tee uusi profiili ja anna nimeksi GIEVEPIX
ja tässä erilaisia autokoodeja:
KALJAKOPPA GIEVCARPLZ BIGTRUCK ELPUEBLO
En tiedä onko joku noista koodeista sellainen jolla saa aivan sairaan nopean flatmobilen. kulkee päälle 500.
FLATOUT 2 PS2 KOODIT!
65
14994
Vastaukset
- kim iltanen
mistä sait koodit onko muita koodeja
- fuyeydt38 i6
sitten on giveall ja rutto
- jijjhb
on vielä wotkins ja sit tietsikalla on samat koodit
- evfgtrohpg
jijjhb kirjoitti:
on vielä wotkins ja sit tietsikalla on samat koodit
Miten ne koodit laitetaan Pc-versiossa?
- salainen!!!!!!!
evfgtrohpg kirjoitti:
Miten ne koodit laitetaan Pc-versiossa?
miten pc:ssä saa kodit laitettuu ku mää en tiedä mitää ku just eilen ostin flat out2 pelin vastatkaa joku miten ne saa toimimaan!!!!!!!!!!!
- vihto10
salainen!!!!!!! kirjoitti:
miten pc:ssä saa kodit laitettuu ku mää en tiedä mitää ku just eilen ostin flat out2 pelin vastatkaa joku miten ne saa toimimaan!!!!!!!!!!!
päävalikossa valitset extras ja sit otat sen ihan oikeanpuoleisen cheat valikon ja kirjoitat ne koodit sinne
- niso-setä
salainen!!!!!!! kirjoitti:
löydät valikost kohdan jossa lukee enter code ja sinne voit laittaa koodit ja toivo että se toimii =] =D =) XD
- nimimerkki on varatt
on esim raiders
givecash - nopeat autot
Flat mobile yhteen kaljakoppa ne on nopeat
- ölgfjdgf
mulla se wotkins ja give all koodit ei toimi!!½!
- eiiiii
toimi ei mulla mikään koodi ja mihin ne laitetaan ps:saako flat out 2 manuaalia
- minä vaan
eiiiii kirjoitti:
esim meet ekstraa siellä se vika tähti ja kirjotat gievepix
- flat out herra
eiiiii kirjoitti:
tietääkseni voit asetuksista vaihtaa manuaalin tai auto vaihteiston mutta en ole aivan varma
- flat man
muista suomentaa ne mulla ainakin toimi
- eivaannyttoimi
mulla ei siis toimi tuo wotkins eikä muut autokoodit, voiko ne laittaa sieltä extrakohdan koodeista ne wotkinsin ja muut?
- joku
Kyllä voi Laittaa. GIEVEPIX - All cars in career mode
GIVEALL - All tracks
GIVECASH - $1,000,000
WOTKINS - Flatmobile car
RAIDERS - Ice Cream Truck
RUTTO - Pimpster car
KALJAKOPPA - Rocket car
GIEVCARPLZ - School bus
Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...) - LÄPIPELANNU
joku kirjoitti:
GIVEALL - All tracks
GIVECASH - $1,000,000
WOTKINS - Flatmobile car
RUTTO - Pimpster car
KALJAKOPPA - Rocket car
GIEVCARPLZ - School bus
Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)LISÄÄ KOODEJA: BIGTRUCK, ELPUEBLO
- hemppa218
joku kirjoitti:
GIVEALL - All tracks
GIVECASH - $1,000,000
WOTKINS - Flatmobile car
RUTTO - Pimpster car
KALJAKOPPA - Rocket car
GIEVCARPLZ - School bus
Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)KALJAKOPPA=raketti auto
GIEVCARPLZ=koulubussi
RAIDERS=jäätelö auto
GIVECASH=rahaa 1,000,000
GIEVEPIX=kaikki autot career:issä
no siinä oli joitai koodei toivottavasti kelpaa :D - knight rider
LÄPIPELANNU kirjoitti:
LISÄÄ KOODEJA: BIGTRUCK, ELPUEBLO
moi. mitä muita flatout 2 koodeja on jotain auto versioita kun minä haluan niitä mitä kulkee päälle 400kmh ja 500 kmh ei mitä on jo sanottu
terv.tuomas,ja,juuso leppävirralta - knight rider
knight rider kirjoitti:
moi. mitä muita flatout 2 koodeja on jotain auto versioita kun minä haluan niitä mitä kulkee päälle 400kmh ja 500 kmh ei mitä on jo sanottu
terv.tuomas,ja,juuso leppävirraltasori kun siinä luki meidän nimet
- peukku pystyy
joku kirjoitti:
GIVEALL - All tracks
GIVECASH - $1,000,000
WOTKINS - Flatmobile car
RUTTO - Pimpster car
KALJAKOPPA - Rocket car
GIEVCARPLZ - School bus
Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)voitko suomentaa
- flat man
knight rider kirjoitti:
terv.tuomas,ja,juuso leppävirraltamiten saan koulu dösän muute cood game
- gghuhjih
joku kirjoitti:
GIVEALL - All tracks
GIVECASH - $1,000,000
WOTKINS - Flatmobile car
RUTTO - Pimpster car
KALJAKOPPA - Rocket car
GIEVCARPLZ - School bus
Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)voitko suomentaa vaikka kaks mulle tarviin iha sairaasti ton kaikki autot koodin ja dösä koodin
- vitti
hemppa218 kirjoitti:
KALJAKOPPA=raketti auto
GIEVCARPLZ=koulubussi
RAIDERS=jäätelö auto
GIVECASH=rahaa 1,000,000
no siinä oli joitai koodei toivottavasti kelpaa :Dhei hemppa218 annatko minulle kaikki autot koodin ja dösä koodin suomeks kiitän olen ppppeeeeerrrrrrkkkkeeellleee jjjjeeeessssseeee
- åååååååå
knight rider kirjoitti:
sori kun siinä luki meidän nimet
ai sori voi jumalauta sun kans
- paska pökäle
joku kirjoitti:
GIVEALL - All tracks
GIVECASH - $1,000,000
WOTKINS - Flatmobile car
RUTTO - Pimpster car
KALJAKOPPA - Rocket car
GIEVCARPLZ - School bus
Tossa on ne koodit.(toivottavasti ei tarvii suomennosta...)miten saan se vitun dösän ku ei haluu toimii
- helsinki-vantaa
hemppa218 kirjoitti:
KALJAKOPPA=raketti auto
GIEVCARPLZ=koulubussi
RAIDERS=jäätelö auto
GIVECASH=rahaa 1,000,000
no siinä oli joitai koodei toivottavasti kelpaa :Dmulla toi raiders koodi ei toimi mikä vittu siinä sitte on
- flatout master
MOI tässä on lisäää koodeja flatout2: GIEVEPIX (saa 1 milj. rahaa kaikki autot) WOTKINS ( Saa flatmobilen)
- joku
sivulta FlatOut 2 pc koodit
- minä vaan
joku kirjoitti:
sivulta FlatOut 2 pc koodit
mun flat out 2 ei toimi koska mun isä ei oo vel soittanu yhelle miehelle
- eivaannyttoimi
minä vaan kirjoitti:
mun flat out 2 ei toimi koska mun isä ei oo vel soittanu yhelle miehelle
kiitti ku neuvvoitte mihi pitää laittaa koodit=D
- kannu kalle
kuules joku nimimerkkinen voitko somentaa rutto koodin?
- kannu kalle
eivaannyttoimi kirjoitti:
=} =\ =# =$ =¤ =/ =( =) = =D =O =I =J =Z =C x)
- Hakkeli
Kiitos Koodeista!
- joku kakara
kannu kalle kirjoitti:
rutto on parittajan auto gievepix rahaa kaikkiradat giveall wotkins flatmobile kaljakoppa rakettiauto
- vittulija
joku kakara kirjoitti:
rutto on parittajan auto gievepix rahaa kaikkiradat giveall wotkins flatmobile kaljakoppa rakettiauto
Se rutto ei toimi m' en saa sill' sit' perkeleen autoo ku se ei toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- homoo
voitko kertoa miks en saa koulu bussia käyttöön
- en kerro
miten parittaja toimii
- fdddddddddddfgghhjkl
kannu kalle kirjoitti:
eutto on rutto ja se on pimpster
- sdarma
ei toimi sun koodit
- läpipelannu
Aja street-luokasta enemmistö cupeista kullaks ni saat BULLET GT:n
- kannu kalle
läpipelannu kirjoitti:
Aja street-luokasta enemmistö cupeista kullaks ni saat BULLET GT:n
koodeja on kaikenlaisia osoitteessa:
jonneweb.net
ja samat flatoutin koodit käy playstation kakkoseen.mut jonnewebis ei oo bigtruck eikä elbueblo koodeja(bigtruc=hotrod,elbueblo=rekka).
mä nimittäi oon surffaillu netis iha kauheest ni tiiän paljon (= olen sinänsä ''tietokone nörtti''.kiiitän myös teitä jotka ovat kirjottaneet suomi 24 keskusteluun juttuja!
