ginga densetsu weed

kysymys???

olen saanut ladattua 22 jaksoa weediä, joissa tekstitys, eipä taida enempää vielä ollakkaan eng subeilla.mutta 24 ja 25 jaksoja ei tunnu löytyvän mistään!vinkkejä mistä hakea?
ja sitten toinen kysymys: ehdottakaa jotain animea, joka muistuttaa weediä/hopeanuolta. millainen on esim. wolfs rain? kiitos jo etukäteen vastauksista!

8

1964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Quincy-
      • ginga gin

        niin joo, mulla on weed (anime manga) ja hopsu (Anime manga) siis leikkaamaton. Mitäpä muuta? ei mitään.


    • Tsume

      Wolf´s Rain on angstinen maailmanloppu lähestyy-anime. En osaa sanoa muistuttaako se Giniä, ainakin se on paremmin piirretty. Kuitenkin se on kaunis ja siinä on upeat musiikit..

    • -khy-

      joo elikkäs ite oon löytäny jaksot 1-11 suomisubeilla ja 12-22 enkkusubeilla...mistä mahtais löytyy enemmän noita suomennettuja tai sitten ne loput 4jaksoo enkkusubeilla???

      • --erwtg

        asd fansubsin sivuilta löytyy englanniksi 1-24


      • -khy-
        --erwtg kirjoitti:

        asd fansubsin sivuilta löytyy englanniksi 1-24

        joo imutin noi 23 ja 24 jaksot enkkusubeilla...mistäkähän löytyis viel ne viimeset 2 jaksaa...liekkö niitä käännetty viel millekkään kielelle...?


      • -khy- kirjoitti:

        joo imutin noi 23 ja 24 jaksot enkkusubeilla...mistäkähän löytyis viel ne viimeset 2 jaksaa...liekkö niitä käännetty viel millekkään kielelle...?

        25 ja 26 on vasta japaniksi, ei kannata varmaankaan imuttaa ettei spoilaa jännitystä. Joku arvio oli että 25 tulis viikon sisällä.

        Mitä tulee suomennettuihin, tietääkseni 11 on viimeisin, ja niitä tulee jakso per 2 viikkoa -tahdilla


      • -khy-
        juuzto kirjoitti:

        25 ja 26 on vasta japaniksi, ei kannata varmaankaan imuttaa ettei spoilaa jännitystä. Joku arvio oli että 25 tulis viikon sisällä.

        Mitä tulee suomennettuihin, tietääkseni 11 on viimeisin, ja niitä tulee jakso per 2 viikkoa -tahdilla

        joo minnekkä noita suomennettuja tulee ku itellä on nuo 11jaksoo suomennettuna ollu jo varmaa 3kk koneella eikä ole sinä aikana lisää tullut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      724
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe