FLATOUT 2 PS2 KOODIT!

flatoutfani

tee uusi profiili ja anna nimeksi GIEVEPIX

ja tässä erilaisia autokoodeja:
KALJAKOPPA GIEVCARPLZ BIGTRUCK ELPUEBLO

En tiedä onko joku noista koodeista sellainen jolla saa aivan sairaan nopean flatmobilen. kulkee päälle 500.

65

14884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kim iltanen

      mistä sait koodit onko muita koodeja

      • fuyeydt38 i6

        sitten on giveall ja rutto


      • jijjhb

        on vielä wotkins ja sit tietsikalla on samat koodit


      • evfgtrohpg
        jijjhb kirjoitti:

        on vielä wotkins ja sit tietsikalla on samat koodit

        Miten ne koodit laitetaan Pc-versiossa?


      • salainen!!!!!!!
        evfgtrohpg kirjoitti:

        Miten ne koodit laitetaan Pc-versiossa?

        miten pc:ssä saa kodit laitettuu ku mää en tiedä mitää ku just eilen ostin flat out2 pelin vastatkaa joku miten ne saa toimimaan!!!!!!!!!!!


      • vihto10
        salainen!!!!!!! kirjoitti:

        miten pc:ssä saa kodit laitettuu ku mää en tiedä mitää ku just eilen ostin flat out2 pelin vastatkaa joku miten ne saa toimimaan!!!!!!!!!!!

        päävalikossa valitset extras ja sit otat sen ihan oikeanpuoleisen cheat valikon ja kirjoitat ne koodit sinne


      • niso-setä
        salainen!!!!!!! kirjoitti:

        miten pc:ssä saa kodit laitettuu ku mää en tiedä mitää ku just eilen ostin flat out2 pelin vastatkaa joku miten ne saa toimimaan!!!!!!!!!!!

        löydät valikost kohdan jossa lukee enter code ja sinne voit laittaa koodit ja toivo että se toimii =] =D =) XD


      • nimimerkki on varatt

        on esim raiders
        givecash


      • nopeat autot

        Flat mobile yhteen kaljakoppa ne on nopeat


    • ölgfjdgf

      mulla se wotkins ja give all koodit ei toimi!!½!

      • eiiiii

        toimi ei mulla mikään koodi ja mihin ne laitetaan ps:saako flat out 2 manuaalia


      • minä vaan
        eiiiii kirjoitti:

        toimi ei mulla mikään koodi ja mihin ne laitetaan ps:saako flat out 2 manuaalia

        esim meet ekstraa siellä se vika tähti ja kirjotat gievepix


      • flat out herra
        eiiiii kirjoitti:

        toimi ei mulla mikään koodi ja mihin ne laitetaan ps:saako flat out 2 manuaalia

        tietääkseni voit asetuksista vaihtaa manuaalin tai auto vaihteiston mutta en ole aivan varma


      • flat man

        muista suomentaa ne mulla ainakin toimi


    • eivaannyttoimi

      mulla ei siis toimi tuo wotkins eikä muut autokoodit, voiko ne laittaa sieltä extrakohdan koodeista ne wotkinsin ja muut?

      • joku

        Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
        GIVEALL - All tracks
        GIVECASH - $1,000,000
        WOTKINS - Flatmobile car
        RAIDERS - Ice Cream Truck
        RUTTO - Pimpster car
        KALJAKOPPA - Rocket car
        GIEVCARPLZ - School bus


        Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)


      • LÄPIPELANNU
        joku kirjoitti:

        Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
        GIVEALL - All tracks
        GIVECASH - $1,000,000
        WOTKINS - Flatmobile car
        RAIDERS - Ice Cream Truck
        RUTTO - Pimpster car
        KALJAKOPPA - Rocket car
        GIEVCARPLZ - School bus


        Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)

        LISÄÄ KOODEJA: BIGTRUCK, ELPUEBLO


      • hemppa218
        joku kirjoitti:

        Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
        GIVEALL - All tracks
        GIVECASH - $1,000,000
        WOTKINS - Flatmobile car
        RAIDERS - Ice Cream Truck
        RUTTO - Pimpster car
        KALJAKOPPA - Rocket car
        GIEVCARPLZ - School bus


        Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)

        KALJAKOPPA=raketti auto

        GIEVCARPLZ=koulubussi

        RAIDERS=jäätelö auto

        GIVECASH=rahaa 1,000,000

        GIEVEPIX=kaikki autot career:issä
        no siinä oli joitai koodei toivottavasti kelpaa :D


      • knight rider
        LÄPIPELANNU kirjoitti:

        LISÄÄ KOODEJA: BIGTRUCK, ELPUEBLO

        moi. mitä muita flatout 2 koodeja on jotain auto versioita kun minä haluan niitä mitä kulkee päälle 400kmh ja 500 kmh ei mitä on jo sanottu




        terv.tuomas,ja,juuso leppävirralta


      • knight rider
        knight rider kirjoitti:

        moi. mitä muita flatout 2 koodeja on jotain auto versioita kun minä haluan niitä mitä kulkee päälle 400kmh ja 500 kmh ei mitä on jo sanottu




        terv.tuomas,ja,juuso leppävirralta

        sori kun siinä luki meidän nimet


      • peukku pystyy
        joku kirjoitti:

        Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
        GIVEALL - All tracks
        GIVECASH - $1,000,000
        WOTKINS - Flatmobile car
        RAIDERS - Ice Cream Truck
        RUTTO - Pimpster car
        KALJAKOPPA - Rocket car
        GIEVCARPLZ - School bus


        Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)

        voitko suomentaa


      • flat man
        knight rider kirjoitti:

        moi. mitä muita flatout 2 koodeja on jotain auto versioita kun minä haluan niitä mitä kulkee päälle 400kmh ja 500 kmh ei mitä on jo sanottu




        terv.tuomas,ja,juuso leppävirralta

        miten saan koulu dösän muute cood game


      • gghuhjih
        joku kirjoitti:

        Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
        GIVEALL - All tracks
        GIVECASH - $1,000,000
        WOTKINS - Flatmobile car
        RAIDERS - Ice Cream Truck
        RUTTO - Pimpster car
        KALJAKOPPA - Rocket car
        GIEVCARPLZ - School bus


        Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)

        voitko suomentaa vaikka kaks mulle tarviin iha sairaasti ton kaikki autot koodin ja dösä koodin


      • vitti
        hemppa218 kirjoitti:

        KALJAKOPPA=raketti auto

        GIEVCARPLZ=koulubussi

        RAIDERS=jäätelö auto

        GIVECASH=rahaa 1,000,000

        GIEVEPIX=kaikki autot career:issä
        no siinä oli joitai koodei toivottavasti kelpaa :D

        hei hemppa218 annatko minulle kaikki autot koodin ja dösä koodin suomeks kiitän olen ppppeeeeerrrrrrkkkkeeellleee jjjjeeeessssseeee


      • åååååååå
        knight rider kirjoitti:

        sori kun siinä luki meidän nimet

        ai sori voi jumalauta sun kans


      • paska pökäle
        joku kirjoitti:

        Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
        GIVEALL - All tracks
        GIVECASH - $1,000,000
        WOTKINS - Flatmobile car
        RAIDERS - Ice Cream Truck
        RUTTO - Pimpster car
        KALJAKOPPA - Rocket car
        GIEVCARPLZ - School bus


        Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)

        miten saan se vitun dösän ku ei haluu toimii


      • helsinki-vantaa
        hemppa218 kirjoitti:

        KALJAKOPPA=raketti auto

        GIEVCARPLZ=koulubussi

        RAIDERS=jäätelö auto

        GIVECASH=rahaa 1,000,000

        GIEVEPIX=kaikki autot career:issä
        no siinä oli joitai koodei toivottavasti kelpaa :D

        mulla toi raiders koodi ei toimi mikä vittu siinä sitte on


    • flatout master

      MOI tässä on lisäää koodeja flatout2: GIEVEPIX (saa 1 milj. rahaa kaikki autot) WOTKINS ( Saa flatmobilen)

      • joku

        sivulta FlatOut 2 pc koodit


      • minä vaan
        joku kirjoitti:

        sivulta FlatOut 2 pc koodit

        mun flat out 2 ei toimi koska mun isä ei oo vel soittanu yhelle miehelle


      • eivaannyttoimi
        minä vaan kirjoitti:

        mun flat out 2 ei toimi koska mun isä ei oo vel soittanu yhelle miehelle

        kiitti ku neuvvoitte mihi pitää laittaa koodit=D


      • kannu kalle

        kuules joku nimimerkkinen voitko somentaa rutto koodin?


      • kannu kalle
        eivaannyttoimi kirjoitti:

        kiitti ku neuvvoitte mihi pitää laittaa koodit=D

        =} =\ =# =$ =¤ =/ =( =) = =D =O =I =J =Z =C x)


      • Hakkeli

        Kiitos Koodeista!


      • joku kakara
        kannu kalle kirjoitti:

        kuules joku nimimerkkinen voitko somentaa rutto koodin?

        rutto on parittajan auto gievepix rahaa kaikkiradat giveall wotkins flatmobile kaljakoppa rakettiauto


      • vittulija
        joku kakara kirjoitti:

        rutto on parittajan auto gievepix rahaa kaikkiradat giveall wotkins flatmobile kaljakoppa rakettiauto

        Se rutto ei toimi m' en saa sill' sit' perkeleen autoo ku se ei toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • homoo
        eivaannyttoimi kirjoitti:

        kiitti ku neuvvoitte mihi pitää laittaa koodit=D

        voitko kertoa miks en saa koulu bussia käyttöön


      • en kerro
        eivaannyttoimi kirjoitti:

        kiitti ku neuvvoitte mihi pitää laittaa koodit=D

        miten parittaja toimii


      • fdddddddddddfgghhjkl
        kannu kalle kirjoitti:

        kuules joku nimimerkkinen voitko somentaa rutto koodin?

        eutto on rutto ja se on pimpster


    • sdarma

      ei toimi sun koodit

      • läpipelannu

        Aja street-luokasta enemmistö cupeista kullaks ni saat BULLET GT:n


      • kannu kalle
        läpipelannu kirjoitti:

        Aja street-luokasta enemmistö cupeista kullaks ni saat BULLET GT:n

        koodeja on kaikenlaisia osoitteessa:
        jonneweb.net
        ja samat flatoutin koodit käy playstation kakkoseen.mut jonnewebis ei oo bigtruck eikä elbueblo koodeja(bigtruc=hotrod,elbueblo=rekka).
        mä nimittäi oon surffaillu netis iha kauheest ni tiiän paljon (= olen sinänsä ''tietokone nörtti''.kiiitän myös teitä jotka ovat kirjottaneet suomi 24 keskusteluun juttuja!


    • Hjaagelberg

      Ei uoo mikkään noista,sillä sehän on WOTKINS :D

    • flatout 2 ps2

      miten ne autokoodit pitää kirjottaa?

    • Flatout fani

      Toi ELPUEBLO koodi ei toimi mulla:(

      • flatliojkljhhhhhhhhh

        elpueblo on flat mobile


    • ?????????

      flat mobilen saa kun laitat enter code kohtaaa wotkins

    • joopa joo

      flatmobile kulkee 830km/h

      • Ei oo

        Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----
        tiiätteks mistä sais sen halval?


      • mo
        Ei oo kirjoitti:

        Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----
        tiiätteks mistä sais sen halval?

        raiders on jäätelööautokoodi


      • ruu6
        Ei oo kirjoitti:

        Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----
        tiiätteks mistä sais sen halval?

        haiset pahalle heppu munapää


      • scott hullu
        mo kirjoitti:

        raiders on jäätelööautokoodi

        ei oo totta sulla toimii koodit mut mul ei jelppiiks joku


      • killi karva
        Ei oo kirjoitti:

        Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----
        tiiätteks mistä sais sen halval?

        kato cdonista


    • S.K.

      Se Flat mobile kulkee 600 km mut nitroil jotakii 700. Iha kivasti :D

      • Fla Toutti

        Aina pääsee kenttää mutku tulee ulos nii ...
        Ostin FOUC (ultimate carnage) pc:lle nii ei ollu shaderii (vaaditaan Shader model 3.0)
        ja sen sais cdon.com:ista 9,45 eurolla.Sit se flat mobile oli joku Wotkins vai mikä ny olikaa...
        -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        _____/´´´´\_____T
        I_o__________O__I_/\/\/\
        --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


      • ÄÄKS!!!123
        Fla Toutti kirjoitti:

        Aina pääsee kenttää mutku tulee ulos nii ...
        Ostin FOUC (ultimate carnage) pc:lle nii ei ollu shaderii (vaaditaan Shader model 3.0)
        ja sen sais cdon.com:ista 9,45 eurolla.Sit se flat mobile oli joku Wotkins vai mikä ny olikaa...
        -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        _____/´´´´\_____T
        I_o__________O__I_/\/\/\
        --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        KUN AIJOIN WOTKINS AUTOLLA JA TÖRMÄSIN MUUHUN AUTOON... NIIN PIKKUSE UKKO LENS PITKÄLLE!
        PAHA PAHA!!!!!!


      • ÄÄKS!!!123
        ÄÄKS!!!123 kirjoitti:

        KUN AIJOIN WOTKINS AUTOLLA JA TÖRMÄSIN MUUHUN AUTOON... NIIN PIKKUSE UKKO LENS PITKÄLLE!
        PAHA PAHA!!!!!!

        menkää ensin extras paikkaan ja sit viimenen enter code ja sit koodit ja sit done


      • mo
        ÄÄKS!!!123 kirjoitti:

        KUN AIJOIN WOTKINS AUTOLLA JA TÖRMÄSIN MUUHUN AUTOON... NIIN PIKKUSE UKKO LENS PITKÄLLE!
        PAHA PAHA!!!!!!

        mä ajoin flatmobiililla niin mä menin hyndästä ja lensin jollekin katolle ja siel oli jäätelöauto sit mä ajoin sielt alas niin mä tipuin ainakin 30 sekkaa sielt katolta


    • ÄÄK!!!123

      joutuin lähtee pois.

    • homo petteri

      mul ei toimi mikkää koodi

      • meikä poika

        miulla tossa flat outissa pleikkari 2ses ei toimi koodi auttaisko joku


    • MOIIIIIIIIIII

      MULLA EI TOIMI ELPUEBLO :(

    • JK

      onks monster truck koodii?

    • WK

      Miten saa jäätelöauton?
      ja mis se on

    • tttttttttttttttttt

      ggg

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe