KIRJOITELKAA TAPAUKSIA VAIKKA LYHYESTI

Katseet tänne >>>...

Eli kirjoittakaa tähän joitakin tapauksia joissa sinä tai tuttavasi on kokenut jotain kummittelua esimerkiksi nähnyt aaveen tai minkä tahansa muun henkiolennon. Myös kuulemanne jutut kelpaavat.

9

1341

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mui mui

velipoika oli nähny yöllä vessaan mennessä vanhan naisen ja unen pöpperössä oli vielä istuskellu keittiössä sen kanssa.

• oikeesti....

vessassa saakka ?

• ??????
        oikeesti.... kirjoitti:

vessassa saakka ?

??????????????????????????????????

• siis_siis
        ?????? kirjoitti:

??????????????????????????????????

yöllä oli heränny menny vessaan ja sitten keittiöön juomaan. unen pöpperössä oli siinä keittiön pyödällä kuulema jutellukin sille jotain mut ei muista mitä. veljen tyttöystävä oli kuullu viel kysy et mitä sitä höpötit siellä kun tuli sänkyyn. muistaakseni aamulla olivat puhuneet et mitä ihmettä.

• kummittelufoorumille?
        siis_siis kirjoitti:

yöllä oli heränny menny vessaan ja sitten keittiöön juomaan. unen pöpperössä oli siinä keittiön pyödällä kuulema jutellukin sille jotain mut ei muista mitä. veljen tyttöystävä oli kuullu viel kysy et mitä sitä höpötit siellä kun tuli sänkyyn. muistaakseni aamulla olivat puhuneet et mitä ihmettä.

Linkki ko.palstan uusimpaan kummittelutapaukseen:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001150&posting=22000000018088902

• ---.......---

Eräässä vanhassa päärakennuksessa kummittelee tapettu isäntä.koskee hiuksia,aivastelee,heittelee tavaroita.On se kyllä ihan "harmiton" mutta aika spooky...

• black_countess

Meidän talossa kummittelee. Välillä vaikka on yksin kotona, niin yläkerrasta kuuluu askelia ja edellispäivänä kun olin isän kanssa kahdestaan kotona
      ja olin koneella niin ihan kuin joku olisi naputtanut sormillaan lattiaa yläpuolellani olevassa kulmassa. isäni ei ollut yläkerrassa, ei se pääse sinne. Ja on niitä askelia on kaikki meillä kuullut. Ei kyllä pelota yhtään, miksi pitäisi?

• lafee

Ärsyttää tuo pakollinen otsikko, siihen ei koskaan keksi mitään...

Noniin asiaan.
      Eli kerran näin ikkunasta mustaan pukeutuneen miehen kiertävän pihakoivumme kolme kertaa takaperin ja katoavan sitten.
      Eipä siitä sen kummepia.

• lafee

ainiin ja aivan unohdin, että kerran lapsena kun heräsin keskellä yötä ja minua pelotti pimeässä huoneessa, näin huoneen nurkassa valosta (ei mistään loistavan kirkaasta, mutta semmoisesta kattolamppu valosta)koostuvan ihmisen muotoisen hahmon. Eli siis koko huone miltei pilkkopimeä, mutta yhdestä nurkasta, aivan ihmisen muotoiselta alueelta valoisa. No sitten pelkäsin vielä enemmän, kunnes päättelin että se oli enkeli ja minulle tuli hyvä ja turvallinen olo. Katselin sitä hetken ja varmistin ettei ikkunasta tai oven alta tullut valoa ja kävin sitten takaisin nukkumaan.

Nyt en enää osaisi vastata kysymykseen mikä se oli, sillä olen aika lailla ateisti enkä usko enkeleihin ainakaan misään raamatullisessa merkityksessä. Ehkä se kuitenkin oli jonkun kuolleen ihmisen henki. Tai ehkä näin unta. Ehkä.

Kumman todelliselta se kyllä tuntui, ja jos se unta olisi ollut niin kylläkin ainoa uni, mitä en edes epäilisi sellaiseksi. Aina ovat unet jälkeenpäin minulle ihan selkeinä unina tuntuneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      110
      1346
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      911
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      736
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      132
      697
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      485
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      480
    11. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      468
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      467
    13. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      93
      456
    14. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    15. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    16. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      448
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49