minkälaista kosteusvoidetta voi laittaa alapään limakalvoille? siis sisempiin häpyhuuliin ja niiden ympärille? onko apteekin peruvoiteet ok, vai pitäisikö olla jotain erityisesti limakalvoille tarkoitettua voidetta?
voidetta limakalvoille?
4
6006
Vastaukset
- Memmi
Mulle gyne suositteli ihan perusvoidetta. Aqualan L oli kai liian 'kevyt' kun se kirveli aika lailla (luin jostain, että jos voide kirvelee kuivalla iholla, voide on silloin liian kevyttä). Ceralan on ollut mulle oikein hyvä. Kannattaa kokeilla sitä.
Tai sitten ACO Intim-voidetta. Kunhan on riittävän rasvaista ja hoitavaa. Apteekissa kyllä neuvovat lisää.- Lizbug
ACO Intim on ihan hyvä, rasvanen voide joka vähentää hankausta ja suojaa limakalvoja, itsekin käytän sitä parastaikaa, kun on pillereistä se viikon tauko ja menkkojen aikaan limakalvot ihan SAIRAAN kuivat (mulla on vasta eka pilleriliuska takana ja uskon tämän johtuvan estrogeenin puutteesta, ostin gynen suosituksesta apteekista Ovestin-nimistä estrogeenivoidetta jota olen sivellyt nyt pari päivää, ihan kuin sekin hiukan jo helpottaisi, aion tästedes nää välipäivät ja muutenkin käyttää sitä)
Ceridal Intim on myös tosi hyvä sellanen öljymäinen, suihkun jälkeen on kiva sivellä limakalvoille, joita muuten ei sitten missään nimessä kannata pestä liian kuumalla tai millään tavallisella pesuaineella (ACO:lla on tätäkin varten oma pesunesteensä ja joku Sebamed on vissiin kanssa ihan sopiva myös limakalvoille)
Mulla on koko ikäni ollut ongelmia limakalvojen kuivuuden kanssa joten nää eri rasvat ym ovat tulleet vuosien saatossa hyvinkin tutuiksi. Seksi on välillä hankalaa mutta onneksi on ihana mies joka ymmärtää esileikin/kostumisen merkityksen, ja tosiaan tota Ceridal öljyä voi käyttää myös eikä ainakaan meillä ole mitenkään tunnelmaa pilannut vaikka pullo yöpöydällä onkin, joskus on tosin limakalvot niinkin huonossa kunnossa että on täytynyt varsinaista yhdyntää välttää muutama päivä, mutta onneksi voi rakastella muillakin tavoilla ;-)
Vettä kannattaa kuulemma juoda paljon, joskus sekin että on muutenkin "kuiva" vaikuttaa, ja jos virtsa on liian väkevää niin sekin polttelee kuivilla limakalvoilla.
Että näin! ;-) - ...
Lizbug kirjoitti:
ACO Intim on ihan hyvä, rasvanen voide joka vähentää hankausta ja suojaa limakalvoja, itsekin käytän sitä parastaikaa, kun on pillereistä se viikon tauko ja menkkojen aikaan limakalvot ihan SAIRAAN kuivat (mulla on vasta eka pilleriliuska takana ja uskon tämän johtuvan estrogeenin puutteesta, ostin gynen suosituksesta apteekista Ovestin-nimistä estrogeenivoidetta jota olen sivellyt nyt pari päivää, ihan kuin sekin hiukan jo helpottaisi, aion tästedes nää välipäivät ja muutenkin käyttää sitä)
Ceridal Intim on myös tosi hyvä sellanen öljymäinen, suihkun jälkeen on kiva sivellä limakalvoille, joita muuten ei sitten missään nimessä kannata pestä liian kuumalla tai millään tavallisella pesuaineella (ACO:lla on tätäkin varten oma pesunesteensä ja joku Sebamed on vissiin kanssa ihan sopiva myös limakalvoille)
Mulla on koko ikäni ollut ongelmia limakalvojen kuivuuden kanssa joten nää eri rasvat ym ovat tulleet vuosien saatossa hyvinkin tutuiksi. Seksi on välillä hankalaa mutta onneksi on ihana mies joka ymmärtää esileikin/kostumisen merkityksen, ja tosiaan tota Ceridal öljyä voi käyttää myös eikä ainakaan meillä ole mitenkään tunnelmaa pilannut vaikka pullo yöpöydällä onkin, joskus on tosin limakalvot niinkin huonossa kunnossa että on täytynyt varsinaista yhdyntää välttää muutama päivä, mutta onneksi voi rakastella muillakin tavoilla ;-)
Vettä kannattaa kuulemma juoda paljon, joskus sekin että on muutenkin "kuiva" vaikuttaa, ja jos virtsa on liian väkevää niin sekin polttelee kuivilla limakalvoilla.
Että näin! ;-)Joo, kiitos myös mun osalta näistä vinkeistä. Tiedän mitä hankkia, kun mies hieroo ja sattuu niin paljon, että meinaa vedet tulla silmiin. Hieman hankalaa nauttia... Myös lohdullista kuulla ettei ole ainoa.
- joka sana
... kirjoitti:
Joo, kiitos myös mun osalta näistä vinkeistä. Tiedän mitä hankkia, kun mies hieroo ja sattuu niin paljon, että meinaa vedet tulla silmiin. Hieman hankalaa nauttia... Myös lohdullista kuulla ettei ole ainoa.
Hei!
Hyviä vinkkejä kaikki edelliset.
Itselleni gynekologi neuvoi joskus Ceridal intimeä ja apteekissa tutkiessa farmaseutin kanssa valmisteita todettiin että ceridal lipolotion on samaa ainetta samassa suhteessa mutta vain halvempaa ja pullossa on kiva suutin josta voi suihkuttaa suoraan sinne minne tarttee.
Tehokas aine ja käy tosiaan myös esileikkeihin ja liukastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803