Kokemuksia Bora Boralta?

BBA

Onko jollain kokemuksia Bora Boralta? Hintataso? Kannattaako ottaa hotellissa täysihoito vai onko saarella esim. kojuja tai pikkubaareja?

5

7194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turisti 3. polvessa

kokemusta mutta syön vaikka hatullisen jos ei saarella ole kojuja ja pikkubaareja. Se on jämtti juttu. Minusta Bora Bora on hieno paikka siinä missä muutkine, ei sen ihmeellisempi kuin mikään muukaan tyynen puolen kohteista.

• monta saarta takana

hintataso on kova, ravintoloista iso osa "hienompia" = kalliimpia, päät 20-30USD.

muutamia kojuja ja pikaruokaloita löytyy, raaka-kala limessä marinoituna on edullista.

eniten nuorempaa vilskettä näkyi ruokakaupassa, tuoretta patonkia saa edullisesti. olut kojuissa samanhintaista kuin hkin keskustan yökerhoissa.

eräskin pariskunta tavattiin, jotka asuivat hienossa resortissa, mutta eivät olleet ottaneet edes aamupalaa. hinta kai ratkaisi heilläkin.

sinuna menisin muualle. lomalla on tylsää laskea joka lanttia. boralle sitten kun voi asua resortissa ja lisäillä altaalta juomat ja muut huoneen laskuun, joka ei loman päätyttyä hätkäytä.

• käynyt

http://www.pearlresorts.com/bora/main.asp

Rantauduimme hotellin laituriin, ostimme joitakin postimerkkejä ja postitimme joitakin kortteja. Hintataso ei houkutellut viipymään paikassa ja availemaan kukkaroa juuri enempää.

Lensimme (2 henkeä) Tahitilta Raiatealle, mistä saimme allemme 32-jalkaisen Moorings-vuokraamon purjeveneen. Kipparin palkkauksesta ja vuokraamon suomalaiselta edustajalta etukäteen tilatusta muonituspaketista tuli kustannuksia veneen vuokran lisäksi. Meidän gastien tehtäviin kuului ruuanlaitto itsellemme ja samalla kipparinkin muonittaminen.

Purjehdimme viikon ajan Raiatean, Tahaan ja Bora Boran vesillä. Bora Boralla 3 yötä. Luonnollisesti olisimme voineet purjehtia heti alkajaisiksi sinne ja viettää siellä koko viikon samaan rahaan.

Pari ateriaa rantaravintoloissa. Tahaan Marina Iti jäi mieleen erinomaisen ruokansa johdosta, eikä paikka ollut mahdottoman kalliskaan.

En ole laskenut, mutta kuvittelen purjeveneen kipparin muonituksen tulleen paljon halvemmaksi kuin hotellissa (resort) asuminen ja syöminen Bora Boralla.

Linkin takaa löytyvällä sivustolla on hinnasto (otsikko "Rates").

Tahitin pääsaarella hotelliasuminen oli paljonkin halvempaa kuin Bora Boralla. Eri asia on, voiko sitäkään sitten sanoa halvaksi.

• Asuin Temanuata Village-nimisessä bungalow-kylässä, aivan meren rannalla, aika edullisesti. Huoneessa tosin oli vain jääkaappi ja oma vedenkeitin, ei keittomahdollisuuksia. Puutarhassa oli ravintola. Kaupan hintatasoa en pitänyt kalliina, mutta näkisitpä sen veden meressä: uskomattoman kirkasta, kristallista, turkoosia, syvänsinistä...
      Ihanaa!!

Blizz

• Johanpalola

Papeeten lentokentällä lentoa bora boralle odotellessa.. Yöpaikkana juurikin temanuata bungalow. Viimeiset 4 yötä olin 14€/yö mooreassa pension motu iti -majapaikassa. Helsingin hintataso tuntui moorealla olevan, joskin olut on halvempi. 3-4€ olut. Pizza oli 15€. Skootteri 46€/vrk. Näin maaliskuun alussa täällä on satanu jatkuvasti nämä 4 päivää mutta tänään aurinko tuli esille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe