Aldrin revealed how the astronauts believed they saw an unidentified flying object during the flight as well, adding that NASA covered it up for 30 years.
"There was something out there that was close enough to be observed," Aldrin said.
http://www.news.com.au/story/0,10117,19890522-1702,00.html
Siis apollon koko miehistö näki(uskoi näkevänsä) tunnistamattoman lentävän esineen ensimmäisen kuulennon aikana.NASA pimitti tiedon 30 vuotta
Aika raju jutska
Eka kuulento
28
2318
Vastaukset
- storm.
Apollo 11 Astronauts Witnessed UFO Encounter
http://www.halflifesource.com/site/news/apollo_11_astronauts_witnessed_ufo_encounter/article7632.htm
Tästä se sontamyrsky nousee. - joka...
lennolla:
http://video.google.com/videoplay?docid=3350458859835307964&q=ufo's- nimimerkki.
"Ufoja nähty joka lennolla".
Se ei ole tärkeää.(sanoo keittiöpsykologian alkeet rahvaalle ja vähemmän valaistuneille)
apollo 11 lennon tapahtumat ohittaa ne kaikki. - oma...
nimimerkki. kirjoitti:
"Ufoja nähty joka lennolla".
Se ei ole tärkeää.(sanoo keittiöpsykologian alkeet rahvaalle ja vähemmän valaistuneille)
apollo 11 lennon tapahtumat ohittaa ne kaikki.merkityksensä.
- lentolaitteita
avaruudessa, onko ufoja vai jakoavaimia:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5199098736875414777&q=ufo's- minä vaan
Apollo 11:n miehistö tietoa tekniikasta sen verta helvetin paljon, että mitään jakoavainta ne ei ufoksi olisi luullu.
- ja...
minä vaan kirjoitti:
Apollo 11:n miehistö tietoa tekniikasta sen verta helvetin paljon, että mitään jakoavainta ne ei ufoksi olisi luullu.
siksi linkin laitoinkin.
minä vaan kirjoitti:
Tainnut astronauteilla veri nousta liialleen nuppiin. Nuo vakuuttavan upeat taltioinnit pisteistä jotka leijailevat sukkulan ulkopuolella muistuttivat myös harvinaisen paljon jäähiutaleita. Kaikista huvittavintahan kuitenkin on, että tällaisista ufohavainnoista (UFO, eli _tunnistamaton lentävä esine_) käsitetään välittömästi niiden olevan muukalaisaluksia. Ei, meidän tietoudellamme ne eivät ole sen enempää jäähiutaleita kuin muukalaisaluksiakaan, kukin voi kuitenkin käyttää järkeään ja tuumia kumpi on realistisempi vaihtoehto.
- no niin
Huvittaisi tietää, mitä mieltä tällä palstalla pyörivät skeptikot ovat tästäkin uutisesta...
- aluksi...
no niin kirjoitti:
Huvittaisi tietää, mitä mieltä tällä palstalla pyörivät skeptikot ovat tästäkin uutisesta...
miten olet itse tulkinnut nämä jutut. Avaruus on ihmiselle hieman outo ympäristö ja monet kummallisuudet on myöhemmillä lennoilla osattu tulkita heijastumiksi ym. optisiksi ilmiöiksi. Onko yksikään astronautti tai kosmonautti virallisesti kertonut nähneensä vieraan sivilisaation edustajia?
- logiikkaa
aluksi... kirjoitti:
miten olet itse tulkinnut nämä jutut. Avaruus on ihmiselle hieman outo ympäristö ja monet kummallisuudet on myöhemmillä lennoilla osattu tulkita heijastumiksi ym. optisiksi ilmiöiksi. Onko yksikään astronautti tai kosmonautti virallisesti kertonut nähneensä vieraan sivilisaation edustajia?
miksi optiset illuusiot, jääkimpaleet ja avaruusromu sitten päätyvät Nasan yli 30 vuoden salailulistalle, jos siellä ei oikeasti ole sen kummempaa?
- nähneensä
aluksi... kirjoitti:
katso disclosureprojektin todistajanlausuntovideo. Eläviä ja kuolleita muukalaisia, aluksia ja paljon muuta nähneet, ja ovat valmiita todistamaan tämän kongressin edessä. Linkki aiemmin täällä käytyyn keskusteluun ja videoihin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001147&posting=22000000017860213 - tässä ei
nähneensä kirjoitti:
katso disclosureprojektin todistajanlausuntovideo. Eläviä ja kuolleita muukalaisia, aluksia ja paljon muuta nähneet, ja ovat valmiita todistamaan tämän kongressin edessä. Linkki aiemmin täällä käytyyn keskusteluun ja videoihin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001147&posting=22000000017860213astronautit kerro, mutta usan armeijan palveluksessa työskennelleet kertovat. Astronautit ovat kuitenkin kertoneet lennoillaan nähneensä ufoja, joka onkin tullut jo erittäin selvästi ilmi täällä.
- Kuitenkin
tässä ei kirjoitti:
astronautit kerro, mutta usan armeijan palveluksessa työskennelleet kertovat. Astronautit ovat kuitenkin kertoneet lennoillaan nähneensä ufoja, joka onkin tullut jo erittäin selvästi ilmi täällä.
Onkohan tuollainen ufojuttu laitettu liikkeelle sen takia kun monet ovat alkaneet epäilemään kuussa käyntiä puhumattakaan muusta avaruudessa vietetystä ajasta?
Jospa tuo Area 51 onkin sellainen paikka jossa filmataan nuo avaruutta koskevat jutut?Olisi hyvä syy pitää ihmiset poissa lähettyviltä ufojuttuihin vedoten. - ja...
Kuitenkin kirjoitti:
Onkohan tuollainen ufojuttu laitettu liikkeelle sen takia kun monet ovat alkaneet epäilemään kuussa käyntiä puhumattakaan muusta avaruudessa vietetystä ajasta?
Jospa tuo Area 51 onkin sellainen paikka jossa filmataan nuo avaruutta koskevat jutut?Olisi hyvä syy pitää ihmiset poissa lähettyviltä ufojuttuihin vedoten.jos haluat tulla kertomaan mihin päädyit.
- Tällaisia ovat
ja... kirjoitti:
jos haluat tulla kertomaan mihin päädyit.
pohtineet jo niin monet ihmiset ilman vastausta ettei minun aikani ja älyni siihen taitaisi riittää,niinkuin ei sinunkaan.
- ei...
Tällaisia ovat kirjoitti:
pohtineet jo niin monet ihmiset ilman vastausta ettei minun aikani ja älyni siihen taitaisi riittää,niinkuin ei sinunkaan.
ollut tarkoitus kuulostaa töykeältä. Olen itse vakuuttunut vieraiden sivilisaatioiden olemassaolosta, visiiteistä pallollamme ja kanssakäymisestä ihmisten kanssa, ja siksi esittämäsi ajatus ei houkuttanut syvempään pohdintaan.
:) - raato2
aluksi... kirjoitti:
Kattokaa "out of the blue" video jossa entinen astronautti cordon kertoo kuvanneensa lautasen laskeutumisen.
- totuus ulkona
Johan kesti niilläkin myöntää se,
että olivat nähteet ufon.
Enpä usko,
että skeptikot voivat enää tähän mitään sanoa.
Elleivät pidä Amstrongia hulluna ja muita myös. :D- näkivät varmasti
Missään ei ole kuitenkaan väitetty heidän nähneen maan ulkopuolisen älyn avaruusalusta.
UFO-havaintoja ei yksikään skepo kiellä. Eri asia on, mitä ne ovat. - nehä sano
näkivät varmasti kirjoitti:
Missään ei ole kuitenkaan väitetty heidän nähneen maan ulkopuolisen älyn avaruusalusta.
UFO-havaintoja ei yksikään skepo kiellä. Eri asia on, mitä ne ovat.Nähneensä ufon.
Luuletko muka, että siellä olis ollu joku venäläinen rahti-alus lentelemässä?:D
Ottaen huomioon että amerikkalaiset salakuunteli koko sen ajan venäjän tekemisiä, niin enpä usko, että Amstrong olisi turhaan luullut 'esinettä' ufoksi.
Tää on suuri juttu.
Tai siis, on jos Nasa todella vei nämä kolme miestä avaruuteen silloisella teknologialla...
- katosi
wooopss!!Sopivasti sattui Apollon nauhoitukset katoamaan.(Ne alkuperäiset joissa olisi tutkittavaa)
Sattuuhan sitä.
http://www.sploid.com/news/2006/07/ufo_buzzed_apol.php- mithään
No eihän se mittään.Mtä nyt sopivasti,kun legendaarinen astronautti kertoo ufoista julkisuuteen,nauhat katoaa kansallisarkistosta.
Sattuuhan sitä.
Earlier this month, it was revealed that 698 of 700 boxes of Apollo 11 videotape has vanished. The boxes held high-quality footage of the landing, but all but two boxes mysteriously went missing from the U.S. National Archives. - että...
mithään kirjoitti:
No eihän se mittään.Mtä nyt sopivasti,kun legendaarinen astronautti kertoo ufoista julkisuuteen,nauhat katoaa kansallisarkistosta.
Sattuuhan sitä.
Earlier this month, it was revealed that 698 of 700 boxes of Apollo 11 videotape has vanished. The boxes held high-quality footage of the landing, but all but two boxes mysteriously went missing from the U.S. National Archives.siellä nationaali archivessa oli hiiriä jotka tykkäsivät katsoa kuulentoja ja raahasivat ne koloonsa ettei niitä pyydelleet astronautit ois vieny niitä pois. Asiassa ei siis ole mitään hämärää tai peittely-yritystä, ainoastaan joukko intelligenttejä juuston raksuttajia.
- minä vaa
että... kirjoitti:
siellä nationaali archivessa oli hiiriä jotka tykkäsivät katsoa kuulentoja ja raahasivat ne koloonsa ettei niitä pyydelleet astronautit ois vieny niitä pois. Asiassa ei siis ole mitään hämärää tai peittely-yritystä, ainoastaan joukko intelligenttejä juuston raksuttajia.
Saa olla melkosia hormonihiiriä ne jotka ne nauhat vei :) jo yhden videokasetin vieminen olisi hiirelle melkonen ponnistus, saati sitte noin monen laaytikollisen :)
Tollaset hiiret olis jo itse x-files tutkimusten arvosia :) - ---
minä vaa kirjoitti:
Saa olla melkosia hormonihiiriä ne jotka ne nauhat vei :) jo yhden videokasetin vieminen olisi hiirelle melkonen ponnistus, saati sitte noin monen laaytikollisen :)
Tollaset hiiret olis jo itse x-files tutkimusten arvosia :)Mä vein ne nauhat.. sori. Ei löytynyt makuunista mitään kunnon ufo-pätkää, kävin sit tsekkaamassa mitä USA:n kansallisarkistoissa oli ja ihan sattumalta noi osuivat käteeni.
Aika huono pätkä oli, tehty varmaan joskus 50-luvulla, ei mitään kunnon actionia eikä ees oikein juontakaan. Jotain ihme valopalloja siinä vain pyöri, en suosittele löytyy parempiakin elokuvia esim. men in black ja men in black 2 - että...
minä vaa kirjoitti:
Tollaset hiiret olis jo itse x-files tutkimusten arvosia :)epäilet teoriaani ja ihmettelen miksi!
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246