SAMURAI 110cc VIRIT help...

samurai

Ostin samurai 110 cc minicrossin hyvä vehe kestää ja kivat äänet semmoseksi pikkupeliksi ja vääntö on hyvä mutta vehkeen saa varmasti kulkemaan enmmän kuin sen 75 km/h eli siis joku jolla on kokemusta asiasta ja tietää mitä kannattaa laittaa (edulliset vaihtoehot) auttakaa että saan sen kulkemaan enemmän. Kits.

253

104563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehto vaihto

      Isompaa ratasta taakse on halpa ja varma keino saada lisää nopeutta jonkin verran.

      Toinen lähes ilmainen keino on että pyydät että joku kaverisi hinaa sua oikealla moottoripyörällä.

      • jid

        Isompi kaasutin, isompi eturatas tai pienempi takaratas


      • samurai
        jid kirjoitti:

        Isompi kaasutin, isompi eturatas tai pienempi takaratas

        Joop nii aattelinki että isompaa hammasratasta /pinempää mutta minkä kokosta sitte kannattas pistää, ja kannattaako molempia vaihtaa vai vain toinen?? Kits.


      • get ed
        samurai kirjoitti:

        Joop nii aattelinki että isompaa hammasratasta /pinempää mutta minkä kokosta sitte kannattas pistää, ja kannattaako molempia vaihtaa vai vain toinen?? Kits.

        jos sulla on rahaa nii vaiha kummatki rattaat ja ketjut samalla kestää ainaki kauemmi.


      • Tumppi-82
        get ed kirjoitti:

        jos sulla on rahaa nii vaiha kummatki rattaat ja ketjut samalla kestää ainaki kauemmi.

        Mahtaako ratastus olla järkevää? Koneen kiihtyvyys heikkenee merkittävästi sekä tietysti kulku vaikeissa paikoissa. Mikäli kuitenkin halutaan ratastaa ja ketjut rattaat ovat hyvässä kunnossa niin kannattaa suurentaa eturatasta piikillä tai kahdella. Yleensä piikin muutos eturattaassa vastaa 3piikkiä takana. Riippuen tietysti välityssuhteesta, mutta näin yleensä.

        Kaasari ei välttämättä tuo toivottua lisätehoa. Rajoittavina tekijöinä voi olla nokka-akseli kanavat tai venttiilit. En usko että Samurain hintaisessa pyörässä on kovin paljon panostettu kanavien ja venttiilien muotoiluun. Ja tämä kostatuu heikkona tehona vaikka mitä tekisi.
        Siksi kannattaa kokeilla suurempaa kaasaria ennen kuin sellaisen ostaa kovalla hinnalla.


      • samurai
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Mahtaako ratastus olla järkevää? Koneen kiihtyvyys heikkenee merkittävästi sekä tietysti kulku vaikeissa paikoissa. Mikäli kuitenkin halutaan ratastaa ja ketjut rattaat ovat hyvässä kunnossa niin kannattaa suurentaa eturatasta piikillä tai kahdella. Yleensä piikin muutos eturattaassa vastaa 3piikkiä takana. Riippuen tietysti välityssuhteesta, mutta näin yleensä.

        Kaasari ei välttämättä tuo toivottua lisätehoa. Rajoittavina tekijöinä voi olla nokka-akseli kanavat tai venttiilit. En usko että Samurain hintaisessa pyörässä on kovin paljon panostettu kanavien ja venttiilien muotoiluun. Ja tämä kostatuu heikkona tehona vaikka mitä tekisi.
        Siksi kannattaa kokeilla suurempaa kaasaria ennen kuin sellaisen ostaa kovalla hinnalla.

        jos pistäs 16 ja 40 ni oisko ne hyvät välitykset. Mutta eikö välityksiä voi laittaa myös erilaisia toisilla kiihtyy ja toisilla kulkee riippuu.. eikö se nii mee että pienempää ettee ni kulkee tai isompaa taakse (sama vaikutus??) mut jos pistää ison etee ni kiihtyy tai pienen taakse(sama vaikutus??)


      • jid
        samurai kirjoitti:

        jos pistäs 16 ja 40 ni oisko ne hyvät välitykset. Mutta eikö välityksiä voi laittaa myös erilaisia toisilla kiihtyy ja toisilla kulkee riippuu.. eikö se nii mee että pienempää ettee ni kulkee tai isompaa taakse (sama vaikutus??) mut jos pistää ison etee ni kiihtyy tai pienen taakse(sama vaikutus??)

        Välityksissä menee just päinvastoin toi kiihtyvyys tai huippunopeus.


      • jarmooooo
        samurai kirjoitti:

        jos pistäs 16 ja 40 ni oisko ne hyvät välitykset. Mutta eikö välityksiä voi laittaa myös erilaisia toisilla kiihtyy ja toisilla kulkee riippuu.. eikö se nii mee että pienempää ettee ni kulkee tai isompaa taakse (sama vaikutus??) mut jos pistää ison etee ni kiihtyy tai pienen taakse(sama vaikutus??)

        Hetkinen,mietitäämpäs hetki,luin noita viestejä,ja kaikki tuntuu olevan niin ja näin.
        jos halutaan lisää nopeutta ratastamalla,pitää etu-ja takarattaan olla lähellä samaa kokoa.
        jos eteen laitetaan siompi ratas,se lähenee takarattaan kokoa ja vauhti kiihtyy,jos takarattaan kokoa pienennetään,se lähenee eturattaan kokoa ja vauhti kiihtyy! YKSINKERATISESTI: mitä lähempänä etu-ja takaratas ovat toisiaan piikkien lukumäärän mukaan,sitä lujempaa mennään,mitä kauempana,sitä enemmän löytyy vääntöä,mutta huippunopeus kurahtaa,eli tippuu!


      • sas
        jid kirjoitti:

        Isompi kaasutin, isompi eturatas tai pienempi takaratas

        Mulla menee se 90km/h Koska oon putsannu pakoputken(kovempi ääni) Ja sitten kaikkee Isompi kaasari ja Isompi etu ratan ja pienempi takaratas


      • ^^PAPI96
        sas kirjoitti:

        Mulla menee se 90km/h Koska oon putsannu pakoputken(kovempi ääni) Ja sitten kaikkee Isompi kaasari ja Isompi etu ratan ja pienempi takaratas

        EIKÖ MUKA NOKKA RAJOTA


      • tumpsu
        samurai kirjoitti:

        Joop nii aattelinki että isompaa hammasratasta /pinempää mutta minkä kokosta sitte kannattas pistää, ja kannattaako molempia vaihtaa vai vain toinen?? Kits.

        Meillä oli samuraissa edessä mankin 16 ratas ja kulki yli 80 km/h


      • --112--
        jarmooooo kirjoitti:

        Hetkinen,mietitäämpäs hetki,luin noita viestejä,ja kaikki tuntuu olevan niin ja näin.
        jos halutaan lisää nopeutta ratastamalla,pitää etu-ja takarattaan olla lähellä samaa kokoa.
        jos eteen laitetaan siompi ratas,se lähenee takarattaan kokoa ja vauhti kiihtyy,jos takarattaan kokoa pienennetään,se lähenee eturattaan kokoa ja vauhti kiihtyy! YKSINKERATISESTI: mitä lähempänä etu-ja takaratas ovat toisiaan piikkien lukumäärän mukaan,sitä lujempaa mennään,mitä kauempana,sitä enemmän löytyy vääntöä,mutta huippunopeus kurahtaa,eli tippuu!

        Ei niitten rattaitten kannata kyllä mitenkään ihan samankokosia olla muuten tulee nii vitun laiska että ei jaksa ees revittää!!!!!....


      • seäsag
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Mahtaako ratastus olla järkevää? Koneen kiihtyvyys heikkenee merkittävästi sekä tietysti kulku vaikeissa paikoissa. Mikäli kuitenkin halutaan ratastaa ja ketjut rattaat ovat hyvässä kunnossa niin kannattaa suurentaa eturatasta piikillä tai kahdella. Yleensä piikin muutos eturattaassa vastaa 3piikkiä takana. Riippuen tietysti välityssuhteesta, mutta näin yleensä.

        Kaasari ei välttämättä tuo toivottua lisätehoa. Rajoittavina tekijöinä voi olla nokka-akseli kanavat tai venttiilit. En usko että Samurain hintaisessa pyörässä on kovin paljon panostettu kanavien ja venttiilien muotoiluun. Ja tämä kostatuu heikkona tehona vaikka mitä tekisi.
        Siksi kannattaa kokeilla suurempaa kaasaria ennen kuin sellaisen ostaa kovalla hinnalla.

        säästät 500e ostat OIKEAN crossin ja sitä ei tarvi enään pahemmin viritellä


      • pv kuski
        samurai kirjoitti:

        jos pistäs 16 ja 40 ni oisko ne hyvät välitykset. Mutta eikö välityksiä voi laittaa myös erilaisia toisilla kiihtyy ja toisilla kulkee riippuu.. eikö se nii mee että pienempää ettee ni kulkee tai isompaa taakse (sama vaikutus??) mut jos pistää ison etee ni kiihtyy tai pienen taakse(sama vaikutus??)

        isompi ratas eteen niin kulkee ja pienempi taakse niin kulkee lujempaa... fysiikan lait mutta kannattaa ensin vaihtaa vaan isoin mitä saa eteen niin kiihtyvyys ei kärsi kosak kone vetää ja taka ratas on vedettävänä


      • juuho
        samurai kirjoitti:

        Joop nii aattelinki että isompaa hammasratasta /pinempää mutta minkä kokosta sitte kannattas pistää, ja kannattaako molempia vaihtaa vai vain toinen?? Kits.

        No kannattaa kokeille ensimmäiseksi suurempaa kaasutinta ja sitten jos haluat lisää tehoa vaihda 17 piikkinen etu ratas ja sitten taakse 35 piikkinen ratas.


      • topsiekku

        jos taakse laittaa isompaa niin välitys tihenee, eli ei suinkaan pääse kovempaa:D


      • feeee
        sas kirjoitti:

        Mulla menee se 90km/h Koska oon putsannu pakoputken(kovempi ääni) Ja sitten kaikkee Isompi kaasari ja Isompi etu ratan ja pienempi takaratas

        mun samurai menee 150


      • kakakakakajdkifj
        feeee kirjoitti:

        mun samurai menee 150

        Vitut su samurai 150 mee


      • jerkko
        sas kirjoitti:

        Mulla menee se 90km/h Koska oon putsannu pakoputken(kovempi ääni) Ja sitten kaikkee Isompi kaasari ja Isompi etu ratan ja pienempi takaratas

        mitenkä oot putsannu pakoputken? ootko viilannu hitsaus saumoja pois pakoaukosta?


      • dsad
        samurai kirjoitti:

        jos pistäs 16 ja 40 ni oisko ne hyvät välitykset. Mutta eikö välityksiä voi laittaa myös erilaisia toisilla kiihtyy ja toisilla kulkee riippuu.. eikö se nii mee että pienempää ettee ni kulkee tai isompaa taakse (sama vaikutus??) mut jos pistää ison etee ni kiihtyy tai pienen taakse(sama vaikutus??)

        Ei helevetissä 16 eteen mulla on 12 ja takana vissiin 45


      • matsku66
        juuho kirjoitti:

        No kannattaa kokeille ensimmäiseksi suurempaa kaasutinta ja sitten jos haluat lisää tehoa vaihda 17 piikkinen etu ratas ja sitten taakse 35 piikkinen ratas.

        Moi älähää menkö vaihta maan smuraihin 17 ratasta se käy niin lähellä moottoria minulla otti samuraissa ja meni koko moottori pilalle kannattaa laittaa max 16p eteen mutta suosittelen 15p


      • tepeeqx
        juuho kirjoitti:

        No kannattaa kokeille ensimmäiseksi suurempaa kaasutinta ja sitten jos haluat lisää tehoa vaihda 17 piikkinen etu ratas ja sitten taakse 35 piikkinen ratas.

        öö tota kiinnoistais vaihtaa noi välitykset mutta en tiedä kuinka paljon saa pienentää takaratasta etu ratasta en jaksa vaihtaa, mutta tuo kuinka paljon saa pienentää takaratasta nii olis hyvä tietää


      • luu
        samurai kirjoitti:

        Joop nii aattelinki että isompaa hammasratasta /pinempää mutta minkä kokosta sitte kannattas pistää, ja kannattaako molempia vaihtaa vai vain toinen?? Kits.

        kannattaa vaihtaa etu ratas pienemmäks jos halu aa sen kiihtyvän


      • kana 110

        samurai näyttää ainna samurailta ei se ny mihikkää toisee vaihu


      • Temez
        jarmooooo kirjoitti:

        Hetkinen,mietitäämpäs hetki,luin noita viestejä,ja kaikki tuntuu olevan niin ja näin.
        jos halutaan lisää nopeutta ratastamalla,pitää etu-ja takarattaan olla lähellä samaa kokoa.
        jos eteen laitetaan siompi ratas,se lähenee takarattaan kokoa ja vauhti kiihtyy,jos takarattaan kokoa pienennetään,se lähenee eturattaan kokoa ja vauhti kiihtyy! YKSINKERATISESTI: mitä lähempänä etu-ja takaratas ovat toisiaan piikkien lukumäärän mukaan,sitä lujempaa mennään,mitä kauempana,sitä enemmän löytyy vääntöä,mutta huippunopeus kurahtaa,eli tippuu!

        naulankantaa, sama juttu mankissakin


      • pakeeeee

        jos laittaa isomman rattaan taakse se alkaa vääntämään enemmän mutta nopeus laskee


      • SASASASASASA
        feeee kirjoitti:

        mun samurai menee 150

        ELÄ PUHU PASKAA EI VOI MENNÄ 150 PÖLIÄ!!!


      • hääb

        oikeastaan iso eteen ja pieni taakse...


      • Hoooi

        ottakaa änkän eestä yks prikka missä on reikiä pois nii menee yli 80!


      • fhr66
        juuho kirjoitti:

        No kannattaa kokeille ensimmäiseksi suurempaa kaasutinta ja sitten jos haluat lisää tehoa vaihda 17 piikkinen etu ratas ja sitten taakse 35 piikkinen ratas.

        Kannattaa mitata imuaukon sisähalkaisija ensin ennenkuin rupeaa vaihtamaan kaasutinta isompaan. Jos imuaukko on pienempi kuin kaasuttimen sisähalkaisija, ei vaihdosta ole mitään hyötyä.

        Käyttäkää maalaisjärkeä senkin pellet, kun ette mistään mitään tiedä!


      • tomppamaan
        feeee kirjoitti:

        mun samurai menee 150

        mun samurai meneeki tuhattaviittäsataakymmentämiljoonaa ku laitoin sylinterii lisäkipinöitä :PP


      • huohooohhh
        tomppamaan kirjoitti:

        mun samurai meneeki tuhattaviittäsataakymmentämiljoonaa ku laitoin sylinterii lisäkipinöitä :PP

        HUOH. olipa taas hauska juttu "tomppaamaan"

        käy ostamassa huoltoasemalta irtokipinöitä vaikka kilon säkki

        ja nyt meitä kaikkia naurattaa "heh heh"


      • LefaB
        feeee kirjoitti:

        mun samurai menee 150

        :OOO


      • Torvelo 45678
        samurai kirjoitti:

        Joop nii aattelinki että isompaa hammasratasta /pinempää mutta minkä kokosta sitte kannattas pistää, ja kannattaako molempia vaihtaa vai vain toinen?? Kits.

        Itellä on ollu jo kaks samuraita :D Ja kehottasin laittaa etee 15piikkisen. ja taakse joku 36 ;D Mut jos vääntöö haluut niin laita 12 etee ja taakse joku 42 ;D Itellä oli 17 eessä ja takana 36 ;D Kulki kyllä ihan mukavasti :D Mut kyll se viel jakso vääntääkkin ;D


      • Huhhuh..

        Vähän kannattais varmaan miettiä ennen kuin neuvoo muita väärin.. Meniköhän nyt ihan oikein että isompi ratas taakse ja kulkee enemmän?


      • taulapäät!

        eijestas mitä aaseja,vaihtakaa se eturatas nii sitten kulkee!


      • youlite

        vittu ku laitat ison rantaan takse ni mopo kulkee 50kmt vaihoin isomman takarattaan ni nyt on ihan paska


      • nomieti
        feeee kirjoitti:

        mun samurai menee 150

        noh... mun samurai on 150cc ja se menee just ja just 100km/h

        mut en kyl sais kulkee pahemmin mitää kiinan ihmettä 150 km/h


      • kevagru

        iso ratas eteen nii se kasvattaa huippunopeusta.. taakse nii kiihtyy..


      • RandomTyyppi
        Torvelo 45678 kirjoitti:

        Itellä on ollu jo kaks samuraita :D Ja kehottasin laittaa etee 15piikkisen. ja taakse joku 36 ;D Mut jos vääntöö haluut niin laita 12 etee ja taakse joku 42 ;D Itellä oli 17 eessä ja takana 36 ;D Kulki kyllä ihan mukavasti :D Mut kyll se viel jakso vääntääkkin ;D

        Mist niitä rattaita löytää ku mä en löydä mistään 36h/420 takaratasta


      • Anonyymi
        feeee kirjoitti:

        mun samurai menee 150

        Millä mootttorilla


      • Anonyymi
        sas kirjoitti:

        Mulla menee se 90km/h Koska oon putsannu pakoputken(kovempi ääni) Ja sitten kaikkee Isompi kaasari ja Isompi etu ratan ja pienempi takaratas

        Monta mm sun kaasari on


    • vanha pieru

      no joo, se vanha sanonta pätee nimenomaa täsä, elikkä se mikä voimassa voitetaan se vauhdissa hävitään.
      iso eturatas pieni takaratas = iso nopeus
      pieni eturatas iso takaratas = parempi kiihtyvyys
      eturattaassa jo 2-3 piikin muutos vaikuttaa yhtä pljon kun 5-8 takarattaassa, riippuen välityssuhteesta. monttupyörissä on melkein poikkeuksetta todella iso takaratas eli siinä ei tunnu vielä 3-4 piikin muutos paljoakaan. elikkä jos vauhtia haluat niin eteen 2-3 piikkiä lisää ja ei se isompi kaasari hallaa tee jos osaat säätää seoksen kohilleen.
      ittellä on kans samurai 200cc ja ajattelin laitta siihen isomman eturattaan ja kaasarin

      • samurai

        siinä oli oikeat ohjeet iso kiitos nyt otan selevää minkälaiset siinä on ja sitä mukkaan niitä vahtamaan jos jollain on tietoa samurai 110cc hammasrattaiden koosta ni vältyn ite siltäki vaivalta. kits.


      • dfgdg
        samurai kirjoitti:

        siinä oli oikeat ohjeet iso kiitos nyt otan selevää minkälaiset siinä on ja sitä mukkaan niitä vahtamaan jos jollain on tietoa samurai 110cc hammasrattaiden koosta ni vältyn ite siltäki vaivalta. kits.

        Laita eteen 16 monkelin ratas ja taakse 38 tai 40 pevetin ratas.


      • samurai
        dfgdg kirjoitti:

        Laita eteen 16 monkelin ratas ja taakse 38 tai 40 pevetin ratas.

        tuota 16 ja 40 muttaa mikä vittu on monkeli ja pevetti monkey ja PV ? :D eli etee 16 ja taaakse 40 ONKO HYVÄT välit samurai 110cc "crossiin"


      • samurai 110cc
        samurai kirjoitti:

        siinä oli oikeat ohjeet iso kiitos nyt otan selevää minkälaiset siinä on ja sitä mukkaan niitä vahtamaan jos jollain on tietoa samurai 110cc hammasrattaiden koosta ni vältyn ite siltäki vaivalta. kits.

        samurai 110:ssä on vakiona 14/48 välit. ite vaihoin eteen 17 hampaisen rattaan, mut 16 hampainen ois parempi. koska kakonen menee liian pitkäksi eli sillä ei enää voi rällätä kunnolla verrattuna vakiona olevaan. Mut nopeutta tuli paljonkin lisää, nyt sitä voi verrata sillee et kakosella menee samaa vauhtia mitä ennen kolmosella! Huippunopeus arvioituna n.75-80km/h


      • zimpola
        samurai kirjoitti:

        siinä oli oikeat ohjeet iso kiitos nyt otan selevää minkälaiset siinä on ja sitä mukkaan niitä vahtamaan jos jollain on tietoa samurai 110cc hammasrattaiden koosta ni vältyn ite siltäki vaivalta. kits.

        samuraissa on eessä 14 piikkinen ja takana 47...itellä on samurai ja oon kans vaihtamassa välityksiä....onko tietoa et minkä mopon hammasrattaat menee tuohon?


      • Tomppa12
        zimpola kirjoitti:

        samuraissa on eessä 14 piikkinen ja takana 47...itellä on samurai ja oon kans vaihtamassa välityksiä....onko tietoa et minkä mopon hammasrattaat menee tuohon?

        Olenn jostain kuullut että samurai 110 menee mankin ja pveen rattaat


      • zimpola
        Tomppa12 kirjoitti:

        Olenn jostain kuullut että samurai 110 menee mankin ja pveen rattaat

        itsellä on samurai...PV:n takarissa menee suoraan mutta manki etu rissa EI!!!! itellä rissa on yhdellä pultilla kiinni ja pysyy yhtä hyvin kuin kahdellakin pultilla!!välityksiä kannattaa vaihtaa jos haluaa lisää nopeutta...nyt tuo mun samurai 110 menee 90 km/h ku on 16-35 välit!!!( vakiot on 13-47 :D )


      • jonska--
        Tomppa12 kirjoitti:

        Olenn jostain kuullut että samurai 110 menee mankin ja pveen rattaat

        masai samurai manki ja sasch on kaikki samoja periaatteessa


      • 11:v
        zimpola kirjoitti:

        samuraissa on eessä 14 piikkinen ja takana 47...itellä on samurai ja oon kans vaihtamassa välityksiä....onko tietoa et minkä mopon hammasrattaat menee tuohon?

        monkeyn rattaatkäy samuraihin niikun samurain kone monkeyhyn itelläni on monkey jossaon 110cc samurain kone


      • jsjsjsjsjsja'sjd'oja
        samurai kirjoitti:

        tuota 16 ja 40 muttaa mikä vittu on monkeli ja pevetti monkey ja PV ? :D eli etee 16 ja taaakse 40 ONKO HYVÄT välit samurai 110cc "crossiin"

        vitun köyhät unohtakaa kiinalaiset. crossi ja enska on rikkaiden hommaa. :)


      • kana lolxd
        jsjsjsjsjsja'sjd'oja kirjoitti:

        vitun köyhät unohtakaa kiinalaiset. crossi ja enska on rikkaiden hommaa. :)

        kaikki ketkä sanoo samuraita paskaks nii ette ees osaa käyttää sitä.


      • afdaf
        zimpola kirjoitti:

        itsellä on samurai...PV:n takarissa menee suoraan mutta manki etu rissa EI!!!! itellä rissa on yhdellä pultilla kiinni ja pysyy yhtä hyvin kuin kahdellakin pultilla!!välityksiä kannattaa vaihtaa jos haluaa lisää nopeutta...nyt tuo mun samurai 110 menee 90 km/h ku on 16-35 välit!!!( vakiot on 13-47 :D )

        Mulla on fude 110cc "crossissa" välit 17/37 hyvin vääntää ja kulkee.. Menee pikkusta päälle 90


      • ...

      • kj
        kana lolxd kirjoitti:

        kaikki ketkä sanoo samuraita paskaks nii ette ees osaa käyttää sitä.

        haista pipon vitut! XD


      • samurai 110
        Tomppa12 kirjoitti:

        Olenn jostain kuullut että samurai 110 menee mankin ja pveen rattaat

        Samuraihin menee Suzuki PV:n ja monkeyn hammasrattaat hyvin.


    • qawsedrfgtyh

      heilautat vaan suzuki pv:n takahampin siihen joku 28 kampaine ois aika hyvä eikä maksa ko jonku 5e

      • Ransu

        mul 16 mankin edes ja 35 peeveen takana muista tilata samal myös lukituslevyt rattaisiin jos et haluu viilailla meinaa ainaka monkeyn eturatas ei mee suoraa...


      • samurai
        Ransu kirjoitti:

        mul 16 mankin edes ja 35 peeveen takana muista tilata samal myös lukituslevyt rattaisiin jos et haluu viilailla meinaa ainaka monkeyn eturatas ei mee suoraa...

        kiitos kaikille vastaneille ja mua tietämätöntä auttneelle. Nillä eväillä.. jos tulee jotain hyödyllistä asiaa mieleen asiaa liittye ni viestii täne m0r0


      • tapiska
        samurai kirjoitti:

        kiitos kaikille vastaneille ja mua tietämätöntä auttneelle. Nillä eväillä.. jos tulee jotain hyödyllistä asiaa mieleen asiaa liittye ni viestii täne m0r0

        elikkä siis mulla on nyt edessä se vakio ja välit on 14/28. helvetin piene se takaratas mut kyllä tehot riittää ihan täydellisesti. vakioväleillä joutui aina lähtee kakkosella liikkelle, koska ykkönen oli ihan turha. nyt jos lähtee ykkösel kiihdyyttää niin lähes yhtähyvin kiihtyy ja ei kyllä jää miettii et liikkuuko vai ei. menee nyt varmaan sen 85-90 km/h. ku laitto noin pienen rattaan niin piti se viimeinen ketjuohjuri ottaa poies. kannattaa kaikkien muuten kattoo sitä. ihmettelin et miten mul lähtee öljyt ketjuista. se johtui siitä että siit ohjurista oli se kumi kulunut pois ja sit ketjut oli siihen metalliinki jo painanu urat, onneks huomasin ajois niin ei menny ketjut niin paskaan kuntoon. petikon moposportis se 28-piikkinen ratas maksaa 5€ ja ketjuleikkurit 15€ mut sellase aika monel jo varmaanki on


      • Tomppa12
        Ransu kirjoitti:

        mul 16 mankin edes ja 35 peeveen takana muista tilata samal myös lukituslevyt rattaisiin jos et haluu viilailla meinaa ainaka monkeyn eturatas ei mee suoraa...

        Paljo kulkee Ransu


      • pveturatas
        Ransu kirjoitti:

        mul 16 mankin edes ja 35 peeveen takana muista tilata samal myös lukituslevyt rattaisiin jos et haluu viilailla meinaa ainaka monkeyn eturatas ei mee suoraa...

        voiko pv:n eturattaan laitaa crossii??sit mul on joku motorsport rockbike onko sille mitää eroa rattais??


      • tepeeqx
        tapiska kirjoitti:

        elikkä siis mulla on nyt edessä se vakio ja välit on 14/28. helvetin piene se takaratas mut kyllä tehot riittää ihan täydellisesti. vakioväleillä joutui aina lähtee kakkosella liikkelle, koska ykkönen oli ihan turha. nyt jos lähtee ykkösel kiihdyyttää niin lähes yhtähyvin kiihtyy ja ei kyllä jää miettii et liikkuuko vai ei. menee nyt varmaan sen 85-90 km/h. ku laitto noin pienen rattaan niin piti se viimeinen ketjuohjuri ottaa poies. kannattaa kaikkien muuten kattoo sitä. ihmettelin et miten mul lähtee öljyt ketjuista. se johtui siitä että siit ohjurista oli se kumi kulunut pois ja sit ketjut oli siihen metalliinki jo painanu urat, onneks huomasin ajois niin ei menny ketjut niin paskaan kuntoon. petikon moposportis se 28-piikkinen ratas maksaa 5€ ja ketjuleikkurit 15€ mut sellase aika monel jo varmaanki on

        niin siis oot vaihtanu samurai 110cc? noi rattaat


      • tepeeqx
        tepeeqx kirjoitti:

        niin siis oot vaihtanu samurai 110cc? noi rattaat

        en viel :D enkä vaihakkaa turhaa :D


    • pepe

      isommalla hammasrattaalla saat se kiitymään ja kiertämään enemmän mutta pienemmällä saat nopeutta ja vääntöä jos haluat kotitekoista nopeutta viilaa imupuolta isommaksi ja laita tulppa jossa on vähän pitempi kierre osuus niin palotila pienenee ja koneessa on paljon enemmän potkua mutta HUOM KUN ISONNAT KIEKKOA KIERTÄÄ NEMMÄN JOTEN KONE LÄMPEÄÄ PAITSI JOS AUKAISET ILMA RUUVIA...

      kokemusta löytyy

      • Tumppi-82

        kannattaa olla tarkkana tuon tulpan kanssa ettei se osu mäntään. ja puristussuhteen noususta johtuvaa tehon lisää ei taida pers-dynolla huomata.
        ilmaruuvin avaaminen rikastaa seosta, joka yleensä jäähdyttää konetta, mutta ilmaruuvi vaikuttaa vain tyhjäkäynnistä -> n.1/4-kaasuun.


    • Pikku Samuli

      Mun isi viritti mun samurain 24 venttiilisen kaasarin laitto ja eturattaan ison..en oo nähny missään niin isoo ratasta!Se on kylän isoin isi sano että ajeleppa varovassti mut ehäb mä sitä uskonu ja ajan täysiä!Musta tuloo Isona Samurai kilpakuski!

    • korda

      Suunnitteilla ostaa pojalle kyseinen Samurai 110cc.Ihan vaan mökki peliksi,niin tekeekö sillä mitään?Poika on 10v, noin 40 kg Ajellu kolme vuotta Suzuki pv:llä 60cc ,ja nyt kuulemma tehot loppuu kesken.OSTANKO SAMURAIN VAI AJATANKO PV:TÄ.Toivon asiallisia vastauksia.

      • 123

        osta samurai ......vääntöö riittää ja vauhtiakin ihan tarpeeksi!


      • asdasdasdasddasd
        123 kirjoitti:

        osta samurai ......vääntöö riittää ja vauhtiakin ihan tarpeeksi!

        oisko tälläset välit hyvät ´ja kiihtyskö toi sit yhtään noppeemmin?? 16/44


      • Terde82

        itsellä on kyseinen (mopo)... ja ihan kivasti se vääntää ja kulkee, alkuperäiset välitykset on vaan turhan lyhyet että ne kannattaa vaihtaa. lisää tehoa saa aika helposti... äänenvaimennin vaihtoon ja kurkun kiilloitus kun itsellä ainakin oli aika rumia valu jälkiä. kansi on kaiken lisäksi erittäin helppo viilata, itsellä oli sielläkin aika paljon valuja jälkiä... viilasin sitten 26mm imu kanavan ja nyt menee aika kiitettävän hyvin. itse paina 74kg ja kyllä se mua ihan kivasti liikkuttaa. jos ostat mopon niin ennen ajoa kiristä ihan kaikki mahdolliset pultit ja mutterit.


      • kanalolxd

        osta fude 125


      • Samppa rulz

        Osta nyt ihmeessä pojalle samurai se on tosi hyvä vehe varsinkin mökille pitäisi kestää ja tehoja piisaa :) ite oon tosi tyytyväinnen samuraihin.


      • andee1

        viritä se pv. Siihe saa osia mistä vaa.


    • Nezumi....

      miten ihmeessä te saatte mopon joka on rajotettu cdi boksilla kiertämään enemmän? kuin mitä se cdi boksi antaa???

      • aekgueharog

        Ainaki mulla kiertää palio paremmin ku vaihoin isomman kaasarin ja cdi on vakio!!!


      • pwner
        aekgueharog kirjoitti:

        Ainaki mulla kiertää palio paremmin ku vaihoin isomman kaasarin ja cdi on vakio!!!

        siis mulla oli samurai 110 ja oli niin läpeensä mätä vehje että myin ja ostin yahama yz 250cc on paljon tehokkaanpi :D tuli varmaan yllätyksenä?


      • pärkkele
        aekgueharog kirjoitti:

        Ainaki mulla kiertää palio paremmin ku vaihoin isomman kaasarin ja cdi on vakio!!!

        tuskin tuola myydään ihan turhan takia rajoittamatonta cdi boxia
        http://www.moposoppi.fi/


    • kylä

      pistät lisää pensaa ja irrotat putken nii kulkee jo 80. ja sitten kulkee.

    • Skmiska

      pistäppä siihe isompi kaasari ja välit nii sil lentää kuuhu, tänää laitettii kaverille 27mm ja kulkee jtn 100km/h :D

      • Nimetön

        Minkä kaasarin laitoit siihen samuraihin?


    • jaazu

      otat putken irti ja veät rälläkällä änärin irti ja sieltä porraat haittalevyjä poies, nii kiihtyy paremmin ja vääntää ja kulkee paremmin

    • Tomppa12

      Ei samurai 110cc kannata virittää.mul on se ja hyvin menee ilman viritystä.ehkä välitykset kannattais muuttaa.mut mä ajan semmoses paikas et ei siel voi 70km/h ajaa.

      • 4-tahtituunaaja

        No ei helvetti mitä juttua täällä. Jos sen tarvii kiihtyä niin varmaan jotkut 17/35 välit. Otatte kannen irti ja jollain dremelin hiomarullalla pyöristätte kanavia, imukanavaa vähän perusteellisemmin ja pakokanavaakin mielellään. Meette www.daxdod.nl Ja ostatte sieltä kopio 26mm mikunin se maksaa 27e. Siihen saa imukaulan sieltä myös mutta itse hitsailin omani. Niin sen virinokan ja ton kaasarin kanssa kiihtyy noilla väleillä vielä paremmin kun vakiona. Niin ja mulla on sitten änkkäristä pilli otettu pois. 105km/h rullas mulla näsärin mittariin!


      • Jaketsumoi
        4-tahtituunaaja kirjoitti:

        No ei helvetti mitä juttua täällä. Jos sen tarvii kiihtyä niin varmaan jotkut 17/35 välit. Otatte kannen irti ja jollain dremelin hiomarullalla pyöristätte kanavia, imukanavaa vähän perusteellisemmin ja pakokanavaakin mielellään. Meette www.daxdod.nl Ja ostatte sieltä kopio 26mm mikunin se maksaa 27e. Siihen saa imukaulan sieltä myös mutta itse hitsailin omani. Niin sen virinokan ja ton kaasarin kanssa kiihtyy noilla väleillä vielä paremmin kun vakiona. Niin ja mulla on sitten änkkäristä pilli otettu pois. 105km/h rullas mulla näsärin mittariin!

        Siis hetkinen? isompaa ratasta taakse? eikö jarkikin sano,että pieni edessä oleva ratas ei jaksa pyörittää isoa takaratasta noepasti? laitetaan kuitenkin pienempi takaratas tai isompi eturatas niin silloinhan takarattaan pyörimisnopeus kasvaa? eikö? pahaa tekee lukea näitä "neuvoja" kun joku raukka menee tilaamaan vielä turhaan isoa ratasta taakse ja heittää rahansa kaivoon huomatessaan kuinka 1 ja 2 vaihde jää pois ja vauhti tippuu.. vähän järkeä mukaan..


      • samppa kuski 110
        Jaketsumoi kirjoitti:

        Siis hetkinen? isompaa ratasta taakse? eikö jarkikin sano,että pieni edessä oleva ratas ei jaksa pyörittää isoa takaratasta noepasti? laitetaan kuitenkin pienempi takaratas tai isompi eturatas niin silloinhan takarattaan pyörimisnopeus kasvaa? eikö? pahaa tekee lukea näitä "neuvoja" kun joku raukka menee tilaamaan vielä turhaan isoa ratasta taakse ja heittää rahansa kaivoon huomatessaan kuinka 1 ja 2 vaihde jää pois ja vauhti tippuu.. vähän järkeä mukaan..

        mietin vaan että kuka helvetti ajaa 105 km/h jossain metässä mä veän vaan kaasupohjassa suurimmat osat ja sen enempää en meniskää koska polula on kiviä ja töysyi & mutkia :P


      • tiirailia
        4-tahtituunaaja kirjoitti:

        No ei helvetti mitä juttua täällä. Jos sen tarvii kiihtyä niin varmaan jotkut 17/35 välit. Otatte kannen irti ja jollain dremelin hiomarullalla pyöristätte kanavia, imukanavaa vähän perusteellisemmin ja pakokanavaakin mielellään. Meette www.daxdod.nl Ja ostatte sieltä kopio 26mm mikunin se maksaa 27e. Siihen saa imukaulan sieltä myös mutta itse hitsailin omani. Niin sen virinokan ja ton kaasarin kanssa kiihtyy noilla väleillä vielä paremmin kun vakiona. Niin ja mulla on sitten änkkäristä pilli otettu pois. 105km/h rullas mulla näsärin mittariin!

        onko siinä enää vääntöö ton jälkee


      • saatana544
        samppa kuski 110 kirjoitti:

        mietin vaan että kuka helvetti ajaa 105 km/h jossain metässä mä veän vaan kaasupohjassa suurimmat osat ja sen enempää en meniskää koska polula on kiviä ja töysyi & mutkia :P

        mä ainakin ajan tossa tiellä missä ajaa kaikki muutkin (autot jne.) tosin kyl hissuksiin


      • Nimetön
        samppa kuski 110 kirjoitti:

        mietin vaan että kuka helvetti ajaa 105 km/h jossain metässä mä veän vaan kaasupohjassa suurimmat osat ja sen enempää en meniskää koska polula on kiviä ja töysyi & mutkia :P

        Ostin pojille 6v ja 10v sammun110. Eka viikonloppu katkes männän öljyrengas,siitä kuukausi huallossa.Takaiskari on valmiiks olematon,kaasari tulvi ja säädöt oli pielessä,tulppa hajos heti,jne.Takaiskari pitää ostaa 180egee saa säädettävän,sitten ehkä tekee jotain.Siis tää pyärä on uus eikä vanha paska.Tosin ketjut veny vaihtokuntoon kolmessa päivässä!


      • omg ::D:D
        Nimetön kirjoitti:

        Ostin pojille 6v ja 10v sammun110. Eka viikonloppu katkes männän öljyrengas,siitä kuukausi huallossa.Takaiskari on valmiiks olematon,kaasari tulvi ja säädöt oli pielessä,tulppa hajos heti,jne.Takaiskari pitää ostaa 180egee saa säädettävän,sitten ehkä tekee jotain.Siis tää pyärä on uus eikä vanha paska.Tosin ketjut veny vaihtokuntoon kolmessa päivässä!

        vitun pelle ku päästät 8v jqa 10v samurain rattii. hajoo heti... mul eii oo ollu mitn viel ja 3vuotta ollu. tulppa kyll oli aivan lelu ostin 1pv päästä uuen


      • kovari
        Nimetön kirjoitti:

        Ostin pojille 6v ja 10v sammun110. Eka viikonloppu katkes männän öljyrengas,siitä kuukausi huallossa.Takaiskari on valmiiks olematon,kaasari tulvi ja säädöt oli pielessä,tulppa hajos heti,jne.Takaiskari pitää ostaa 180egee saa säädettävän,sitten ehkä tekee jotain.Siis tää pyärä on uus eikä vanha paska.Tosin ketjut veny vaihtokuntoon kolmessa päivässä!

        Minkähänlaista ''crossia'' pojat on vetänyt, jos samurai on ollut vielä sisäänajossa tuo on mahdollista, ohjelapussa kerrotaan kuinka samurailla kuuluu suorittaa sisäänajo.


      • samurai hajoo kokoaja =(
        4-tahtituunaaja kirjoitti:

        No ei helvetti mitä juttua täällä. Jos sen tarvii kiihtyä niin varmaan jotkut 17/35 välit. Otatte kannen irti ja jollain dremelin hiomarullalla pyöristätte kanavia, imukanavaa vähän perusteellisemmin ja pakokanavaakin mielellään. Meette www.daxdod.nl Ja ostatte sieltä kopio 26mm mikunin se maksaa 27e. Siihen saa imukaulan sieltä myös mutta itse hitsailin omani. Niin sen virinokan ja ton kaasarin kanssa kiihtyy noilla väleillä vielä paremmin kun vakiona. Niin ja mulla on sitten änkkäristä pilli otettu pois. 105km/h rullas mulla näsärin mittariin!

        oikeestko ? :P missäpai asut =P


      • jonska--

        vittu miten voi mennä vaan about 75km/h jos 110kuutioinen kone vai onko siinä kurit? :D itel 50cc masai ilman mitään virejä 71km/h ja kurit pois ni about 80km/h


      • niiivarmaaaaaaaaaa
        jonska-- kirjoitti:

        vittu miten voi mennä vaan about 75km/h jos 110kuutioinen kone vai onko siinä kurit? :D itel 50cc masai ilman mitään virejä 71km/h ja kurit pois ni about 80km/h

        toi sun masais ei kyllä kiihdy samalla tavalla ku 110cc


      • kiljusankko
        Nimetön kirjoitti:

        Ostin pojille 6v ja 10v sammun110. Eka viikonloppu katkes männän öljyrengas,siitä kuukausi huallossa.Takaiskari on valmiiks olematon,kaasari tulvi ja säädöt oli pielessä,tulppa hajos heti,jne.Takaiskari pitää ostaa 180egee saa säädettävän,sitten ehkä tekee jotain.Siis tää pyärä on uus eikä vanha paska.Tosin ketjut veny vaihtokuntoon kolmessa päivässä!

        no jaa. se voi olla rakentajassa vika. kun tämä samurai pitää ite kasata. tai sit sun pojat vaan ei osaa ajaa sillä.Jos ne jollain ykkös vaihteella ajaa surruttaa kaasu pohjassa niin kyl siinä menee mopo kuin mopo rikki.


      • kiljusankko
        jonska-- kirjoitti:

        vittu miten voi mennä vaan about 75km/h jos 110kuutioinen kone vai onko siinä kurit? :D itel 50cc masai ilman mitään virejä 71km/h ja kurit pois ni about 80km/h

        ei voi vttu mennö 71km/h. Jätkä kusettaa


      • ajaja 14
        kovari kirjoitti:

        Minkähänlaista ''crossia'' pojat on vetänyt, jos samurai on ollut vielä sisäänajossa tuo on mahdollista, ohjelapussa kerrotaan kuinka samurailla kuuluu suorittaa sisäänajo.

        en suorittanu sisään ajoa vaan täysillä heti, 2v ajanu samurailla eikä oo kun takarapakaari hajonnu ja vaihteistos löystyny pultti joka mahdollistaa vaihteiden vaihon sitten kiristettiin pultti ja menoks. peruskone mulla 80km/h


      • crz 125cc
        Nimetön kirjoitti:

        Ostin pojille 6v ja 10v sammun110. Eka viikonloppu katkes männän öljyrengas,siitä kuukausi huallossa.Takaiskari on valmiiks olematon,kaasari tulvi ja säädöt oli pielessä,tulppa hajos heti,jne.Takaiskari pitää ostaa 180egee saa säädettävän,sitten ehkä tekee jotain.Siis tää pyärä on uus eikä vanha paska.Tosin ketjut veny vaihtokuntoon kolmessa päivässä!

        osta joku laadukkaampi niin ei hajoo esim:crz 125cc


      • jormazio
        kiljusankko kirjoitti:

        ei voi vttu mennö 71km/h. Jätkä kusettaa

        Miks vittu ei vois?


      • vooivittusunkans
        jormazio kirjoitti:

        Miks vittu ei vois?

        No vittu 50cc vakio kuristettu nyt soä on joku saatanan 15 v pikkumies huutelemas suomella ei oo enää vähääkää tulevaasuuttA


    • jsjidjioj

      mistä hammasrattaita samuraihin? laittakaa linkkejä kts

      • kiljusankko

    • tiätäjä :)

      laita siihen sun rossihis 35 piikkinen takaratas "pv:n om käy" ja sillä sen pitäis mennä sen sata ja jaksaaa vääntääkin vielä... ;)

    • ^^PAPI96

      MULLA ON VIRINOKKA JA ISOMPI TAKARATAS VENTTIILIN VÄLYSTÄ SÄÄDETTY

      • retkikeitin de la vhis

        uevue, amatöörit. Tää nyt ei oo venttiilipeleihin kaikilta osin sopiva mut osalla teistä lukijoista on kuitenkin ihan ilmajäähdytteiset pelit.

        viilatkaa mäntä niin että saa polttoainetta enemmän eli imusarjanpuolelta. Tehokkaampi tulppa nostaa lämpöjä, saattaa antaa kosteammalla seoksella lisää potkua. sitten jos siinä on läppäpytty, viilatkaa kaasarin kurkku 2-3mm isommaksi ja samoin imusarja(ellette halua ostaa isompaa kaasaria), puhdistakaa kaasari hyvin. viilatkaa sylinteristä kurkunpäät(alapuolelta), kuten edellisessä viestissä jo oli. Sitten pakosarjasta 1-2mm pois iskun puolelta eli yläpuolelta koko leveydeltä. jo rupee kiertää. Pakoputkesta sitten pönttö pois, ääntä tulee ja hengittää paremmin. Ilmanputsariin niin ohut suodatin kuin mahdollista jotta ei tukehdu. Sitten ratastelemaan. Sitten isompi takarengas, ainakin tuuman verran.

        Ja menoks


      • mopo vetää
        retkikeitin de la vhis kirjoitti:

        uevue, amatöörit. Tää nyt ei oo venttiilipeleihin kaikilta osin sopiva mut osalla teistä lukijoista on kuitenkin ihan ilmajäähdytteiset pelit.

        viilatkaa mäntä niin että saa polttoainetta enemmän eli imusarjanpuolelta. Tehokkaampi tulppa nostaa lämpöjä, saattaa antaa kosteammalla seoksella lisää potkua. sitten jos siinä on läppäpytty, viilatkaa kaasarin kurkku 2-3mm isommaksi ja samoin imusarja(ellette halua ostaa isompaa kaasaria), puhdistakaa kaasari hyvin. viilatkaa sylinteristä kurkunpäät(alapuolelta), kuten edellisessä viestissä jo oli. Sitten pakosarjasta 1-2mm pois iskun puolelta eli yläpuolelta koko leveydeltä. jo rupee kiertää. Pakoputkesta sitten pönttö pois, ääntä tulee ja hengittää paremmin. Ilmanputsariin niin ohut suodatin kuin mahdollista jotta ei tukehdu. Sitten ratastelemaan. Sitten isompi takarengas, ainakin tuuman verran.

        Ja menoks

        nii että jaksaako crossi vetää ku laittaa taakse 32hampaisen rattaan?? eessä on kai vakio ratas en tiiä monta hammasta...


      • kiljusankko
        retkikeitin de la vhis kirjoitti:

        uevue, amatöörit. Tää nyt ei oo venttiilipeleihin kaikilta osin sopiva mut osalla teistä lukijoista on kuitenkin ihan ilmajäähdytteiset pelit.

        viilatkaa mäntä niin että saa polttoainetta enemmän eli imusarjanpuolelta. Tehokkaampi tulppa nostaa lämpöjä, saattaa antaa kosteammalla seoksella lisää potkua. sitten jos siinä on läppäpytty, viilatkaa kaasarin kurkku 2-3mm isommaksi ja samoin imusarja(ellette halua ostaa isompaa kaasaria), puhdistakaa kaasari hyvin. viilatkaa sylinteristä kurkunpäät(alapuolelta), kuten edellisessä viestissä jo oli. Sitten pakosarjasta 1-2mm pois iskun puolelta eli yläpuolelta koko leveydeltä. jo rupee kiertää. Pakoputkesta sitten pönttö pois, ääntä tulee ja hengittää paremmin. Ilmanputsariin niin ohut suodatin kuin mahdollista jotta ei tukehdu. Sitten ratastelemaan. Sitten isompi takarengas, ainakin tuuman verran.

        Ja menoks

        jätkä tietää näköjään asiasta jonkin verran


    • jöötti

      on tietoa saa kulkemaan jotaki 90 km/h 17 rataalla maksaa 4 moposopis ja viri nokan akseli maksaa 97 ja se menee sitte varmaan joku 110-130km/h

      • samismies

        Mulla on vakio välit enkä ole tehnyt mitään niin kulkee 95.5km/h kokeilkaa nostakaa hieman neulaa ja säätäkää suutin sit kulkee jo semmoset 90km/h-90km/h
        ....................................................
        Jos ei kule ostakaa ,isonpi kaasari, tehari, virinokka, korkea paine mäntä, viilaa kanavat ja joku 42taka ratas niillä menee jo ainakin toist' sataa... samurai vakio välit 17/47 tai 48 en muista mut kummiskin se 47 tai 48.... kokeilkaa tolla ostakaa öljyn lauhari jos on tarvettaa... tosa ilmota jos toimii!


    • keuliiiiiiiiiii

      eli jos joku haluu lisä potkua samuraihi ni olis myynnis 27mm kaasari ja imukaula.mukaan saa pari suutinta.tällä mukavasti potkua lisää...yhteyden otot mailiin...

      • keuliiiii viäkiiiiiiiiiiii

      • lollotinlol

        kuin pal maksaa???


      • pansse

        paljonko myyt sen kaasarin?


    • lollotinlol

      mist löytäis helposti edullisii tehareit...???

    • turde 96

      ratastuksella saa paljon aikaan koska 1 vaihde on aivan liian pieni mihinkään´varsinaiseen ajoon.jos ratastat 36 piikkisellä rattaalla vaikutus on sama kuin lisäisit yhden uuden vaihteen. (olen kokeillut). (jos alkuperäis ratas oli 48 niin kannattaa vaihtaa se 38 piikinen,mutta jos se olikin 38 alkuperäinen niin sitten joku 30 piikkinen en muista ihan tarkkaan.)

      • aqswde

        Jos taakse laittaa sen 38 piikkisen ja eessä on vakioratas niin nouseeko se vielä hyvin keulille ym?


    • viritystä

      tietoa samurain vakio kaasarin koosta? vaikuttaako paljon pelkkä kaasarin vaihto suurempaan? linkkiä jos tiiätte mistä sais viri kaasaria

      • Nikoo

        17mm kaasari on samuraissa. eiköhän niitä saa vaikka moposopista. eli www.moposoppi.fi


      • säätäjä2

        110 pitää vaihtaa kansi isompaan (siinon mankin kansi)jos meinaa vaihtaa kaasarin isompaan .... se tukehtuu muuten


    • viritystä

      Käykö moposopin sivulta walbro 22mm kaasari samuraihin(110)?? Tarviiko suutin ostaa erikseen tai imukaula??

      • samurai

        Mulle sanoivat ainakin, että walbron 22mm sopii samuraihin 110cc. Ei tarvi uusia imukaulaa. Suuttimesta en tiedä.


      • TUNKKA
        samurai kirjoitti:

        Mulle sanoivat ainakin, että walbron 22mm sopii samuraihin 110cc. Ei tarvi uusia imukaulaa. Suuttimesta en tiedä.

        Mitä te tuomosilla kiinan ihemillä teettte zing zai bombereilla jotka ei vät kestä mitään kaikki ruuvit ja mutteritkin jotain alumiiniä ku väntää nii sutia lyö, kokemusta (Samurai 110) kaikki hajoo ku, ajaa virit kiinni pari kuukautta (huiput oli 147km/h gps mitattu) ja silon meni kampura kaikki laakeit tuhannen paskanan ja yms.

        OSTAKAA POJAT MOPOO! Tunturi Tiger S VM.87 ja 75cc pytty 20mm lortto ja välit 15-35 ja MK tehari ja menee ja jaksaa vääntää ollu käytössä kohta 2 vuotta vireillä
        (HUIPUT 154km/h gps mitattu. ja pistäkää paremmakis niil teijän zing zai bombereilla.


      • säätäjä2
        TUNKKA kirjoitti:

        Mitä te tuomosilla kiinan ihemillä teettte zing zai bombereilla jotka ei vät kestä mitään kaikki ruuvit ja mutteritkin jotain alumiiniä ku väntää nii sutia lyö, kokemusta (Samurai 110) kaikki hajoo ku, ajaa virit kiinni pari kuukautta (huiput oli 147km/h gps mitattu) ja silon meni kampura kaikki laakeit tuhannen paskanan ja yms.

        OSTAKAA POJAT MOPOO! Tunturi Tiger S VM.87 ja 75cc pytty 20mm lortto ja välit 15-35 ja MK tehari ja menee ja jaksaa vääntää ollu käytössä kohta 2 vuotta vireillä
        (HUIPUT 154km/h gps mitattu. ja pistäkää paremmakis niil teijän zing zai bombereilla.

        sun tunturis varmaan kestääs sellaasta vauhtia.... oot tainnu nähärä unta..


      • samuraiiiiiiiii

        no kyllä se käy se walbro 22mm kaasari suoraan samun imukaulaan mut suuttimen joutuu vaihtaa!


      • Nimetön
        TUNKKA kirjoitti:

        Mitä te tuomosilla kiinan ihemillä teettte zing zai bombereilla jotka ei vät kestä mitään kaikki ruuvit ja mutteritkin jotain alumiiniä ku väntää nii sutia lyö, kokemusta (Samurai 110) kaikki hajoo ku, ajaa virit kiinni pari kuukautta (huiput oli 147km/h gps mitattu) ja silon meni kampura kaikki laakeit tuhannen paskanan ja yms.

        OSTAKAA POJAT MOPOO! Tunturi Tiger S VM.87 ja 75cc pytty 20mm lortto ja välit 15-35 ja MK tehari ja menee ja jaksaa vääntää ollu käytössä kohta 2 vuotta vireillä
        (HUIPUT 154km/h gps mitattu. ja pistäkää paremmakis niil teijän zing zai bombereilla.

        vai että tunturi tigerilla ajat 157km/h? miettisit ekaks että mitä puhut kukaa usko tollasta paskaa!


      • t-t s
        TUNKKA kirjoitti:

        Mitä te tuomosilla kiinan ihemillä teettte zing zai bombereilla jotka ei vät kestä mitään kaikki ruuvit ja mutteritkin jotain alumiiniä ku väntää nii sutia lyö, kokemusta (Samurai 110) kaikki hajoo ku, ajaa virit kiinni pari kuukautta (huiput oli 147km/h gps mitattu) ja silon meni kampura kaikki laakeit tuhannen paskanan ja yms.

        OSTAKAA POJAT MOPOO! Tunturi Tiger S VM.87 ja 75cc pytty 20mm lortto ja välit 15-35 ja MK tehari ja menee ja jaksaa vääntää ollu käytössä kohta 2 vuotta vireillä
        (HUIPUT 154km/h gps mitattu. ja pistäkää paremmakis niil teijän zing zai bombereilla.

        20mm lortto on liian pieni 75 pyttyyn et se jaksais kiertää noilla väleillä yli 110

        muffleria ei ole todellakaan tehty noin koviin kierroksiin, vaikkakin sen saa modattua aika korkeille kierroksille..

        kärjellinen sytytys täytyisi säätää niin myöhäisellä että mopo olisi pakko työntää ensin vähintään 50kmh vauhtiin että sytytys alkaisi vetämään ja vetäisi 150 kmh saakka

        alakerta olisi pakko uusia kokonaan PAljon kestävämmillä ja paremmilla osilla että edes kiertäisi niin paljon, ja että yleensäkkin kestäisi niin paljon kierroksia

        eikä taida 4 vaihdetta riittää


      • samurai-hullu97
        TUNKKA kirjoitti:

        Mitä te tuomosilla kiinan ihemillä teettte zing zai bombereilla jotka ei vät kestä mitään kaikki ruuvit ja mutteritkin jotain alumiiniä ku väntää nii sutia lyö, kokemusta (Samurai 110) kaikki hajoo ku, ajaa virit kiinni pari kuukautta (huiput oli 147km/h gps mitattu) ja silon meni kampura kaikki laakeit tuhannen paskanan ja yms.

        OSTAKAA POJAT MOPOO! Tunturi Tiger S VM.87 ja 75cc pytty 20mm lortto ja välit 15-35 ja MK tehari ja menee ja jaksaa vääntää ollu käytössä kohta 2 vuotta vireillä
        (HUIPUT 154km/h gps mitattu. ja pistäkää paremmakis niil teijän zing zai bombereilla.

        JOO KUULE HAISTA NY PASKA SUN TUNTSAA EI SAA KULKEMAAN NIIN LUJAA JA JOS SAIS NIIN ET USKALTASI AJAA SILLÄ NII LUJAA KU OOT TOLLANEN KESKEN KASVUNEN HOMO !!!!


      • X-Timpe-X
        TUNKKA kirjoitti:

        Mitä te tuomosilla kiinan ihemillä teettte zing zai bombereilla jotka ei vät kestä mitään kaikki ruuvit ja mutteritkin jotain alumiiniä ku väntää nii sutia lyö, kokemusta (Samurai 110) kaikki hajoo ku, ajaa virit kiinni pari kuukautta (huiput oli 147km/h gps mitattu) ja silon meni kampura kaikki laakeit tuhannen paskanan ja yms.

        OSTAKAA POJAT MOPOO! Tunturi Tiger S VM.87 ja 75cc pytty 20mm lortto ja välit 15-35 ja MK tehari ja menee ja jaksaa vääntää ollu käytössä kohta 2 vuotta vireillä
        (HUIPUT 154km/h gps mitattu. ja pistäkää paremmakis niil teijän zing zai bombereilla.

        haista paska kuule HOMO !!


      • Nimetön
        t-t s kirjoitti:

        20mm lortto on liian pieni 75 pyttyyn et se jaksais kiertää noilla väleillä yli 110

        muffleria ei ole todellakaan tehty noin koviin kierroksiin, vaikkakin sen saa modattua aika korkeille kierroksille..

        kärjellinen sytytys täytyisi säätää niin myöhäisellä että mopo olisi pakko työntää ensin vähintään 50kmh vauhtiin että sytytys alkaisi vetämään ja vetäisi 150 kmh saakka

        alakerta olisi pakko uusia kokonaan PAljon kestävämmillä ja paremmilla osilla että edes kiertäisi niin paljon, ja että yleensäkkin kestäisi niin paljon kierroksia

        eikä taida 4 vaihdetta riittää

        Itselläni oli joskus muinoin solifer sm 75.Sylinteri oli 75cc autisan läppis ja kaasari 24mm.Huiput oli noin 110,välityksiä en muista mutta ne oli aika hyvät,ehkä olis kulkenu enemmänkin.Mutta ei ollut vakio,oli kisakampura,paremmat laakerit,kytkin muutettu,5 vaihdetta,parannettu voitelu,lohkot vahvistettu,runko katkennut 8kohdasta--) vahvistettu,sytytyslaitteet muutettu ja paljon muuta.Pärjäis varmaan kiihdytyksissä tänäkin päivänä.Tunturi supersport ei pystynyt samaan edes parhailla osilla.(veljellä oli ja tehtiin kaikki)Meni se lähelle,muttei kytkimellä tehny mitään. Kunnes tuli toinen supersport jossa oli sitten kavan 100cc virikone,sillä kulki 140,varttimaili 16 sek.ja keuli todella hurjasti.UUdemmat tunskat (akvat) sais jo jotenkin kulkeen,vanhat oli paskoja.


    • 6989

      Vaihda joku 10piikkii pienempiratas

      • boutros-boutros chali

        Mul on vakio samurai 110 ja kulkee 95.5km/h rauhallisesti sisään ajtettu... Auton mittarilla ja digitaalisella mittarilla mitattu... Mikähän on vikana teiran samuis kun ei kule...


      • sammu 110
        boutros-boutros chali kirjoitti:

        Mul on vakio samurai 110 ja kulkee 95.5km/h rauhallisesti sisään ajtettu... Auton mittarilla ja digitaalisella mittarilla mitattu... Mikähän on vikana teiran samuis kun ei kule...

        minkälainen powerfiltteri samuraihin käy siis tohon 110 malliin ku kattelin täs vähä netistä niin sielä oli kaikkia okoja ja vaikka mitä hepreaa että minkä kokone sen pitääs tommoseen vakioo olla ????


      • pipercross
        sammu 110 kirjoitti:

        minkälainen powerfiltteri samuraihin käy siis tohon 110 malliin ku kattelin täs vähä netistä niin sielä oli kaikkia okoja ja vaikka mitä hepreaa että minkä kokone sen pitääs tommoseen vakioo olla ????

        Osta mielummin pipercross ilman putsari! sen voi pestä ja suodattaa hyvin, mutta powerfiltteristä menee paskat sisään koneeseen ja kone leikkaakiinni!
        www.moposport.fi sieltä saa pipercross ilman puhistajia n. 15 e


      • sammu 110
        pipercross kirjoitti:

        Osta mielummin pipercross ilman putsari! sen voi pestä ja suodattaa hyvin, mutta powerfiltteristä menee paskat sisään koneeseen ja kone leikkaakiinni!
        www.moposport.fi sieltä saa pipercross ilman puhistajia n. 15 e

        siellä sivulla oli vaan sellasia ilmansuodatinsukkia niin että ku mulla on samuraissa pover filtteri niin laitetaanko se pipercrossin sukka siihen päälle
        vai kuinka ku se oli semmonen jännä vai laitetaanko se vaan sen powerfiltterin tilalle se pipercrossin sukka jos tiiätte niin vastakkaa!!


      • jonseri
        sammu 110 kirjoitti:

        siellä sivulla oli vaan sellasia ilmansuodatinsukkia niin että ku mulla on samuraissa pover filtteri niin laitetaanko se pipercrossin sukka siihen päälle
        vai kuinka ku se oli semmonen jännä vai laitetaanko se vaan sen powerfiltterin tilalle se pipercrossin sukka jos tiiätte niin vastakkaa!!

        Yleensähän se vanaha suodatin otetaan pois sieltä alta. Mutta voishan tuo toimia jos sen vaan vetäis siihen päälle mutta saattais ehkä laskia tehoja... Ota vaan se vanha sieltä alta pois :)


      • Joku hintti
        boutros-boutros chali kirjoitti:

        Mul on vakio samurai 110 ja kulkee 95.5km/h rauhallisesti sisään ajtettu... Auton mittarilla ja digitaalisella mittarilla mitattu... Mikähän on vikana teiran samuis kun ei kule...

        Ei varmaa mee 95 vakio samurai 110cc! pitäis mennä normii joku 72 km/h


    • aksumon

      mulla on myös tollane samurai ja se hajoo kokoajan vaikka en kaatuile paljaon.ja kirin pultteja niinkun pitää.silti ajaessa moottori tippuu ja pakoakoputki irtoo! PS.VAIHTAKAA KUMIPUSLAT LAAKEREIKSI koska kumi puslat on huonoja!!!! ne on hajalla kaikilla jotka on ajanu yhen kesän samurailla!!!:( muistakaa ajella talvellakin!!!!!

      • rotorkit

        nonnii jos haluatte tun härvelin kulkemaan ja kiihtymään niin tässä teille ohjeet! ensin ostakaa rotorkit http://www.minimotoracing.fi/moottori.html kiihtyvyyttä lisäämään, sitten välit eteen pari numeroo isompi ratas ja taakse 30-40 sitten jos ei vieläkää kulje nii viri nokka tai 3 venttiilinen kansi.Ainii isompi imukaula ja kaasari! siin o laittamista jos on aikaa ja rahaa. ja voin taata että tuo rotor kit tuo kaasu herkkyytä niin paljon että keulii 4 vaihteella kaasusta! ja ootakaa hilppeet pois putkesta! tai kokonaan uusi putki!


    • Nimetön

      joo laita 16 eteen niin saat sen 85km.h

    • k,l,l

      osta tehari ja laita isompi etu ratas

      • samuraimies

        mistäköhän löytyis 110 samuraihin korotuspalat siis siihen uuteen malliin 08 ku on mulle jo liian pieni ja ei ihan vielä viittis 150 ostaa


      • samurai
        samuraimies kirjoitti:

        mistäköhän löytyis 110 samuraihin korotuspalat siis siihen uuteen malliin 08 ku on mulle jo liian pieni ja ei ihan vielä viittis 150 ostaa

        vaihdoin samuraihini walbron 22mm kaasarin ja powerfilterin. Mikähän mahtaa ola vikana kun kaasun vetää pohjaa ni meinaa sammua ja sama juttu kun ajaa kaasu pohjassa nii alkaa sillee nykimään.


      • mikael225
        samurai kirjoitti:

        vaihdoin samuraihini walbron 22mm kaasarin ja powerfilterin. Mikähän mahtaa ola vikana kun kaasun vetää pohjaa ni meinaa sammua ja sama juttu kun ajaa kaasu pohjassa nii alkaa sillee nykimään.

        Taitaa saada liian paljon bensaa. Laske sitä neula vähän alaspäin.


      • minävaajuu
        mikael225 kirjoitti:

        Taitaa saada liian paljon bensaa. Laske sitä neula vähän alaspäin.

        sain just samurai 110cc -08 mallin..iha hyvi toiminu nyt sisäänajossa niin kun sil antaa yli puol kaasuu ni se sammuu tai meinaa sammua et mist johtuu ja miten voi korjata?


