FLATOUT 2 PS2 KOODIT!

tee uusi profiili ja anna nimeksi GIEVEPIX

ja tässä erilaisia autokoodeja:
KALJAKOPPA GIEVCARPLZ BIGTRUCK ELPUEBLO

En tiedä onko joku noista koodeista sellainen jolla saa aivan sairaan nopean flatmobilen. kulkee päälle 500.
6515145
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 65

Vanhimmat

mistä sait koodit onko muita koodeja

Äänestä
  • sitten on giveall ja rutto

Äänestä

• on vielä wotkins ja sit tietsikalla on samat koodit

Äänestä

• jijjhb kirjoitti:

on vielä wotkins ja sit tietsikalla on samat koodit

Miten ne koodit laitetaan Pc-versiossa?

Äänestä

• evfgtrohpg kirjoitti:

Miten ne koodit laitetaan Pc-versiossa?

miten pc:ssä saa kodit laitettuu ku mää en tiedä mitää ku just eilen ostin flat out2 pelin vastatkaa joku miten ne saa toimimaan!!!!!!!!!!!

Äänestä

• salainen!!!!!!! kirjoitti:

miten pc:ssä saa kodit laitettuu ku mää en tiedä mitää ku just eilen ostin flat out2 pelin vastatkaa joku miten ne saa toimimaan!!!!!!!!!!!

päävalikossa valitset extras ja sit otat sen ihan oikeanpuoleisen cheat valikon ja kirjoitat ne koodit sinne

Äänestä

• salainen!!!!!!! kirjoitti:

löydät valikost kohdan jossa lukee enter code ja sinne voit laittaa koodit ja toivo että se toimii =] =D =) XD

Äänestä

• on esim raiders
    givecash

Äänestä

• Flat mobile yhteen kaljakoppa ne on nopeat

Äänestä

mulla se wotkins ja give all koodit ei toimi!!½!

Äänestä
  • toimi ei mulla mikään koodi ja mihin ne laitetaan ps:saako flat out 2 manuaalia

Äänestä

• eiiiii kirjoitti:

toimi ei mulla mikään koodi ja mihin ne laitetaan ps:saako flat out 2 manuaalia

esim meet ekstraa siellä se vika tähti ja kirjotat gievepix

Äänestä

• eiiiii kirjoitti:

toimi ei mulla mikään koodi ja mihin ne laitetaan ps:saako flat out 2 manuaalia

tietääkseni voit asetuksista vaihtaa manuaalin tai auto vaihteiston mutta en ole aivan varma

Äänestä

• muista suomentaa ne mulla ainakin toimi

Äänestä

mulla ei siis toimi tuo wotkins eikä muut autokoodit, voiko ne laittaa sieltä extrakohdan koodeista ne wotkinsin ja muut?

Äänestä
  • Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
    GIVEALL - All tracks
    GIVECASH - $1,000,000
    WOTKINS - Flatmobile car
    RAIDERS - Ice Cream Truck
    RUTTO - Pimpster car
    KALJAKOPPA - Rocket car
    GIEVCARPLZ - School bus

Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)

Äänestä

• joku kirjoitti:

Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
    GIVEALL - All tracks
    GIVECASH - $1,000,000
    WOTKINS - Flatmobile car
    RUTTO - Pimpster car
    KALJAKOPPA - Rocket car
    GIEVCARPLZ - School bus

LISÄÄ KOODEJA: BIGTRUCK, ELPUEBLO

Äänestä

• joku kirjoitti:

GIVEALL - All tracks
    GIVECASH - $1,000,000
    WOTKINS - Flatmobile car
    RUTTO - Pimpster car
    KALJAKOPPA - Rocket car
    GIEVCARPLZ - School bus

KALJAKOPPA=raketti auto

GIEVCARPLZ=koulubussi

RAIDERS=jäätelö auto

GIVECASH=rahaa 1,000,000

GIEVEPIX=kaikki autot career:issä
    no siinä oli joitai koodei toivottavasti kelpaa :D

Äänestä

• LÄPIPELANNU kirjoitti:

LISÄÄ KOODEJA: BIGTRUCK, ELPUEBLO

moi. mitä muita flatout 2 koodeja on jotain auto versioita kun minä haluan niitä mitä kulkee päälle 400kmh ja 500 kmh ei mitä on jo sanottu

terv.tuomas,ja,juuso leppävirralta

Äänestä

• knight rider kirjoitti:

moi. mitä muita flatout 2 koodeja on jotain auto versioita kun minä haluan niitä mitä kulkee päälle 400kmh ja 500 kmh ei mitä on jo sanottu

sori kun siinä luki meidän nimet

Äänestä

• joku kirjoitti:

GIVEALL - All tracks
    GIVECASH - $1,000,000
    WOTKINS - Flatmobile car
    RUTTO - Pimpster car
    KALJAKOPPA - Rocket car
    GIEVCARPLZ - School bus

voitko suomentaa

Äänestä

miten saan koulu dösän muute cood game

Äänestä

• joku kirjoitti:

GIVEALL - All tracks
    GIVECASH - $1,000,000
    WOTKINS - Flatmobile car
    RUTTO - Pimpster car
    KALJAKOPPA - Rocket car
    GIEVCARPLZ - School bus

voitko suomentaa vaikka kaks mulle tarviin iha sairaasti ton kaikki autot koodin ja dösä koodin

Äänestä

• hemppa218 kirjoitti:

KALJAKOPPA=raketti auto

GIEVCARPLZ=koulubussi

RAIDERS=jäätelö auto

GIVECASH=rahaa 1,000,000

hei hemppa218 annatko minulle kaikki autot koodin ja dösä koodin suomeks kiitän olen ppppeeeeerrrrrrkkkkeeellleee jjjjeeeessssseeee

Äänestä

sori kun siinä luki meidän nimet

ai sori voi jumalauta sun kans

Äänestä

• joku kirjoitti:

GIVEALL - All tracks
    GIVECASH - $1,000,000
    WOTKINS - Flatmobile car
    RUTTO - Pimpster car
    KALJAKOPPA - Rocket car
    GIEVCARPLZ - School bus

miten saan se vitun dösän ku ei haluu toimii

Äänestä

• hemppa218 kirjoitti:

KALJAKOPPA=raketti auto

GIEVCARPLZ=koulubussi

RAIDERS=jäätelö auto

GIVECASH=rahaa 1,000,000

mulla toi raiders koodi ei toimi mikä vittu siinä sitte on

Äänestä

MOI tässä on lisäää koodeja flatout2: GIEVEPIX (saa 1 milj. rahaa kaikki autot) WOTKINS ( Saa flatmobilen)

Äänestä
  • sivulta FlatOut 2 pc koodit

Äänestä

• joku kirjoitti:

sivulta FlatOut 2 pc koodit

mun flat out 2 ei toimi koska mun isä ei oo vel soittanu yhelle miehelle

Äänestä

• minä vaan kirjoitti:

mun flat out 2 ei toimi koska mun isä ei oo vel soittanu yhelle miehelle

kiitti ku neuvvoitte mihi pitää laittaa koodit=D

Äänestä

• kuules joku nimimerkkinen voitko somentaa rutto koodin?

Äänestä

• eivaannyttoimi kirjoitti:

=} =\ =# =$ =¤ =/ =( =) = =D =O =I =J =Z =C x)

Äänestä

• Kiitos Koodeista!

Äänestä

• kannu kalle kirjoitti:

kuules joku nimimerkkinen voitko somentaa rutto koodin?

rutto on parittajan auto gievepix rahaa kaikkiradat giveall wotkins flatmobile kaljakoppa rakettiauto

Äänestä

• joku kakara kirjoitti:

rutto on parittajan auto gievepix rahaa kaikkiradat giveall wotkins flatmobile kaljakoppa rakettiauto

Se rutto ei toimi m' en saa sill' sit' perkeleen autoo ku se ei toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äänestä

voitko kertoa miks en saa koulu bussia käyttöön

Äänestä

miten parittaja toimii

Äänestä

• kannu kalle kirjoitti:

kuules joku nimimerkkinen voitko somentaa rutto koodin?

eutto on rutto ja se on pimpster

Äänestä

ei toimi sun koodit

Äänestä
  • Aja street-luokasta enemmistö cupeista kullaks ni saat BULLET GT:n

Äänestä

• läpipelannu kirjoitti:

Aja street-luokasta enemmistö cupeista kullaks ni saat BULLET GT:n

koodeja on kaikenlaisia osoitteessa:
    jonneweb.net
    ja samat flatoutin koodit käy playstation kakkoseen.mut jonnewebis ei oo bigtruck eikä elbueblo koodeja(bigtruc=hotrod,elbueblo=rekka).
    mä nimittäi oon surffaillu netis iha kauheest ni tiiän paljon (= olen sinänsä ''tietokone nörtti''.kiiitän myös teitä jotka ovat kirjottaneet suomi 24 keskusteluun juttuja!

Äänestä

Ei uoo mikkään noista,sillä sehän on WOTKINS :D

Äänestä

miten ne autokoodit pitää kirjottaa?

Äänestä

Toi ELPUEBLO koodi ei toimi mulla:(

Äänestä
  • elpueblo on flat mobile

Äänestä

flat mobilen saa kun laitat enter code kohtaaa wotkins

Äänestä

flatmobile kulkee 830km/h

Äänestä
  • Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----
    tiiätteks mistä sais sen halval?

Äänestä

• Ei oo kirjoitti:

Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----

raiders on jäätelööautokoodi

Äänestä

• Ei oo kirjoitti:

Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----

haiset pahalle heppu munapää

Äänestä

• mo kirjoitti:

raiders on jäätelööautokoodi

ei oo totta sulla toimii koodit mut mul ei jelppiiks joku

Äänestä

• Ei oo kirjoitti:

kato cdonista

Äänestä

Se Flat mobile kulkee 600 km mut nitroil jotakii 700. Iha kivasti :D

Äänestä
  • Aina pääsee kenttää mutku tulee ulos nii ...
    Ostin FOUC (ultimate carnage) pc:lle nii ei ollu shaderii (vaaditaan Shader model 3.0)
    ja sen sais cdon.com:ista 9,45 eurolla.Sit se flat mobile oli joku Wotkins vai mikä ny olikaa...
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    _____/´´´´\_____T
    I_o__________O__I_/\/\/\
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Äänestä

• Fla Toutti kirjoitti:

Aina pääsee kenttää mutku tulee ulos nii ...
    Ostin FOUC (ultimate carnage) pc:lle nii ei ollu shaderii (vaaditaan Shader model 3.0)
    ja sen sais cdon.com:ista 9,45 eurolla.Sit se flat mobile oli joku Wotkins vai mikä ny olikaa...
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    _____/´´´´\_____T
    I_o__________O__I_/\/\/\
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KUN AIJOIN WOTKINS AUTOLLA JA TÖRMÄSIN MUUHUN AUTOON... NIIN PIKKUSE UKKO LENS PITKÄLLE!
    PAHA PAHA!!!!!!

Äänestä

• ÄÄKS!!!123 kirjoitti:

KUN AIJOIN WOTKINS AUTOLLA JA TÖRMÄSIN MUUHUN AUTOON... NIIN PIKKUSE UKKO LENS PITKÄLLE!
    PAHA PAHA!!!!!!

menkää ensin extras paikkaan ja sit viimenen enter code ja sit koodit ja sit done

Äänestä

• ÄÄKS!!!123 kirjoitti:

PAHA PAHA!!!!!!

mä ajoin flatmobiililla niin mä menin hyndästä ja lensin jollekin katolle ja siel oli jäätelöauto sit mä ajoin sielt alas niin mä tipuin ainakin 30 sekkaa sielt katolta

Äänestä

joutuin lähtee pois.

Äänestä

mul ei toimi mikkää koodi

Äänestä
  • miulla tossa flat outissa pleikkari 2ses ei toimi koodi auttaisko joku

Äänestä

MULLA EI TOIMI ELPUEBLO :(

Äänestä

onks monster truck koodii?

Äänestä

Miten saa jäätelöauton?
ja mis se on

Äänestä

ggg

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

flatoutfani kirjoitti:

tee uusi profiili ja anna nimeksi GIEVEPIX

ja tässä erilaisia autokoodeja:
KALJAKOPPA GIEVCARPLZ BIGTRUCK ELPUEBLO

En tiedä onko joku noista koodeista sellainen jolla saa aivan sairaan nopean flatmobilen. kulkee päälle 500.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu