Vm. 96 Corsasta pesin tänään koneen, akun kenkä irti eikä prkl enää radio toimi!!! Kokeilin koodeja 5831, 5530,1392,7001 mutta ei onnea. Näytössä 6 - - - -, mutta mitään ei voi syöttää.
On niin paska ja vanha radio,että heittäisin pois mutta käykö tuohon edes din-stanrdin radio tohon opelin reikään?
Corsa -96 radikoodi
3
640
Vastaukset 3
- Corsisti
selviät kun ajat autolla lähimpään Opel-liikkeeseen ja lyöt tiskillä rekisteriotteen pöytään ja kerrot ongelman, ne selvittävät oikean koodin. Todennäköisesti ei maksakaan mitään, ei minulla ainakaan maksanut !
Tuo kuutonen tarkoittaa muistaakseni, että kuusi yrityskertaa vielä jäljellä syöttää koodi, sitten menee radio lukkoon, tämän jälkeen sen aukaisu onkin sitten lompakolle käyvää asiaa...
DIN-liittimiin en ota kantaa kun en tiedä. - HOj
Hei
Tavallinen ISO liittimin varustettu johtosarja siellä on. Ulkoinen näyttö ei toimi ilman opelin omaa radiota tai erillistä adapteria mutta muuten tavalliset radiot käy.
Kannattaa silti etsiä se radion koodi. :-D- sorsa...
Tulitikkuaskin kokoinen tarra jossain auton papereissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681130
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76879Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli76855Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti372775- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52763- 67727
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk9703Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35662Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16550