Kertokaas mikä olisi halpa ja hyvä tekstariliittymä? Mulla on nyt DNA Ilona/Onni (en muista kumpi) ja siihen kuuluu 100 tekstaria mikä on aivan liian vähän mulle. Ja anteeksi jos tuli väärälle palstalle mut en oikeen tienny mihin muualle laittaa...
Halpa ja hyvä tekstariliittymä?
6
4932
Vastaukset
- sonierkkaaja
Tekstarit:
1000 tekstaria 7,95/kk, puhelut muistaakseni 9 senttiä minuutti: dna Voitto, Saunalahti TEkstari, Kolumbus T1.
1000 tekstaria 9,95e/kk, puhelut 9 snt/min. Sonera Zeroforty. - pois
Saunalahden tekstari liittymä, siinä on kk/maksu 7,90 eur ja kuuluu 1000 tekstaria siihen hintaa kaikien operaattorien liittymiin.
Toki samanlainen liittymä löytyy dna:lta, mutta saunalahdella on parempi kuuluvuus ja muut paremmat palvelut.
Onhan myös saunalahdella kytkypaketit mihin myös kuuluu teksarit ja toiseen pakettiin kuuluu vielä kaikki puhe, videopuhelut, tekstarit ja multimedia viestit kaikkiin kotimaisiin liittymiin enintään 3 eur/vrk, koska ylimenevää osuutta ei veloiteta. www.saunalahti.fi - öä99999
emt
- fertilesoil
kolumbuksella on hyvä teksiviesti liittymä missä saa 1000txt vain 8e
Huom!
Kolumbus on lopettanut uusmyynnin.
Lainattu Kolumbuksen nettisivuilta:
"Kolumbus-liittymien uusmyynti on päättynyt.
Uuden Kolumbus-liittymän tilaaminen ei ole enää mahdollista.
Nykyiset käytössä olevat Kolumbus-liittymät ja niiden lisäpalvelut toimivat edelleen normaalisti."
-->> www.kolumbus.com- saukki
fjodor kirjoitti:
Huom!
Kolumbus on lopettanut uusmyynnin.
Lainattu Kolumbuksen nettisivuilta:
"Kolumbus-liittymien uusmyynti on päättynyt.
Uuden Kolumbus-liittymän tilaaminen ei ole enää mahdollista.
Nykyiset käytössä olevat Kolumbus-liittymät ja niiden lisäpalvelut toimivat edelleen normaalisti."
-->> www.kolumbus.comSuunnittelin itse 11 v tytölleni tälläistä DNA voittoa olis niin halavat tekstarit 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078