- Hjaagelberg
Ei uoo mikkään noista,sillä sehän on WOTKINS :D
- flatout 2 ps2
miten ne autokoodit pitää kirjottaa?
- Flatout fani
Toi ELPUEBLO koodi ei toimi mulla:(
- flatliojkljhhhhhhhhh
elpueblo on flat mobile
- ?????????
flat mobilen saa kun laitat enter code kohtaaa wotkins
- joopa joo
flatmobile kulkee 830km/h
- Ei oo
Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----
tiiätteks mistä sais sen halval? - mo
Ei oo kirjoitti:
Voi perhana ku remontin aikana meni FlatOut 2 paskaksi... pääsee kenttää sit ku tulee pois nii ----
tiiätteks mistä sais sen halval?raiders on jäätelööautokoodi
- ruu6
Ei oo kirjoitti:
tiiätteks mistä sais sen halval?haiset pahalle heppu munapää
- scott hullu
mo kirjoitti:
raiders on jäätelööautokoodi
ei oo totta sulla toimii koodit mut mul ei jelppiiks joku
- killi karva
Ei oo kirjoitti:
tiiätteks mistä sais sen halval?kato cdonista
- S.K.
Se Flat mobile kulkee 600 km mut nitroil jotakii 700. Iha kivasti :D
- Fla Toutti
Aina pääsee kenttää mutku tulee ulos nii ...
Ostin FOUC (ultimate carnage) pc:lle nii ei ollu shaderii (vaaditaan Shader model 3.0)
ja sen sais cdon.com:ista 9,45 eurolla.Sit se flat mobile oli joku Wotkins vai mikä ny olikaa...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_____/´´´´\_____T
I_o__________O__I_/\/\/\
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - ÄÄKS!!!123
Fla Toutti kirjoitti:
Aina pääsee kenttää mutku tulee ulos nii ...
Ostin FOUC (ultimate carnage) pc:lle nii ei ollu shaderii (vaaditaan Shader model 3.0)
ja sen sais cdon.com:ista 9,45 eurolla.Sit se flat mobile oli joku Wotkins vai mikä ny olikaa...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_____/´´´´\_____T
I_o__________O__I_/\/\/\
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------KUN AIJOIN WOTKINS AUTOLLA JA TÖRMÄSIN MUUHUN AUTOON... NIIN PIKKUSE UKKO LENS PITKÄLLE!
PAHA PAHA!!!!!! - ÄÄKS!!!123
ÄÄKS!!!123 kirjoitti:
KUN AIJOIN WOTKINS AUTOLLA JA TÖRMÄSIN MUUHUN AUTOON... NIIN PIKKUSE UKKO LENS PITKÄLLE!
PAHA PAHA!!!!!!menkää ensin extras paikkaan ja sit viimenen enter code ja sit koodit ja sit done
- mo
ÄÄKS!!!123 kirjoitti:
KUN AIJOIN WOTKINS AUTOLLA JA TÖRMÄSIN MUUHUN AUTOON... NIIN PIKKUSE UKKO LENS PITKÄLLE!
PAHA PAHA!!!!!!mä ajoin flatmobiililla niin mä menin hyndästä ja lensin jollekin katolle ja siel oli jäätelöauto sit mä ajoin sielt alas niin mä tipuin ainakin 30 sekkaa sielt katolta
- ÄÄK!!!123
joutuin lähtee pois.
- homo petteri
mul ei toimi mikkää koodi
- meikä poika
miulla tossa flat outissa pleikkari 2ses ei toimi koodi auttaisko joku
- MOIIIIIIIIIII
MULLA EI TOIMI ELPUEBLO :(
- JK
onks monster truck koodii?
- WK
Miten saa jäätelöauton?
ja mis se on - tttttttttttttttttt
ggg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067