätunnuksen hankkimiseen (luottokortti, PayPal), mutta muistaakseni Teen Gridissä tarvitsee. Itse olen antanut luottokorttitietoni ja siitä on jo yli puoli vuotta, eikä ole tullut mitään ongelmia. Ja taho jolle tiedot annetaan on luotettava, kuten tuollaisissa nettipeleissä yleensäkin. Jos ei halua antaa luottokorttitietoja tai käyttää PayPalia, voi rekisteröitymisen tehdä myös kännykällä. Itse en tiedä miten kännykällä rekisteröityminen toimii.

Kirjoitin tämän viestin, koska pelissä ei ole montaa suomalaista tällä hetkellä. Kannattaa ainakin kokeilla tätä peliä, ladattava tiedosto on hyvin pieni sisältöön verrattuna.

Pelin voi ladata osoitteesta http://www.secondlife.com. Sivun vasemmassa laidassa on mainos ilmaisesta käyttäjätunnuksesta.

HUOM! Käyttäjätunnusta tehdessä on kenttä nimeltä "Who referred you?", joka tarkoittaa jotakin sinne päin, että "Kuka kertoi sinulle pelistä?". Eli jos olisitte niin ystävällisiä ja laittaisitte kenttään pelihahmoni nimen, "Calade Lamington", ilman lainausmerkkejä tietenkin. Tästä ei ole teille mitään haittaa. Kiitos!

4

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkkini on Calade, joka ei jostain syystä tuossa viestissä tullut näkyviin.

• Nimetön

Mulla on semmoinen ongelma, että mä olen ladannut second lifen ja mulla on ukko siellä. Mutta aina kun kirjaudun sisään, siinä lukee "verifying protocol version" ja vähän ajan päästä siihen tulee " unable to conect to second life the system may be down. Please try again in few minutes, or click help for advice and a link to the system status web page".
      Mistä mahtaa johtua??

• Second Life on huollossa silloin tällöin. Tuo viesti tulee silloin. Kun käynnistät Second Lifen, päävalikossa pitäisi lukea vihreällä ONLINE tai punaisella OFFLINE. Tilan voi myös tarkistaa osoitteesta http://www.secondlife.com/status. Tietysti ongelma saattaa myös johtua omasta nettiyhteydestäsi, useimmiten palomuurista jos kaikki muu toimii.

• tittidiidiititti

Vanhaan viestiin vastaan joo, mutta toivon totisesti, että saisin apua. Kun minä olen juuri aloittanut siellä ja haluaisin työpaikan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      109
      5015
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      429
      1587
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      193
      1152
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1133
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      18
      1054
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1020
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe