KYSELY:

Ketä kiinnostaa kierrätys?Vastatkaa rehellisesti vetämättä minun asioita tähän mukaan.
122212
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

ketään.

Äänestä

sinulla olisi siivoamista siinä pihassasi eikä esitellä tyhmiä kysymyksiä täällä.

Äänestä

vähitellen kiinnostamaan ihmisiä. Vituttaa kun ihmiset jättää kaiken niinku paskan perseestä. Jätemaksut nousee ja luonto kärsii. Siinäpä sitä sitten ihmetellään, minne katosi se kaunis kuusimetsä tuosta kaatopaikan tilalta, eikä tajuta että oma vikahan se olikin.

Äänestä
  • jussi tuosta yläpuolelta oppia ja rupia siivuaan pihhaa!!

Äänestä

Minua kiinnostaa kierrätys! Kierrätän ainakin metallin, lasin, pahvin ja paperin. Kompostoitavat pyrin myös laittamaan erilleen. Haapavedelle kaipaisin vielä muovin keräyspistettä, johon voisi viedä kaikki shampoopullot ja muut muovijätteet.

Tosi hyvä aloitus, Jussi! Näitä lisää!

Äänestä

mainio aloitus Jussi!! Flikan kanssa olen samaa mieltä, että näitä enemmän.

Minua kiinnostaa kierrätys. Kierrätän lasin, pienmetallin, paperin, pahvin. Ja kovasti kaipaan muovin kierrätyspistettä, sillä muovi jätettä tulee aika paljon. Ihmetyttää miksi Haapavedellä ei ole muovin kierrätyspistettä!

Äänestä
  • saapi omien kehujensa mukaan polttaa muovijätteen, miksei sitten muutkin sanoi Heikkilän ja Ojalan asian hyväksyneen että ei muuta tytöt kuin tulta alle vaan.

Äänestä

• juhau kirjoitti:

saapi omien kehujensa mukaan polttaa muovijätteen, miksei sitten muutkin sanoi Heikkilän ja Ojalan asian hyväksyneen että ei muuta tytöt kuin tulta alle vaan.

jussilakin on vain suuret puhheet mutta teot on pienet. kukkaan ei saa muovia polttaa, se on selevä.

Äänestä

• että! kirjoitti:

jussilakin on vain suuret puhheet mutta teot on pienet. kukkaan ei saa muovia polttaa, se on selevä.

pihasi siivonnu?? kun oot niin kiinnostunu tuosta kierrätyksestäkin...eikös se ole aika nolua että täällä toitottaa kierrätyksestä ja sitten piha on kuin kaatopaikka! nolua!

Äänestä

Erottelen pahvin,paperin,metallin ja patterit vien tonne keräyspisteeseen vaikkakin se pönttö siellä sokkarin lähellä on aina täys, jospa seuraavalla kerralla mahtuis.Jätevuoret kasvaa joten kansalaiset kierrättäkää :D

Äänestä

huomattavasti paljon enemmän! Komposti olis uusi mielenkiintoinen tuttavuus mutta vielä tuntuu vähän työläältä se ajatus. Periaatteessa meikäläisten ns. kierrätyksellä ei isommassa mittakaavassa ole paskankaan (anteeksi!) väliä, noin niinkuin yleensä ympäristön saastumista ajatellen. Mutta pienistä puroistahan se isokin virta syntyy, ja tärkeintähän pitäis olla se että itse tuntee tehneensä hyvän teon. Ja olishan se mukava jättää puhdas luonto myös tuleville polville.

Äänestä

kaikkia pitäisi

Äänestä

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Ketä kiinnostaa kierrätys?Vastatkaa rehellisesti vetämättä minun asioita tähän mukaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu