Niin että tietääkö kukaan missä päin Viroa löytyy Bemari-moottorrattaan huoltoa? Netistä etsiminen eestinkieltä taitamattomalle on aika hankalaa, ja monilta sivuilta näkyy Lontoon murre puuttuvan ohjelmistosta.
BMW huoltoa
3
2218
Vastaukset
- suomeksikin
...BMW:n huoltkorjaamojen löytäminen netin kautta nimittäin! Autoille löytyy mutta pyörille ei.
Jos joku todella tietää BMW.n korjaamoja Suomenlahden tuolla puolen niin kertokaa ihmeeessä - musta tulee yksi varma asiakas sinne!- AKK55
Tallinnassa on ollut jo usean vuoden ajan huippuluokan huoltopaikka niin autoille kuin moottoripyörillekin. Paldiski mnt:tä ulos kaupungista ehkä 5-8 km, aivan maantien vieressä oikealla puolella. Olen aina varannut huoltoajat joko e-mailillä tai puhelimella tienpäältä. Olemme usein jättäneet pyörät ajovarusteineen sinne iltapäivällä ja ajaneet bussilla kaupunkiin hotelliin yöksi. Sitten aamupäivällä on tulut ilmoitus puhelimella huolon valmistumisesta.
Osoite: Paldiski mnt 108
e-mail huoltoon: [email protected]
Web: www.bmw.ee, sivun alalaidasta Kontakt, niin löytyy suorat yhteystiedot henkilöille.
- pekkavee
BMW mootorratas hakusanalla kuuklettamalla löytyy kaikenlaista Virosta. Tuloksia löytyy Viron kielellä 10 kpl. Laita haettavan sivun kieleksi viro niin ei tule liikaa juttuja.
En nyt selannut niitä, kun olen kännykkäliittymän päässä, mutta eiköhän sieltä löydy tietoa tai ainakin paikka josta voi pyytää lisää tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241