kippisysteemi
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=29352&c=1&s=dd&p=2
Jenkkilän mallin
11
2457
Vastaukset
- tuommonen jeesuksen takapajula
suomessa tuommosta systeemiä esiteltäisiin aprillipäivänä
- aivan sama
systeemi käytössä,ainoa ero oli tuo jenkkien hydraulinen tunkki se on ruskeilla mekaaninen. Niin ja autot 2 akselisia nuppeja 3metisillä lavoilla. Oikeastaan ihan ok ratkaisu autoilijan näkökulmasta.
- sammuttaa?
aivan sama kirjoitti:
systeemi käytössä,ainoa ero oli tuo jenkkien hydraulinen tunkki se on ruskeilla mekaaninen. Niin ja autot 2 akselisia nuppeja 3metisillä lavoilla. Oikeastaan ihan ok ratkaisu autoilijan näkökulmasta.
Leikkaako kone, jos jättää käyntiin? Ja miten muut nesteet pysyy koneessa?
- kampiaxsilan stefa
sammuttaa? kirjoitti:
Leikkaako kone, jos jättää käyntiin? Ja miten muut nesteet pysyy koneessa?
pitää olla kunnossa,muutoin on kytkinkopassa mottiöljyt.
- konekone
sammuttaa? kirjoitti:
Leikkaako kone, jos jättää käyntiin? Ja miten muut nesteet pysyy koneessa?
se pitäisi jätää käyntiin?? Pöljä kysymys??
- turveautoilija
lämpövoimaloihin! sais muuten tehtyä tosi kevyen turveauton,kun ei tarvis kippejä ja muutenki kori voin olla kevyempi.
ei muuta kun tankki oikealle puolelle ja tuommonen sivukippilattia vasemmalle... - yhdistelmä
Oliko varmasti jenkkilästä tuo kuva? Nimittäin Australiassa noita näkee paljonkin.
arvaus vaan, olen nähnyt tommosen jossain valokuvassa joskus kymmenkunta vuotta sitten, ja muistaakseni se oli amerikassa otettu.
- laittet matkittu
jannetin82 kirjoitti:
arvaus vaan, olen nähnyt tommosen jossain valokuvassa joskus kymmenkunta vuotta sitten, ja muistaakseni se oli amerikassa otettu.
amerikkalaisista keksinnöistä,jos alkaa asiaa tutkimaan.
- kivat oltavat
laittet matkittu kirjoitti:
amerikkalaisista keksinnöistä,jos alkaa asiaa tutkimaan.
Kuskilla tossa kippilaitteessa on mukavaa, varsinkin jos sattuu olemaan liikenteessä kahvimukin kera. Tuohan voisi olla metka laite lintsille, ehkä vähän nopeammalla sylinterillä.
- kuljettaja ressukka
kivat oltavat kirjoitti:
Kuskilla tossa kippilaitteessa on mukavaa, varsinkin jos sattuu olemaan liikenteessä kahvimukin kera. Tuohan voisi olla metka laite lintsille, ehkä vähän nopeammalla sylinterillä.
kokoajan jarrua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438
