Epäilty

*Mickey*

Napsaisin salkkuni kiinni ja kiroilin. Helvetti. Miksi vangitun jutut tulivat aina silloin, kun ne
huonoiten sopivat. Olin juuri ollut lähdössä viikonlopun viettoon perheen pariin, kun poliisista soitettiin. Heillä oli kiinni murhaepäilty, joka asianajoluettelosta oli sattumalta tökännyt minun nimeäni. Teki melkein mieli murhata epäilty, jotta pääsisin eroon jutusta..

Ajelin kohtuutonta ylinopeutta Pasilaan ja kiirehdin parkkipaikalta juoksujalkaa poliisitalolle. Ehkä juttu olisi selvä ja tekijä jo myöntänyt kaiken. Voisin parhaassa tapauksessa ehtiä vielä ennen iltauutisia kotiin. Ilmoittauduin aulassa ja pian ylikonstaapeli Kaikkonen jo porhalsi hissistä naama punaisena. ”Onneksi olkoon, saitkin päämieheksi aikamoisen villikissan!” Kissan? Epäilty on siis joku huora ja narkkari. Tämä ei saakeli soikoon ollut minun päiväni. Yritin miettiä kaikkia mahdollisia esteellisyysperusteita samalla kun harpoin Kaikkosen perässä kohti vankisellejä. Kaikkonen vetäisi sellin salvan auki ja avasi raskaan oven. ”Käyhän sisään ja paina sitten tuota nappia kun olette valmiit.” Raskas ovi painui kiinni takanani ja kuulin salvan kilahtavan.

Nainen seisoi selin minuun ja näin oikeastaan vain hänen valtoimenaan kaartelevat tummat pitkät
hiuksensa. Kun hän kääntyi, hengitykseni melkein seisahtui. Edessäni seisoi uljas tumma nainen, jonka silmät säihkyivät kuin jalokivet. Vartalon kaaret olisivat saaneet kateelliseksi Milon Venuksen. Kontrasti tunkkaiselle ja likaiselle sellille oli täydellinen.

Rykäisin kurkkuani ja esittäydyin. Nainen katsoi minua tarkkaavaisesti tummilla silmillään
sanomatta sanaakaan. Hän nosti sormen huulilleen kehottaen niin minuakin vaikenemaan. Olin
hämilläni. Hän toi kasvonsa ihan lähelleni ja luulin hänen olevan kuiskaamassa jotakin.
Määrätietoisesti hän kuitenkin tarttui paitansa helmoista ja riisui sen yhdellä vedolla. Paidan alta paljastuivat kauniisti kohoilevat ja kiinteät nuoren naisen rinnat. Tuijotin niitä pystymättä heti edes liikahtamaan. Aika ikään kuin pysähtyi ja kuulin vain veren kohinan suonissani. Kauniilla liikkeellä nainen vapautui myös housuistaan ja hän oli äkkiä aivan alastomana edessäni.

Käteni alkoi vaistomaisesti hapuilemaan kohti soittokelloa mutta nainen tarttui siihen ja vei
kimmoisalle rinnalleen. Sen pehmeys oli lumoava. En kertakaikkiaan voinut olla puristamatta
hienoisesti ja samalla jotenkin hyväksyin etten minä ollut enää ohjaksissa vaan tuo kuvankaunis
nuori nainen. En siis vastustellut hänen täyteläisten huultensa kosketusta omillani. Nainen kallisti päätään sirosti taaksepäin ja käteni hakeutuivat hänen kapealle uumalleen ja pyöreälle pehmeälle pyllylleen. Laskeuduin polvilleni kylmälle betonilattialle ja suutelin hänen nilkkojaan ja sääriään. Kieleni kiemurteli hiljalleen ylöspäin kohti sisäreisien herkkää ihoa löytäen viimein kiiltävän ja makoisan pimpin. Nainen tarttui hiuksiini ohjaten liikkeitäni ja välillä tukisti silmäni kyyneliin. Hengitin keuhkoihini hänen naisen tuoksuaan ja ehdin ajatella, että olisi oikeastaan jumalaista tukehtua näin..

Nainen katkaisi haaveiluni vetäisemällä minut hiuksista ylös ja kääntyi itse kohti huoneen nurkkaa. Hän kumartui eteenpäin pyllistäen ja keikistellen kutsuvasti. Riuhtaisin housuni hätäisesti lattialle. Suonikas astaloni tuntui venyvän melkein käsittämättömiin mittoihin pyrkiessään ulottumaan noiden sulokkaiden pakaroiden välissä siintävään lähteeseen. Kaluni suorastaan liukui kosteiden pimpinhuulten väliin, jotka hyväilivät minua ja tuntuivat kaluni jokaisessa neliösentissä. Aloin kiimoissani takoa pyllyä kuin pajavasara. Välillä minun oli kuitenkin pakko hieman hidastaa ja ihmetellä seksuaalisen nautinnon täydellisyyttä. Tunsin itseni uroskoiraksi, joka talutushihnassa päästetään kiimaisen naaraan kimppuun. Survoin siis naisen kimmoisaa pyllyä eläimellisellä innolla ja pian näin kuinka neitosen pyllyreikä alkoi supistella ja hän ensin vavahteli ja sitten suorastaan räjähti sylissäni. Tunsin samalla ihanan ja ennen kokemattoman sykähtelyn kalussani, joka kuin viivästettynä alkoi syöstä valtavalla paineella lastiaan naiseen. Sperma purkautui joka sykäyksellä aina vähän syvemmälle pimpin sopukoihin, kunnes viimein lysähdin puolikuolleena ja loppuun ajettuna sellin
lattialle.

Kun vihdoin havahduin, näin naisen täysissä pukeissa ja täydellisessä meikissä istumassa
jakkaralla toinen jalka toisen päällä. Hän korjasi kultivoituneita silmälasejaan, hymyili minulle ja totesi: ”Olen syytön..”

10

8831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zahrah

      Pakko oli käydä veskissä ja vielä työaikana. HUH! ;=o

      Todella ihanasti kerrottu. Ollappa joskus itse pidätettynä...

      • *Mickey*

        Hmm.. kiitos.. tuohon voisi vaikka leikkisästi vastata, että ollapa joskus sinun pomonasi.. ;)


      • Zahrah
        *Mickey* kirjoitti:

        Hmm.. kiitos.. tuohon voisi vaikka leikkisästi vastata, että ollapa joskus sinun pomonasi.. ;)

        Jos sinä vaikka olisit asianajaja ja minä sun sihteerisi...

        noohhh... nyt mun ajatus karkaa... saa mieheni tuta kun tulee töistä! Onpas paikat kuumana.

        Jostakin syystä käyn kuumana... olisipa pomoni mies!

        ;o Z


      • *MIckey*
        Zahrah kirjoitti:

        Jos sinä vaikka olisit asianajaja ja minä sun sihteerisi...

        noohhh... nyt mun ajatus karkaa... saa mieheni tuta kun tulee töistä! Onpas paikat kuumana.

        Jostakin syystä käyn kuumana... olisipa pomoni mies!

        ;o Z

        Jos oisin sun pomosi niin ihan alkuun laittaisin ilmastoinnin kuntoon.. ja sitten.. jäisin innokkaana odottamaan vastapalvelusta.. :)


      • Zahrah
        *MIckey* kirjoitti:

        Jos oisin sun pomosi niin ihan alkuun laittaisin ilmastoinnin kuntoon.. ja sitten.. jäisin innokkaana odottamaan vastapalvelusta.. :)

        Ilmastointi onkin oikein ihana keksintö... varsinkin kun on päällä pelkkä ohut valkoinen kesäpaita... Jos ilmastointi olisi kunnossa, olisi vastapalvelus vähintäänkin antoisa... NAM...

        Mieheni oli muuten varsin yllättynyt, kun töistä tultuaan sai kimppuunsa kuuman nartun! Heti vaan eteisessä, eikä ukko saanut edes kenkiä ja pikkutakkia pois päältä...

        Kiitos!


    • khyl khyl

      Hieno kertomus ja vielä hyvin kerrottuna. Kiitokset mickeylle päiväni piristämisestä!

      • *Mickey*

        Kiitos sinulle kivasta palautteesta. Se piristi vastaavasti minua eli tasoissa ollaan..


    • Olen tyydyttynyt....

      Tuhannet kiitokset!
      Oli ihan mieletöntä tekstiä... Ei voinut muuta, oli ihan pakko nautiskella käsistään kun tämän tekstin lukaisin!
      Ticktack! =P

    • Voi voi...

      Surkea... taitaa kirjoittaja itse noita kehuja panna tuonne. Ja sitäpaitsi: taitaisi kyllä lentää siitä asianajajien liitosta ulos tuollainen asiakasta naiskenteleva tyyppi heti.

      • -Mickey-

        Epäilemättä lentäisi asianajaja- ja avioliitosta. Siksi onkin onnellista, että koko sonta on fiktiota (kuten varmaan joku nokkela arvasikin). Kiitos kuitenkin palautteesta. Kiva saada joskus muutakin kuin itse lähetettyä.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe