KIRJOITELKAA TAPAUKSIA VAIKKA LYHYESTI

Katseet tänne >>>...

Eli kirjoittakaa tähän joitakin tapauksia joissa sinä tai tuttavasi on kokenut jotain kummittelua esimerkiksi nähnyt aaveen tai minkä tahansa muun henkiolennon. Myös kuulemanne jutut kelpaavat.

9

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mui mui

velipoika oli nähny yöllä vessaan mennessä vanhan naisen ja unen pöpperössä oli vielä istuskellu keittiössä sen kanssa.

• oikeesti....

vessassa saakka ?

• ??????
        oikeesti.... kirjoitti:

vessassa saakka ?

??????????????????????????????????

• siis_siis
        ?????? kirjoitti:

??????????????????????????????????

yöllä oli heränny menny vessaan ja sitten keittiöön juomaan. unen pöpperössä oli siinä keittiön pyödällä kuulema jutellukin sille jotain mut ei muista mitä. veljen tyttöystävä oli kuullu viel kysy et mitä sitä höpötit siellä kun tuli sänkyyn. muistaakseni aamulla olivat puhuneet et mitä ihmettä.

• kummittelufoorumille?
        siis_siis kirjoitti:

yöllä oli heränny menny vessaan ja sitten keittiöön juomaan. unen pöpperössä oli siinä keittiön pyödällä kuulema jutellukin sille jotain mut ei muista mitä. veljen tyttöystävä oli kuullu viel kysy et mitä sitä höpötit siellä kun tuli sänkyyn. muistaakseni aamulla olivat puhuneet et mitä ihmettä.

Linkki ko.palstan uusimpaan kummittelutapaukseen:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001150&posting=22000000018088902

• ---.......---

Eräässä vanhassa päärakennuksessa kummittelee tapettu isäntä.koskee hiuksia,aivastelee,heittelee tavaroita.On se kyllä ihan "harmiton" mutta aika spooky...

• black_countess

Meidän talossa kummittelee. Välillä vaikka on yksin kotona, niin yläkerrasta kuuluu askelia ja edellispäivänä kun olin isän kanssa kahdestaan kotona
      ja olin koneella niin ihan kuin joku olisi naputtanut sormillaan lattiaa yläpuolellani olevassa kulmassa. isäni ei ollut yläkerrassa, ei se pääse sinne. Ja on niitä askelia on kaikki meillä kuullut. Ei kyllä pelota yhtään, miksi pitäisi?

• lafee

Ärsyttää tuo pakollinen otsikko, siihen ei koskaan keksi mitään...

Noniin asiaan.
      Eli kerran näin ikkunasta mustaan pukeutuneen miehen kiertävän pihakoivumme kolme kertaa takaperin ja katoavan sitten.
      Eipä siitä sen kummepia.

• lafee

ainiin ja aivan unohdin, että kerran lapsena kun heräsin keskellä yötä ja minua pelotti pimeässä huoneessa, näin huoneen nurkassa valosta (ei mistään loistavan kirkaasta, mutta semmoisesta kattolamppu valosta)koostuvan ihmisen muotoisen hahmon. Eli siis koko huone miltei pilkkopimeä, mutta yhdestä nurkasta, aivan ihmisen muotoiselta alueelta valoisa. No sitten pelkäsin vielä enemmän, kunnes päättelin että se oli enkeli ja minulle tuli hyvä ja turvallinen olo. Katselin sitä hetken ja varmistin ettei ikkunasta tai oven alta tullut valoa ja kävin sitten takaisin nukkumaan.

Nyt en enää osaisi vastata kysymykseen mikä se oli, sillä olen aika lailla ateisti enkä usko enkeleihin ainakaan misään raamatullisessa merkityksessä. Ehkä se kuitenkin oli jonkun kuolleen ihmisen henki. Tai ehkä näin unta. Ehkä.

Kumman todelliselta se kyllä tuntui, ja jos se unta olisi ollut niin kylläkin ainoa uni, mitä en edes epäilisi sellaiseksi. Aina ovat unet jälkeenpäin minulle ihan selkeinä unina tuntuneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe