kun niitä on kertynyt yli 300 tuonne hyllyihin,ykkösestä alkaen.Muutama ensipainoskin on alkupäänkin numeroissa mukana.Kunto ei priima ole kaikissa.
Nyt puhuttiin että josko olisi aika niistä luopua mutta mitä tuollaisista voi pyytää kun ne kirpparille kiikutan.
Ja kannattaisko ne myydä yksitellen vai esimerkiksi 10 kpl:n nipuissa.Itse olen ne ostellut kyllä yksitellen vuosien mittaan ja tuntuisi typerältä pakkomyydä kun joku tarvitsisi vain pari siitä kasasta.
Aku-taskareista
4
368
Vastaukset
- keräilijä
Kirppareilla hyväkuntoiset taskarit myydään halvimmillaan 2 e ja kalleimmillaan 3,5-4 e. Tuplataskareista voi pyytää 3,5-6e kunnon mukaan.
Paremmin ne menee kaupaksi, jos et pidä mitään kiskurihintaa.
Huonokuntoisissa hinnan määrää se kunto eli, jos kannet on poissa ja sivuja puuttuu niin kukaan ei maksa varmaan euroakaan. Jos niissä näkyy käytönjälkiä, kannet vähän kuluneet ja lievästi kirjoituksia, mutta muuten hyvässä kunnossa niin hyvä hinta ois 1,5-2e.
Itse en suosittelisi niputtamista, koska useimmat ostajat ovat keräilijöitä, joilta puuttui vain tiettyjä numeroita tai ihmisiä, jotka haluavat vain yhden kirjan esim. matkalukemiseksi.
Ainakin 10 kpl niput ovat liian isoja, jos haluat niistä saman hinnan kuin yksittäin myydessä.
Itse oisin kiinnostunut, joskohan sinulta löytyis suhtkoht hyväkuntoisina numerot 10, 13 tai 194???- mä myös
myy eka taksari
- Riekku
Laita ihmeessä Huutonettiin myyntiin niin saat 1-20 numeroista 10-50 euroa kappaleelta jos ovat hyvässä kunnossa. 20-30 numeroista saat ehkä 5-15 euroa riippuen kunnosta. Numeroista 1 ja 13 voi saada jopa 100-150 euroa jos ovat lähelläkään uudenveroista
- Riekku
Luin huosnosti viestisi, hyvän hinnan saa vain ykköspainoksista, muut ei tosikeräilijää paljoa kiinnosta muuten kuin paremman puutteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031382
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799