      • samurai
        samurai kirjoitti:

        vaihdoin samuraihini walbron 22mm kaasarin ja powerfilterin. Mikähän mahtaa ola vikana kun kaasun vetää pohjaa ni meinaa sammua ja sama juttu kun ajaa kaasu pohjassa nii alkaa sillee nykimään.

        Siinä on joko liian pieni suutin tai liian iso...


      • kyllä se siitä
        samurai kirjoitti:

        vaihdoin samuraihini walbron 22mm kaasarin ja powerfilterin. Mikähän mahtaa ola vikana kun kaasun vetää pohjaa ni meinaa sammua ja sama juttu kun ajaa kaasu pohjassa nii alkaa sillee nykimään.

        Laita isompaa suutinta koska se saa liikaa ilmaa.


    • samurai 110

      vaihdat vaa takarattaan 35 piikkiseks ja sitte ostat mikunin 24mm kaasarin. ja jos on massii ni uudet kannet nikulkee kyllä satasta.

    • Nimetön

      tee ite sura putki niin se saa paremmin ilmaa äänet on aika isot mutta siihen ei tarvi vaimentajaa kun se on 4tahti

      • sammurai

        Olen vaihtanut samuraihini walbron 22mm kaasarin ja tnt:n power filterin vähä aikaa sitte. Nyt on ongelmana että korkeilla kierroksilla ajettaessa alkaa vauhti tökkimään ja nopeesti lähdettäessä meinaa sammua. Olen kokeillut säätä kaasarii vaikka kuinka ja isomman suuttimenkin oon hommannu. Isommalla suuttimella ja hyvillä säädöillä asia parani niin että nyt lähtee ärhäkästi kun nopeesti antaa kaasua mut vieläki tökkii isoilla kierroksilla. Mikä voisi olla vikana??


      • sDfga

        mulla menee samppa 110 viriä on 16 eturatas ja änkkä otettu poies :D

        kuinka sais kulkemahan lujempaa


      • finnfox
        sDfga kirjoitti:

        mulla menee samppa 110 viriä on 16 eturatas ja änkkä otettu poies :D

        kuinka sais kulkemahan lujempaa

        Mulla on walbron 22mm kaasari, 16piikkinen eturatas ja kurit otettu poes. Kulkee 90-105km/h :D


      • JeSSty
        sammurai kirjoitti:

        Olen vaihtanut samuraihini walbron 22mm kaasarin ja tnt:n power filterin vähä aikaa sitte. Nyt on ongelmana että korkeilla kierroksilla ajettaessa alkaa vauhti tökkimään ja nopeesti lähdettäessä meinaa sammua. Olen kokeillut säätä kaasarii vaikka kuinka ja isomman suuttimenkin oon hommannu. Isommalla suuttimella ja hyvillä säädöillä asia parani niin että nyt lähtee ärhäkästi kun nopeesti antaa kaasua mut vieläki tökkii isoilla kierroksilla. Mikä voisi olla vikana??

        Kannattaa kattoo venttiilit, mul oli menny paskaks, puristukset hävis, toinen et katot ajotukset kohilleen, nokkarattaan yhen piikin heittokin saattaa tämän aiheuttaa.


      • jimbbo
        finnfox kirjoitti:

        Mulla on walbron 22mm kaasari, 16piikkinen eturatas ja kurit otettu poes. Kulkee 90-105km/h :D

        oon virittelemäs tota samppaa vähän ni meinasin et mitkä rattaat siihen käy VARMASTI... toiset sanoo et manan ja toiset et sukisukin mut mikä on sit oikein?


      • gfdg
        sammurai kirjoitti:

        Olen vaihtanut samuraihini walbron 22mm kaasarin ja tnt:n power filterin vähä aikaa sitte. Nyt on ongelmana että korkeilla kierroksilla ajettaessa alkaa vauhti tökkimään ja nopeesti lähdettäessä meinaa sammua. Olen kokeillut säätä kaasarii vaikka kuinka ja isomman suuttimenkin oon hommannu. Isommalla suuttimella ja hyvillä säädöillä asia parani niin että nyt lähtee ärhäkästi kun nopeesti antaa kaasua mut vieläki tökkii isoilla kierroksilla. Mikä voisi olla vikana??

        sun samurai saa liikaa ilimaa


      • kyllä se siitä
        jimbbo kirjoitti:

        oon virittelemäs tota samppaa vähän ni meinasin et mitkä rattaat siihen käy VARMASTI... toiset sanoo et manan ja toiset et sukisukin mut mikä on sit oikein?

        Eteen mennee Skyteam mankin kiekot, ei Hondan kiekot ja taakse mennee sukisukin kiekot.


    • man with no name

      Etteen isompaa rissaa ja taakse pienempää ei sen vaikiampaa. mutta ei liian raskaita välejä muute loppuu väännöt

    • mokkula95

      mikä vuosimalli se on? mulla taitaa olla -07 mallin samurai 110 ni siit otin kurit pois ni jo kulkee. on kurit luulin ittekki että ei oo kureja mutta kun aukasin änkän ni ihan änkän päästä löytyi kurit. samalla siirrettiin änkkä takalipan alle.

      • ihmine

        mulla on tommone nollakasi samukki pihas ja oon viritelly sitä ja nyt mietin että pitäskö ostaa tommonen virinokka akseli (moposopissa 97e) on kallis mut onko sen arvone please voisko jokuu vastata. kts.


      • jee
        ihmine kirjoitti:

        mulla on tommone nollakasi samukki pihas ja oon viritelly sitä ja nyt mietin että pitäskö ostaa tommonen virinokka akseli (moposopissa 97e) on kallis mut onko sen arvone please voisko jokuu vastata. kts.

        menee samurai rikki kohta kuiteski


      • tosimies

        kertokaas mistä saa korkeapainemännän samuraii 110cc 08?


    • drummer96

      juu,mul on viritetty samurai 110 ja suosittelen teho putken ja uuden suuttimen ostoa,niit saa halvalla biltemasta,ihan hyvän laatusii osii!

      • YAMAHAAAAA

        Kylläpä on paska keskustelu. Puolet viesteistä on toisten haukkumista ja loput sitten "vinkkejä" joiden antajilla ei ole mitään hajuu yhtikäs mistää. esim. "pistä isompi takaratas niin kulkee kovempaa" ja sit noi saatanan elvistelyt et kuin kovaa kulkee... Muutama asiallinen vinkki löytyy mut that´s it...
        ihan saatanan tylsää kahlata tällane keskustelu läpi... Miettikää ekaks mitä kirjoitatte kiitos.


    • joppr

      katkaise cdi box:sin johto niin kulkee kovempaa.

    • jepppuli99785

      katkaise cdi box:sin johto.

      • Nob.

        Oma samurai menee gps 109km/h.
        Lähes kaikki tekniikka on vaihdettu, lukuunottamatta konetta ja pyttyä.
        Cdi on rajoittamaton, kaasari 27mm ja nokka-akseli vaihdettu.
        Pytty on käytetty koneistamolla ja viilattu lähes tappiin. Venttiilit on käsitelty uudelleen, ja välit on 17/28.
        Mäntä on ns. Tehomäntä, eli paremmin bensaa männänlaelle jne.
        Pari lämpöarvoa suurempi tulppa tuo kanssa tehoja ilmeisesti, ainakin kun kone lämpenee. Takajarru sylinterit on modattu suoraan 500cc ktmmästä, joten takajarru ei laahaa enään.
        Renkaat on pari tuumaa isommat.
        Mopossa on kisasähköt suoraan yamaha dt 50cc:sta.


        Tulos
        Ennen: 67 gps
        Jälkeen: 109 gps


      • meeksi
        Nob. kirjoitti:

        Oma samurai menee gps 109km/h.
        Lähes kaikki tekniikka on vaihdettu, lukuunottamatta konetta ja pyttyä.
        Cdi on rajoittamaton, kaasari 27mm ja nokka-akseli vaihdettu.
        Pytty on käytetty koneistamolla ja viilattu lähes tappiin. Venttiilit on käsitelty uudelleen, ja välit on 17/28.
        Mäntä on ns. Tehomäntä, eli paremmin bensaa männänlaelle jne.
        Pari lämpöarvoa suurempi tulppa tuo kanssa tehoja ilmeisesti, ainakin kun kone lämpenee. Takajarru sylinterit on modattu suoraan 500cc ktmmästä, joten takajarru ei laahaa enään.
        Renkaat on pari tuumaa isommat.
        Mopossa on kisasähköt suoraan yamaha dt 50cc:sta.


        Tulos
        Ennen: 67 gps
        Jälkeen: 109 gps

        Heh oliko sen arvoista? ;D


      • Kunnonpeli

        Itselläni on 110cc BSE Laatu Dirt-Bike ja Vakiona se 95km/h ja kun laitoin teharin nokkaakseli kaasarin ja tehomännän niin Meni 135km/h Poliisin tutkaan ja Kortti meni vuodel eteenpäin ja 1200e sakkoja Nii että ostakaa BSE 800e laatupeli ja tielle sakkoja saamaan!


      • endurot
        Kunnonpeli kirjoitti:

        Itselläni on 110cc BSE Laatu Dirt-Bike ja Vakiona se 95km/h ja kun laitoin teharin nokkaakseli kaasarin ja tehomännän niin Meni 135km/h Poliisin tutkaan ja Kortti meni vuodel eteenpäin ja 1200e sakkoja Nii että ostakaa BSE 800e laatupeli ja tielle sakkoja saamaan!

        miten saan 110cc samuraihin enemän vääntöä et pääsisin hyvemin aijaan montulla???????


      • BSE 110
        endurot kirjoitti:

        miten saan 110cc samuraihin enemän vääntöä et pääsisin hyvemin aijaan montulla???????

        Okke elikkä hiot kaasarin ja imukaulanvälisen tiivisteen ja imukaulan kaikki saumat ja epätasaisuudet sisäpuolelta sithen putki irti hiot alkukäyrästä pikkasen ja sitten änkkä auki ja se eka välilevy pois kokonaan pilleineen päivineen sitten poraat lisää reikiä viimeiseen palaan (paljon)
        siinä olikin se ilmaiset keinot itten niitä ku maksaa
        -viritysnokka-akseli
        -Race C.D.I boxi
        -Isompi kaasari (tarvitsee isomman imukalan !!!!!!!!!)
        -sitten voit ratasta elikkä jos haluut että kulkee kovaa ! niin isompaa ratast eteen ja pienempää taakse jos haluat että kiihtyy niin pienempi ratas eteen ja isompi taakse ja jos vaihdat uudet rattaat on ostettava uudet ketjut !! muuten vanhat ketjut syövät uudet rattaat pilalle ja toisinpäin
        -Tehopuola
        -Tehomäntä
        Sähköpostitni on [email protected] jos on kysyttävää tai jtn palautetta ohjeistanu ? =)


      • tikru mies
        BSE 110 kirjoitti:

        Okke elikkä hiot kaasarin ja imukaulanvälisen tiivisteen ja imukaulan kaikki saumat ja epätasaisuudet sisäpuolelta sithen putki irti hiot alkukäyrästä pikkasen ja sitten änkkä auki ja se eka välilevy pois kokonaan pilleineen päivineen sitten poraat lisää reikiä viimeiseen palaan (paljon)
        siinä olikin se ilmaiset keinot itten niitä ku maksaa
        -viritysnokka-akseli
        -Race C.D.I boxi
        -Isompi kaasari (tarvitsee isomman imukalan !!!!!!!!!)
        -sitten voit ratasta elikkä jos haluut että kulkee kovaa ! niin isompaa ratast eteen ja pienempää taakse jos haluat että kiihtyy niin pienempi ratas eteen ja isompi taakse ja jos vaihdat uudet rattaat on ostettava uudet ketjut !! muuten vanhat ketjut syövät uudet rattaat pilalle ja toisinpäin
        -Tehopuola
        -Tehomäntä
        Sähköpostitni on [email protected] jos on kysyttävää tai jtn palautetta ohjeistanu ? =)

        onko noi 110 kestävii??


      • höhö
        tikru mies kirjoitti:

        onko noi 110 kestävii??

        äläkää nyt ostako niitä samuraita ne ei kestä mitään!! ostakaa jokin oikea crossi niin säästätte TODELLA PALJON RAHAAA! samurailla ajelet pari tuntia niin jokin asia alkaa vittuilla :D mutta jos se teille sopii niin olkaa hyvä siitä vaan..


    • .,.,.,.,.,.,.,.

      Ei kannata paljon virittää kun runko halkeaa. Se ei kestä enempää tehoa kuin siinä on ostettaessa.

      • VEePeE

        Oishan tollanen mukava... Siis koti pihalle. On jo 140 minimx serkkujen luona joten .. Crossi radalla kestäiskä toi samurai.


      • crossi
        VEePeE kirjoitti:

        Oishan tollanen mukava... Siis koti pihalle. On jo 140 minimx serkkujen luona joten .. Crossi radalla kestäiskä toi samurai.

        ei kestä koska se on huonoa rautaa ja sitä paitsi se ei oo kilpa mopo.


      • esa69999
        crossi kirjoitti:

        ei kestä koska se on huonoa rautaa ja sitä paitsi se ei oo kilpa mopo.

        mul on ees 14hampaine ja takan 32 hampaine ..
        etu hampikas on derpistä ja sopii hyvin samuraihinki samat kiinnikkeet..


      • samurai_95
        esa69999 kirjoitti:

        mul on ees 14hampaine ja takan 32 hampaine ..
        etu hampikas on derpistä ja sopii hyvin samuraihinki samat kiinnikkeet..

        joo tää ei liity toho edellisee mutta, mitä samuraihin tulee lisää kun vaihtaa isomman suuttimen kaasariin?

        joo sry en tiiä mtn


      • kyllä se siitä
        samurai_95 kirjoitti:

        joo tää ei liity toho edellisee mutta, mitä samuraihin tulee lisää kun vaihtaa isomman suuttimen kaasariin?

        joo sry en tiiä mtn

        Bensaa.


    • GALLUNKI

      rotokit on mangeetosta pienempi versio eli kun mangeetto on pienempi niin se lähtee pyörimään alakierroksilta nopeammin jos ostaa paremman rotokitin niin siinä on 500g kevyempi tasa painottaja ja sen myötä se tuo vielä enemmän tehoa siinä tulee mukaan jotain pikku sähkö osia jotka kannattaaa laittaaa kiinni

      (parempi)

      rotokit Inner Rotor & Alu- tasapainoittaja
      - Rotorkitin mukana tulee kampiakselin kytkimen puolelle tuleva tasapainoittaja, joka on n. 500g kevyempi kuin alkuperäinen. Tällä kitillä saat koneestasi todella kierrosherkän
      89e



      (huonopi)


      Inner Rotor Kit
      - Inner rotor kitillä saat moottoristasi todella kierrosherkän

      hinta: 79 e



      ja jos vielä vaihtaa välit niiin tulee samukasta tykki vehje
      http://www.minimotoracing.fi/moottori.html

    • GALLUNKI

      rotokit on mangeetosta pienempi versio eli kun mangeetto on pienempi niin se lähtee pyörimään alakierroksilta nopeammin jos ostaa paremman rotokitin niin siinä on 500g kevyempi tasa painottaja ja sen myötä se tuo vielä enemmän tehoa siinä tulee mukaan jotain pikku sähkö osia jotka kannattaaa laittaaa kiinni

      (parempi)

      rotokit Inner Rotor & Alu- tasapainoittaja
      - Rotorkitin mukana tulee kampiakselin kytkimen puolelle tuleva tasapainoittaja, joka on n. 500g kevyempi kuin alkuperäinen. Tällä kitillä saat koneestasi todella kierrosherkän
      89e



      (huonopi)


      Inner Rotor Kit
      - Inner rotor kitillä saat moottoristasi todella kierrosherkän

      hinta: 79 e



      ja jos vielä vaihtaa välit niiin tulee samukasta tykki vehje
      http://www.minimotoracing.fi/moottori.html

    • GALLUNKI

      rotokit on mangeetosta pienempi versio eli kun mangeetto on pienempi niin se lähtee pyörimään alakierroksilta nopeammin jos ostaa paremman rotokitin niin siinä on 500g kevyempi tasa painottaja ja sen myötä se tuo vielä enemmän tehoa siinä tulee mukaan jotain pikku sähkö osia jotka kannattaaa laittaaa kiinni

      (parempi)

      rotokit Inner Rotor & Alu- tasapainoittaja
      - Rotorkitin mukana tulee kampiakselin kytkimen puolelle tuleva tasapainoittaja, joka on n. 500g kevyempi kuin alkuperäinen. Tällä kitillä saat koneestasi todella kierrosherkän
      89e



      (huonopi)


      Inner Rotor Kit
      - Inner rotor kitillä saat moottoristasi todella kierrosherkän

      hinta: 79 e



      ja jos vielä vaihtaa välit niiin tulee samukasta tykki vehje
      http://www.minimotoracing.fi/moottori.html

      • crossi

        mitä tehari antaa kun sen pistää kiinni???


      • höhö
        crossi kirjoitti:

        mitä tehari antaa kun sen pistää kiinni???

        ei teee mitään tehoa nelistahtisille.. ehkä vähän parempi ääni mutta ei mitään muuta


      • juupajoojuupa

        Samuraissa ei ole paikkaa minne lykätä tuo Alu- tasapainottaja koska siihen tarkoitetulla paikalla on kytkin. Joten kannattaa hommata tuo huonompi.


    • herruus

      Teeppä poika itelles palvelus ja ostat kunnon pyörän´! mullakin 125 yamaha vakiona 103 ilman mitään ratastuksia tai muitakaan äherryksiä!

      • he

        en kuule poika varmaan osta


    • nojormahan

      jos haluut olla järkevä ja samalla haluut rahaa niin tee näin:
      - Osta 200e maksava pyörä
      - Osta siihen hiilikuitu katteet
      - myy se sit 100 000 eurolla
      PS. Tyyppi joka kerto ton niin sillä on myös sata (100!!!!!) vaihteinen Subaru Impreza ja se ajaa sillä laittomia katukisoja helsingissä ja on yks parhaimpia siinä ja sit se sai 110cc samurain ja siitä tuli yhtäkkiä 1000cc KTM eli hyvä tapa rikastua :D

      • KTM SX 125

        Kuulkaas pojat... Ostakaa kunnon crossi niin ei tartte paskaa ruveta virittelemään..
        Kusinen homma jos ei rahaa ku sen 500e, mutta säästäkää, menkää lapset töihin...
        Eiku ainiin sentään joku raja työpaikoillakin on... :D
        Ei mahda mitään... ostakaa polkupyörä-


      • ?
        KTM SX 125 kirjoitti:

        Kuulkaas pojat... Ostakaa kunnon crossi niin ei tartte paskaa ruveta virittelemään..
        Kusinen homma jos ei rahaa ku sen 500e, mutta säästäkää, menkää lapset töihin...
        Eiku ainiin sentään joku raja työpaikoillakin on... :D
        Ei mahda mitään... ostakaa polkupyörä-

        mull o ollu samurai 2kk ja hyvi o pelannu otin kisan 200cc 2tahti yamahan kans niin voitin koska jammu keuli ympäri lol.


      • ..
        ? kirjoitti:

        mull o ollu samurai 2kk ja hyvi o pelannu otin kisan 200cc 2tahti yamahan kans niin voitin koska jammu keuli ympäri lol.

        yammun kuski oli aika kädetön..


      • ihminen.
        ? kirjoitti:

        mull o ollu samurai 2kk ja hyvi o pelannu otin kisan 200cc 2tahti yamahan kans niin voitin koska jammu keuli ympäri lol.

        mist saa keltasii katteita samurai 110cc?
        vastauksia kts


      • idiootille vastaus
        ihminen. kirjoitti:

        mist saa keltasii katteita samurai 110cc?
        vastauksia kts

        maalaamalla. osta honkkarista keltasta spray maalia


      • kyllä se siitä
        .. kirjoitti:

        yammun kuski oli aika kädetön..

        Tai jalaton...


    • juikkeli

      aika huvittavaa tuo että tulee 10vuotiata wnb koviksia joille isi maksaa kaiken vikiseen että ostakaa oikia rossi ei ehkä kannata ostaa jtn yli 3000 rossia jos ei sitte kiinnostakkaan enää niinku ei varmaan kovin montaa vuotta kiinnosta....muute itellä on tuommonen 110 hyvin on toiminu ku muistaa mutterit kiristellä ja rasvailla paikkoja en oo vielä pahemmin viritelly ku enemmän nuo autot kiinnostaa mutta ihan asiallinen peli tuo on ekaksi rossiksi

      • näinhän se

        Alkaa todellakin huvittaa nämä viestit täällä... HUOM!!! samurai 110cc on minimx pyörä jota ei pidäkkään verrata mihinkään 250cc yammuun. Olisi itsellänikin piisannut rahat parempaan mutta hankin silti CRZ125cc Pro koska minimx pyörä on mukava rässinä. Ja tuosta samurain virityksestä sen verran että kehotan hankkimaan uuden koneen. Samun vakio kone on jokseenkin heikko viritettävä esim. kytkimen puolesta. Myöskin viritysosien saatavuus on heikkoa. 22mm suurempaa kaasutinta ei kannata vakiosamuraihin asentaa koska imukanava ei ole mistään kohtaa ainakaan sen suurempi. Loppukurvista kanava tuskin 17mm joten turha änkeä siihen mitään 28mm kaasaria. Ja nuo vakiona 80km/h on täyttä paskaa koska esim. Pitpro 125cc Daytona jossa tehoa puolet enemmän mitä Samuraissa kulkee vakioväleillä saman. Ja vakioväleinä 14/41.


      • einariheinaro
        näinhän se kirjoitti:

        Alkaa todellakin huvittaa nämä viestit täällä... HUOM!!! samurai 110cc on minimx pyörä jota ei pidäkkään verrata mihinkään 250cc yammuun. Olisi itsellänikin piisannut rahat parempaan mutta hankin silti CRZ125cc Pro koska minimx pyörä on mukava rässinä. Ja tuosta samurain virityksestä sen verran että kehotan hankkimaan uuden koneen. Samun vakio kone on jokseenkin heikko viritettävä esim. kytkimen puolesta. Myöskin viritysosien saatavuus on heikkoa. 22mm suurempaa kaasutinta ei kannata vakiosamuraihin asentaa koska imukanava ei ole mistään kohtaa ainakaan sen suurempi. Loppukurvista kanava tuskin 17mm joten turha änkeä siihen mitään 28mm kaasaria. Ja nuo vakiona 80km/h on täyttä paskaa koska esim. Pitpro 125cc Daytona jossa tehoa puolet enemmän mitä Samuraissa kulkee vakioväleillä saman. Ja vakioväleinä 14/41.

        mun samurai meni 83 gpsään ku otin vaa kurit äänenvaimentimen eestä pois nii haista paska!


    • Kysymys...

      ..maantiellä, kun pitää kulkea noin lujaa?

    • kiinanihme paskat po

      OSTA UUSI ISOMPI PYÖRÄ JOKU LAATUPELI

      • kyrpa

        minulla on iso penis ja isompi kun sulla.


      • poika joka on paras!

        homohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomomhohmohmhmhmoh


      • Jkjkaj
        poika joka on paras! kirjoitti:

        homohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomohomomhohmohmhmhmoh

        Antaako uusi ilmanputsari potkua samuraihin???


      • kossumies
        Jkjkaj kirjoitti:

        Antaako uusi ilmanputsari potkua samuraihin???

        itse olen 12v ja otin kurit ja tyhjensin putken ja vaihdoin ilman putsarin niin kulkee noi 90 kannattaa koikeillla


    • kossupate

      itse olen 12v ja otin kurit ja tyhjensin putken ja vaihdoin ilman putsarin niin kulkee noi 90 kannattaa koikeillla

      • kyllähhhhh

        haista paska sulla mee mitää 90 ja ilman putsari auttaa ehkä n. 1 kmh tunnissa nii että iha turhaa vitun paskajussi osta kuule arrowin tehoputki ja vaiha kaikki uusiks perskele nii kyl keulii 1 vaihteella homo ja jos haluiu ilman putsarin siis kunnon osta piper cross tyai taas toi arrow.


      • Järvikeulija
        kyllähhhhh kirjoitti:

        haista paska sulla mee mitää 90 ja ilman putsari auttaa ehkä n. 1 kmh tunnissa nii että iha turhaa vitun paskajussi osta kuule arrowin tehoputki ja vaiha kaikki uusiks perskele nii kyl keulii 1 vaihteella homo ja jos haluiu ilman putsarin siis kunnon osta piper cross tyai taas toi arrow.

        Nonii huligaanit ja tulevat rattijuopot! Meneeks Honda Monkeyn rattahat samuraihin ja kiihtyykö hyvin 12 eturattaalla?


      • janneboy1
        Järvikeulija kirjoitti:

        Nonii huligaanit ja tulevat rattijuopot! Meneeks Honda Monkeyn rattahat samuraihin ja kiihtyykö hyvin 12 eturattaalla?

        mitä jos laitan samurai 110cc 16 piikkisen eturattaan nii tartteeko ostaa toisenlaista takaratasta?? (ja niille homoille jotka väittää et samurai on paska nii HYVIN on toiminut koht 1,5 vuotta)


      • samurain virittäjä
        janneboy1 kirjoitti:

        mitä jos laitan samurai 110cc 16 piikkisen eturattaan nii tartteeko ostaa toisenlaista takaratasta?? (ja niille homoille jotka väittää et samurai on paska nii HYVIN on toiminut koht 1,5 vuotta)

        niin käykö pv:n takaratas samuraihin 100% varmuudella kun pitäs saada pienempi takaratas samuraihin niin sais sen ees kulkemaan vähän nopeammin :D


      • sAMURAI MIES 1999
        samurain virittäjä kirjoitti:

        niin käykö pv:n takaratas samuraihin 100% varmuudella kun pitäs saada pienempi takaratas samuraihin niin sais sen ees kulkemaan vähän nopeammin :D

        Vetäkää johdot poikki ja solmikaa ne takasin yhteen niin, että vihree johto keltaseen ja keltanen vihreeseen.


      • Kylläh voi painua.
        kyllähhhhh kirjoitti:

        haista paska sulla mee mitää 90 ja ilman putsari auttaa ehkä n. 1 kmh tunnissa nii että iha turhaa vitun paskajussi osta kuule arrowin tehoputki ja vaiha kaikki uusiks perskele nii kyl keulii 1 vaihteella homo ja jos haluiu ilman putsarin siis kunnon osta piper cross tyai taas toi arrow.

        Turha sunkaa käyrä vinkumaan että putsari auttaa ehkä noin 1kmh, Eihän se teharikaan auta paskaakaan samurai 110cc 4-tahtisessa. ps teharin kanssa ääni kuuluu mutta mopoa ei näy tunteihin.


    • A A S I

      Kulkee vakiona 60 ei 75...

      • joooii

        mee 60 vakiona haista paska mun meni 80vakiona! mitattu auton mittariin!


      • joou maan

        mikä vuosmalli sulla on? mull on sellane keltane varmaaa -09 -10 ja se kulkee mun mielest vaa jtn 60 km/h ja se on 110cc


    • kersat

      Mikä helvetti siinä on että AINA crossin/mopon pitäs "kulkea" yli 100km/h?
      Onko se niin vitun jännää sitte ku huippunopeus on 100 ja kiihtyvyys 0-100 kestää 5min?

      • driaku

        Mistä nettikaupasta löytäisin samurai 110cc 35piikkisen takarattaan ? Olen hankkimassa 16/35välityksiä.. 16piikkisen eturattaan olen jo löytänyt. Linkatkaaa sivuja missä olis samurai 110cc 35piikkisiä takarattaita.


      • pv69
        driaku kirjoitti:

        Mistä nettikaupasta löytäisin samurai 110cc 35piikkisen takarattaan ? Olen hankkimassa 16/35välityksiä.. 16piikkisen eturattaan olen jo löytänyt. Linkatkaaa sivuja missä olis samurai 110cc 35piikkisiä takarattaita.

        osta vittu pv, kestää ja halpa virittää


      • -saku
        driaku kirjoitti:

        Mistä nettikaupasta löytäisin samurai 110cc 35piikkisen takarattaan ? Olen hankkimassa 16/35välityksiä.. 16piikkisen eturattaan olen jo löytänyt. Linkatkaaa sivuja missä olis samurai 110cc 35piikkisiä takarattaita.

        Ostin moposopista 16-piikkisen etu rattaan mut mikä kannattaas laittaa taakse ja tyhjään änkän pia ni tulee kunno äänet ja vauhti kiihtyy. :D sitte ostan CDI-boxi rajoittamattoman- vaikee sana :D Mutta kertokaa mulle mikä taka ratas et kulkee kovaa ja jaksaa kiihtyä nopeesti... Ja mitkä välit samurais on vakiona en muistanu kattoa viimekerralla kun olin mökillä.


      • fute_99
        -saku kirjoitti:

        Ostin moposopista 16-piikkisen etu rattaan mut mikä kannattaas laittaa taakse ja tyhjään änkän pia ni tulee kunno äänet ja vauhti kiihtyy. :D sitte ostan CDI-boxi rajoittamattoman- vaikee sana :D Mutta kertokaa mulle mikä taka ratas et kulkee kovaa ja jaksaa kiihtyä nopeesti... Ja mitkä välit samurais on vakiona en muistanu kattoa viimekerralla kun olin mökillä.

        mulla on 14 eturissa ja sitte on jo tallissa 16 mutta en oo vaihtanu.
        siinä on turbokitin änäri (on hyvät äänet!) ja sitte o se 14 ratas ja pienempi taka ratas ku mikä on vakiona nii kulukee 70 ja kiihtyy helevetisti...
        eli kannattaa avartaa putkee ja sitte rissaa nii alakaa jottai tapahtua mutta se kaaasari on tarpeeton jos ei aijjo jottai muutakii tehä sille.
        änärillä tulee semmoset äänet ja vakioputkessa on kuristuksia....


      • 234dg
        fute_99 kirjoitti:

        mulla on 14 eturissa ja sitte on jo tallissa 16 mutta en oo vaihtanu.
        siinä on turbokitin änäri (on hyvät äänet!) ja sitte o se 14 ratas ja pienempi taka ratas ku mikä on vakiona nii kulukee 70 ja kiihtyy helevetisti...
        eli kannattaa avartaa putkee ja sitte rissaa nii alakaa jottai tapahtua mutta se kaaasari on tarpeeton jos ei aijjo jottai muutakii tehä sille.
        änärillä tulee semmoset äänet ja vakioputkessa on kuristuksia....

        15 piikkinen eturatas kiinni ja änkästä semmonen "reikälevy" pois näil mennee jonku verra enemmän


      • 234dg
        234dg kirjoitti:

        15 piikkinen eturatas kiinni ja änkästä semmonen "reikälevy" pois näil mennee jonku verra enemmän

        ja itellähän on toiminu kohta sen 4,5vuotta että kyllä vähän luulen että samurai ei kestä...


      • fude 150cc
        234dg kirjoitti:

        ja itellähän on toiminu kohta sen 4,5vuotta että kyllä vähän luulen että samurai ei kestä...

        Mistä sais piikkirattaita (uusia)?????


      • ''pv69'' veä kätee
        pv69 kirjoitti:

        osta vittu pv, kestää ja halpa virittää

        jos totta puhutaan niin pv hajoo käsiin ennenku samurai. ja mukamas halpa virittää. taas nää pikku kersat puhuu täällä paskaa.. kahvakumitkin maksaa vittu enemmän kun samuraissa! muutes samuraissa on keulimis rauta siitä takana. ja jos pvtä alat virittää sen arvo tippuu.. ja ne viritys osat maksaa ihan vitusti esim joku gianelli kusiputki! samurai menee vakiona 70 :) saatanan runkkuapina mee vittuun pvees kaa


    • tomppamaan

      ei kannata samuraita alkaa virittelemään,ei runko kestä

    • lol tyyppi

      jou moi jos haluut tietoo nii ja jos oot faces nii kantsii mennä eemeli tuomiselt kysyy

      • jysgä

        ne jotka haukkuu samuraita niin mulla ollu 2vuotta janoin 8 kuukautta samurai sa kymmppi ja kestäny tosi hyvin isoimmat viat mitä on ollut omaa syytäni (esim kytkin kahva hajos kun kaaduin)


      • jyrsgä
        jysgä kirjoitti:

        ne jotka haukkuu samuraita niin mulla ollu 2vuotta janoin 8 kuukautta samurai sa kymmppi ja kestäny tosi hyvin isoimmat viat mitä on ollut omaa syytäni (esim kytkin kahva hajos kun kaaduin)

        ja putkea jos muokkaa ni rupee ottamaan paremmin kierroksi ja ääni muuttuu.


    • samu on paska

      mitkä samurain kaasuttimen säädöt on

    • ei mutua...

      Ittellä on kiinanruoska 110cc, 24mm kaasarilla, avarretulla, lasketulla kannella, itte tehty putki ja 17-32 väleillä mentiin 110km/h, paska mikä paska mutta halvalla ku sain niin ostin, ja laitoin.

      • ssssssssssssssssssss

        oijoi! nyt voit olla ylpeä kun kirjoitit viestisi tänne! ja paskat mee 110. laita mittari siihe ja vid jonnekki nii voiskin uskoa!


    • matti masa

      minkä maaalainen samurai 110 cc on ???????

      • 24erserh

        kiinalainen... ja vakiovälit on 14-42.


    • samukka110

      änkkä veks niin rupee kulkeen. keulii kaasusta helposti

    • aadfsdfds

      joo ja venttiilit menee..

    • jormazzefd

      mun samurai menee 173km/h ku siin on 250cc ktm kone!!!

    • Keijo..

      Se on se perus. Mjo.

    • Teemu...

      Mikä älykääpiö sä Keijo.. oot???? Lähe hiihtää.

      • kujansuukari

        Aivan. Mites tota se on se perus kiinalainen se samurai tosissaanki aiva.
        aika köyhä mopo. ei muuta ei voi sanoa. valitettavasti.´Aivan, joo. mites se pelitttää. entäs mitäs mieltäs ootte matatazda 626 autosta. Vm 1987. aika komee 1.6l konen. hyvinlä¨ä


    • Pellejä?

      Ei helvetti täytyy sanoa!Ettekö te vatassit oikeesti tajua tekniikan päälle mitään? Kommentteja lukiessa oli hymy herkässä kun viisaat pätee menemään.Ostakaa vaikka ennemmin joku 80-90 luvun mopedi , hitsivehkeet , dremeli ,yms tarvikkeet ja viilatkaa ja suunnitelkaa putket ja mitoitukset kunnolla.Puhutaan paljon isommista vauhdeista kun kiinan poikien viritelmistä , mikäli onnistuu kunnolla.

    • tossamenee

      Jos haluat samurain kulkemaan niin tässä ohjetta , osta keihin22mm kaasutin, viilaa imukaula isommaks, välitykset= 12-35 ja virinokka akseli. Näillä vääntää ja kulkee.

      • samurrai

        niin, ja kurit pois putkesta.


    • täysiä paskoja

      Ajakaa ne samurait suohon perkele !!!!!!!!!!!!!!!!
      KiInnan vehkeet eivät kestä mitää !!!!!!!!!!!!
      Ite viritin sain kulkemaan 120 kmhh hikisesti ja sen jälkeen mäntä pytyyn poikiittain


      AJAKAA NE SUOHON VITTU !!!!!!!!!!!!!!!!!!


      KOKEMUSTA ON

    • tuukkis 12

      kuule samuraihin saa osii 10 20 e mulki on sellane kiinalaine mönkijä

    • kittihörheli

      ostat siihe kuule nytte 22mm mikunin about 100€ tai jonkun 20 kopio paskan 40€ ja laita 15 42 ,ja samalla teet itse paksumman pako putken ja muokkailet aukkoja, lasket kantta 0,25mm , virinokkaakselin , vaahtomuovi lman putsari
      inner rotorkit (45)€ .... ja eikun ajamaa pitäs mennä sen 96km/h ainekin omasta kokemuksesta kiihtyvyys kyllä ihan mukava:) mutta jos haluat sen menevän yli 100kmh tai lähemmäksi 110 ni kannattaa avartaa kaikki kanavat niin isoks ku pystyy ja välit 18/24 tai jos löytyy ni 20/22 tai teet ite sorvilla etu rattaan . jos tuokaa ei riitä ni ostat Zongshen V2 155cc moottorin ja siihe inner rotrkit välitykset 18/35 ja ostat 177cc kitin pitäisi noilola hipoa vauhdin lähemmäksi 159km/h itellää meni gps:ään 134 km/H mutta oli kyllä välitykset 16/38

      • kitti7

        kirjoitus virhe ei nyt ihan 159 mutta 149


    • samurain asiantuntij

      itseläni tällä hetkelle samuraissa viri-nokka, imu-pako viilattu tappiin 26mm mikuninkopio, kp-mäntä ja 16-28 välit niin gps meni 106km/h

    • ÄKSDEELOLasdsda

      Muttakun samurais ja fudeis on kawasaki kx 85cc kone ja se on vian säädetty nelitahtiin niin sen voi säätää takas kakstahtiin että se on silloin äkänen.... .. . . .ETTEI MITÄÄN välyksiä tarvi vaihtaa!!!!! !! !

    • maailmannopeintiger

      mun tikru kulukee 350 km/h mittasin nopeuden sigmalla välitykset : 9piikkinen eessä ja takana 2piikkinen ja taka rengas on 95" tuumanen, vakiopytty ja kuristettu kaasutin pakoputki hitsattu umpeen ja vaihteisto öljyt otettu pois ( turhaa painoo) ja 2 tahti öljytkii jätin pois ku ei palais tarpeeks puhtaasti nii ja saabin turpo :D

    • sneku

      olis projektia samuraihin. toimiiko virinokka korkeepaine männän kanssa? mietityttää vähän jos venttiilit rupee hakkaa mäntää kun nostaa venttiilejä niin paljon. toivoisin ihan asiallisia vastauksia enkä mitään turhanpäivästä paskaa saapin turpoista, kokemuksia? kertokaa jos on tietoa

      • temetias

        Toimii se mutta joudut venttiilin koloja syventämään männästä, koska virinokka vakiomännälläkin ottaa pakovena mäntään


    • Joku

      Voisko joku auttaa on ongelma elikkä voiko samurai 110cc änkästä ottaa kurit pois ilman änkän irrottamista ja kyllä olen tietämätön...

      • insinöörit asialla...

        Samuraissa ei ole kureja missään vitun insinöörit -.- se on 4t crossi näille kaikille jotka samurain kureista puhuvat..


    • Anonyymi

      Mulla on edessä 17 ja takana 39 nelosella ei jaksa vääntää yhtään onko kellään helppoja vinkkejä saada vääntöä lisää ja paljon. Vanhat välitykset oli 11 ja 39 kulki 75 nyt menee vaan 68. Tarvitsin enemmän vääntöä enemmän kuin ennen

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe