Tiktakin Emppu

nightsky

Tiktakin Emppu on ehdottomasti hot. Mutta lieneekö lesbo/bi..? Ainakin Empun oman bändin Damen lyriikoista voisi jotain päätellä...esim Pony...Kellään tietoa? :P

12

4838

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biisi

se Pony ainakin on, kiva kun Suomestakin löytyy lahjakkaita rock-naisia, hyvä Emppu!!!

Suuntausta en spekuloi, mutta tulee mieleen se Katri Ylander keskustelu, mitä täällä käytiin vähän aiemmin. Mietin, että onko niin et jos naisartistilla on videolla oikeasti vaatteet päällä eikä hän kiemurtele "seksikkäästi" kameralle, niin häntä automaattisesti epäillään lesboksi?

• vielä,

et ne Ponyn sanat mun mielestä kertoo ihan muusta jutusta, mutta enpä sitten outtaa sitäkään..., eikä se biisi mitenkään välttämättä edes ole tekijältään omaelämänkerrallinen.

• ööh..

Olihan täällä joskus innokkaita väittäjiä, että mm. Anna Eriksson olisi 100% varmuudella lepakko, jne. jne. jne. Ja pitkät tekstirimpsut aiheesta, että miten on faktatietoa. Ja miehen kanssahan hän nyt kaiketi kuitenkin seurustelee..

Eli pointti on siis tämä, että ennen kuin alkaa (omasta mielestään) 'varmoja' juttuja ääneen huutelemaan, niin ehkä kannattaa kuitenkin tarkistaa väitteen todenperäisyys.

• tarve

kommentoida,vaik just aattelin ettei pitäs.Tosiasia on se että Tiktak on hyvin suosittu l/b tyttöjen keskuudessa,varsinkin juurikin Emppu!Keikalla voi bongata ihquja tytsyjä fanittamassa,toki missään nimessä ei pidä leimata kaikkia faneja lepakoiksi,niinku ei tietty ookkaa!!Itse kun satun syystä jos toisesta vaan tietämään...
      Täällä päin on jo kauan liikkunut juoru "luotettavasta" lähteestä,että lesbo se on.Ite en menis uskomaan ku en ole omin silmin nähny!
      Oikeestaan tuokin on jo unohtunut puheenaihe,mitä himputtia Emppupempun sydeemit meille kuuluu!Oli tai ei,niin on se vaan niin iiihaaanaaa!!!!

• aelita

luulin, ettei outtailu oo sallittua??
      eli että sun kysymykseen ei saa vastata, vaikka tietäiskin.
      antaa empun olla, kyllä se itte tietää ja jos kohdalle sattuu, voit kysyä!

• tfcq

Kyllä sillä ainakin vielä pari vuotta sitten poikaystävä oli, kun yhdessä kävivät aina ruokaostoksilla tuolla erässä lähimarketissa.

• Emputtaja

Empulla on siinä pun.kitarassa,millä se aina yleensä soittaa musta,levee hihna(tai miksi sitä nyt kutsutaan),jossa on hopeisia isoja lepakoita!
      Tuskin merkkaa mitään,vai merkkaako?;)
      Keikka albumia juuri katselin ja kuvissa ne lepakot oikeen loistaa...ja sit kun emppu vielä hymyilee kameraan...aaargh!

• -hän-

alkaa vaikuttaa kovin kiinnostavalta persoonalta...

Kertoisikos joku hänestä vielä jotain muuta, siis sellaista mikä nyt on ihan sallittavaa, julkista tietoa.

• Tuttut

Empulla ei ole minkäänlaisia lesboaatteita. Satun tuntemaan henk.koht. Jättäkää nyt Emppu pois ja keskittykää kaltaisiinne.

• -hän-
        Tuttut kirjoitti:

Empulla ei ole minkäänlaisia lesboaatteita. Satun tuntemaan henk.koht. Jättäkää nyt Emppu pois ja keskittykää kaltaisiinne.

minä kysynytkään Emilian "lesboaatteista" tai niiden puutteesta, vaan vähemmän henk. koht. tai julkisempia juttuja. Emppu vaikuttaa niin sydäntäsärkevän rehelliseltä musiikissaan, etten minäkään toivo hänen joutuvan minkään riepottelun kohteeksi.

Epäilen kuitenkin, että jos artisti koristelee kitaranhihnansa näteillä lepakoilla, niin hän ei kauheasti loukkaannu, jos l/b ihmiset yleisössä ovat siitä mielissään.

• Nii-in
        -hän- kirjoitti:

minä kysynytkään Emilian "lesboaatteista" tai niiden puutteesta, vaan vähemmän henk. koht. tai julkisempia juttuja. Emppu vaikuttaa niin sydäntäsärkevän rehelliseltä musiikissaan, etten minäkään toivo hänen joutuvan minkään riepottelun kohteeksi.

Epäilen kuitenkin, että jos artisti koristelee kitaranhihnansa näteillä lepakoilla, niin hän ei kauheasti loukkaannu, jos l/b ihmiset yleisössä ovat siitä mielissään.

Niin, ei hän varmaan loukkaannu...Jokainen saa elää tyylillään...Itse olen lesbo, enkä näe Empussa muuta lesbouteen viittaavaa kuin ulkoisen olemuksen...Ja se ei ole paljon...Ja itse asiassa se on harhaanjohtavaa. Lukuisat heterot on ulkomuodoltaan juuri Empun kaltaisia...Että...?Itse haluan vain sanoa, että Emppu on hyvä, todella hyvä kitaristi...ja hänellä on mahkut vaikka mihin suomalaisen naisrockin saralla...ja miksei kansainvälisesti myöhemmin...!

• -hän-
        Nii-in kirjoitti:

Niin, ei hän varmaan loukkaannu...Jokainen saa elää tyylillään...Itse olen lesbo, enkä näe Empussa muuta lesbouteen viittaavaa kuin ulkoisen olemuksen...Ja se ei ole paljon...Ja itse asiassa se on harhaanjohtavaa. Lukuisat heterot on ulkomuodoltaan juuri Empun kaltaisia...Että...?Itse haluan vain sanoa, että Emppu on hyvä, todella hyvä kitaristi...ja hänellä on mahkut vaikka mihin suomalaisen naisrockin saralla...ja miksei kansainvälisesti myöhemmin...!

minäkin olen todella innoissani Damen musasta, varmasti Emilialla on kykyjä vaikka mihin! Bändien suhteen mun tutka ainakin toimii kivasti, kun Himistä, Nightwishistä ja Rasmuksesta ajattelin jo ensikuulemalta että "nämä vielä menestyvät kansainvälisesti"... ja Damen suhteen tuntui ihan samalta.

L/b-tutka mulla tosin tällä viikolla on ollut vähän epävarma, kun luulin yhtä nelosen chat-juontajaa (se tummahiuksinen) lesboksi, mutta sitten hän alkoikin puhua poikaystävistään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe