Mikä on mielestänne vaasan paras autokoulu? pian autokoulu edessä ja haluaisin kommentteja eri kouluista.. Millaiset opettajat? Paljonko maksoi?
kiitos jos joku viitsii vastata. :)
Autokoulu...
5
3521
Vastaukset
- Rönnillä käynyt
Mää olin Rönnillä. Palvelu pelaa ja erityisen hyvä opettaja on Tero. Pyydä, että saat ajotunnit häneltä.
Ja mitä hintoihin tulee, luulisin että suuria eroja ei tässä kaupungissa ole. - suosittelen
Ite kävin Vaasan Autokoulus.Hauskat ja osaavat opettajat!Suosittelen! :)
- Lady_Me
Itse olen kans tälläkin hetkellä Vaasan autokoulun oppilas.. Aivan mahtava koulu. Juhani mua opettaa ja se on oikein mukava ja hyvä opettaja!=)
Hinta on minun mielestäni kohtuullinen ja sanotaan että tämä kyseinen koulu halvin vaasassa...
- ex-oppilas
Ite liputan Autokoulu Kiviniemen puolesta. Siitä on jo pari vuotta, kun kortin hankin aikuisiällä. Jukka oli opettaja ja kortti tuli kerta yrittällä. Työssäkäyvälle ajotunnit löyty helposti, ettei tarvinnut olla töistä sen takia pois.
- Kuskikolmonen
Itsekin olen Kiviniemen Jukan entinen oppilas ja voin lämpimästi suositella. Hinnat taitavat olla kaikissa Vaasan autokouluissa lähes samat. Voithan tietysti soittaa kakki läpi ja kysyä hinnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897249- 353831
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401839