kippisysteemi
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=29352&c=1&s=dd&p=2
Jenkkilän mallin
11
2457
Vastaukset
- tuommonen jeesuksen takapajula
suomessa tuommosta systeemiä esiteltäisiin aprillipäivänä
- aivan sama
systeemi käytössä,ainoa ero oli tuo jenkkien hydraulinen tunkki se on ruskeilla mekaaninen. Niin ja autot 2 akselisia nuppeja 3metisillä lavoilla. Oikeastaan ihan ok ratkaisu autoilijan näkökulmasta.
- sammuttaa?
aivan sama kirjoitti:
systeemi käytössä,ainoa ero oli tuo jenkkien hydraulinen tunkki se on ruskeilla mekaaninen. Niin ja autot 2 akselisia nuppeja 3metisillä lavoilla. Oikeastaan ihan ok ratkaisu autoilijan näkökulmasta.
Leikkaako kone, jos jättää käyntiin? Ja miten muut nesteet pysyy koneessa?
- kampiaxsilan stefa
sammuttaa? kirjoitti:
Leikkaako kone, jos jättää käyntiin? Ja miten muut nesteet pysyy koneessa?
pitää olla kunnossa,muutoin on kytkinkopassa mottiöljyt.
- konekone
sammuttaa? kirjoitti:
Leikkaako kone, jos jättää käyntiin? Ja miten muut nesteet pysyy koneessa?
se pitäisi jätää käyntiin?? Pöljä kysymys??
- turveautoilija
lämpövoimaloihin! sais muuten tehtyä tosi kevyen turveauton,kun ei tarvis kippejä ja muutenki kori voin olla kevyempi.
ei muuta kun tankki oikealle puolelle ja tuommonen sivukippilattia vasemmalle... - yhdistelmä
Oliko varmasti jenkkilästä tuo kuva? Nimittäin Australiassa noita näkee paljonkin.
arvaus vaan, olen nähnyt tommosen jossain valokuvassa joskus kymmenkunta vuotta sitten, ja muistaakseni se oli amerikassa otettu.
- laittet matkittu
jannetin82 kirjoitti:
arvaus vaan, olen nähnyt tommosen jossain valokuvassa joskus kymmenkunta vuotta sitten, ja muistaakseni se oli amerikassa otettu.
amerikkalaisista keksinnöistä,jos alkaa asiaa tutkimaan.
- kivat oltavat
laittet matkittu kirjoitti:
amerikkalaisista keksinnöistä,jos alkaa asiaa tutkimaan.
Kuskilla tossa kippilaitteessa on mukavaa, varsinkin jos sattuu olemaan liikenteessä kahvimukin kera. Tuohan voisi olla metka laite lintsille, ehkä vähän nopeammalla sylinterillä.
- kuljettaja ressukka
kivat oltavat kirjoitti:
Kuskilla tossa kippilaitteessa on mukavaa, varsinkin jos sattuu olemaan liikenteessä kahvimukin kera. Tuohan voisi olla metka laite lintsille, ehkä vähän nopeammalla sylinterillä.
kokoajan jarrua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502
