aikamoista menoa...
50+ palstalla on vipinää
9
1015
Vastaukset
- kurkkiva
siellä ei ole näitä niiskuttajia ja mysnäilijöitä.
paljon parempi palsta.- MysNa
sitten siellä missä viihdyt, sillä minä aion pysyä täällä mysnäilemässä sinusta huolimatta :)
- tuffe
MysNa kirjoitti:
sitten siellä missä viihdyt, sillä minä aion pysyä täällä mysnäilemässä sinusta huolimatta :)
on hyvää vatsalle :))) Kohta on sixpäkki :P
- MysNa
tuffe kirjoitti:
on hyvää vatsalle :))) Kohta on sixpäkki :P
ainakin vatsa toimii, jos ei muu muu muu :DDD
- tuffe
MysNa kirjoitti:
ainakin vatsa toimii, jos ei muu muu muu :DDD
ja hyvän vatsajumpan saa :)))
Ja tulee puhdistettua näyttöä :/ - kantensa
tuffe kirjoitti:
ja hyvän vatsajumpan saa :)))
Ja tulee puhdistettua näyttöä :/jne D D ai "JUU" hyvää kesää "teillekin". Vinks. D D
..pikkasen eri juttu, jos tätäkin palstaa ois omalla nickillä arvosteltu, jos sellaisen omaa!?
Varmasti 50 -palstalla paljon hyviä avauksia, asioita, elämänkokemusta yms. kuten täälläkin.
Mutta sinne myös joskus 'kurkanneena' oon huomannut kjäh, kjäh -meininkiä, toisten mollausta, nimenomaan 'puskasta'.
Lisäksi ilmeisen monia nickejä yhdellä ja samalla henkilöllä..
Vipinää, vipinää juuh :))- Felixman
palstalla on monia mukavia naisia, joiden kirjoituksia lukee mielellään.
Ei pitäisi lähteä moittimaan niiskua ja mysnaa, sillä palsta olisi paljon hiljaisempi ilman heitä.
- Mies 44-v.
Kyllä tälläkin palstalla tirskutaan ja hihitellään kuin repaleiset kakarat karkkitehtaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147314
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434644- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311779
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271766Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411620- 361527
- 1431287