Aku-taskareista

kyselen

kun niitä on kertynyt yli 300 tuonne hyllyihin,ykkösestä alkaen.Muutama ensipainoskin on alkupäänkin numeroissa mukana.Kunto ei priima ole kaikissa.
Nyt puhuttiin että josko olisi aika niistä luopua mutta mitä tuollaisista voi pyytää kun ne kirpparille kiikutan.
Ja kannattaisko ne myydä yksitellen vai esimerkiksi 10 kpl:n nipuissa.Itse olen ne ostellut kyllä yksitellen vuosien mittaan ja tuntuisi typerältä pakkomyydä kun joku tarvitsisi vain pari siitä kasasta.

4

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräilijä

      Kirppareilla hyväkuntoiset taskarit myydään halvimmillaan 2 e ja kalleimmillaan 3,5-4 e. Tuplataskareista voi pyytää 3,5-6e kunnon mukaan.

      Paremmin ne menee kaupaksi, jos et pidä mitään kiskurihintaa.

      Huonokuntoisissa hinnan määrää se kunto eli, jos kannet on poissa ja sivuja puuttuu niin kukaan ei maksa varmaan euroakaan. Jos niissä näkyy käytönjälkiä, kannet vähän kuluneet ja lievästi kirjoituksia, mutta muuten hyvässä kunnossa niin hyvä hinta ois 1,5-2e.

      Itse en suosittelisi niputtamista, koska useimmat ostajat ovat keräilijöitä, joilta puuttui vain tiettyjä numeroita tai ihmisiä, jotka haluavat vain yhden kirjan esim. matkalukemiseksi.

      Ainakin 10 kpl niput ovat liian isoja, jos haluat niistä saman hinnan kuin yksittäin myydessä.

      Itse oisin kiinnostunut, joskohan sinulta löytyis suhtkoht hyväkuntoisina numerot 10, 13 tai 194???

      • mä myös

        myy eka taksari


    • Riekku

      Laita ihmeessä Huutonettiin myyntiin niin saat 1-20 numeroista 10-50 euroa kappaleelta jos ovat hyvässä kunnossa. 20-30 numeroista saat ehkä 5-15 euroa riippuen kunnosta. Numeroista 1 ja 13 voi saada jopa 100-150 euroa jos ovat lähelläkään uudenveroista

      • Riekku

        Luin huosnosti viestisi, hyvän hinnan saa vain ykköspainoksista, muut ei tosikeräilijää paljoa kiinnosta muuten kuin paremman puutteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe