MTV-3 Gay-chat

wilhomo1

olen jonkin aikaa seuraillut ko. sivua ja eipä ainakaan ihka tavallisen homon mieltä ylennä sellainen meno mitä niillä sivuilla tapahtuu.eipä ole ihme, että tavan hetero niitä katsellessa saakin mielikuvituksellisia luuloja meistä homoista, huh, huh sitä halujen ja himojen kirjoa mitä siellä kaivataan ja halutaan. Toisaalta homona on vaikea kaikkea erilaisuutta mennä tuomitsemaan, olen yrittänyt löytää txt kumppanuutta sivuilta, muttei siinä kyllä onnistu,aina sama kaava;mitat, koot, erikoisuudet, ne jaksaa kiinnostaa. Syvällisempään tuttavuuteen on turha yrittääkkään. No, mitäpä tuosta, meitä on moneksi

30

11613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näppylä

      Ne samat tyypit ruinaavat seksiä myös sellaisilla homojen tapaamissaiteilla kuten; Qruiser, Iskuri (koodi.net), Suomi24.fi, City.fi, jne. jne. Ihan uskomatonta, miten joillakin sitä aikaa riittääkin miesten saalistamiseen 24h/vrk ja verkkoja on viritelty jos jonnekin. Entinen poikaystäväkin oli nainut puolen kaupungin kanssa, mikä tuli ilmi vasta siinä vaiheessa, kun suhde loppui pettämiseen. Jotkut ne osaavat sitten vielä näytellä viatonta.

      • Sainmunaa

        Ja sinäkin olet ihan samanlainen, olet katsonut ne samat ja nyt itket siitä kun et ole saanut jetään


      • Anonyymi
        Sainmunaa kirjoitti:

        Ja sinäkin olet ihan samanlainen, olet katsonut ne samat ja nyt itket siitä kun et ole saanut jetään

        kyllä olen tavannut muitakin kuin pervoja tietäisitpä


    • Mä oon aikoinani laittanu maikkarin gay-chattiin ilmotuksia, ei juuri ollenkaan asiallista viestiä oo tullu. Aina kysellään kokoja ja mittoja, muttei ollenkaan sitä et onko tositarkotuksella liikkeellä. Ja mä oon ollu tositarkotuksella liikkeellä mut ei se toinen. Nytki mulla on qruiserilla profiili jossa haen tositarkotuksella miestä, mutta koodi.netis oon nykyään vaan juttelemas toisten kans, sieltä ei kuitenkaan löydy miestä, hyvällä tuurilla vois yhen illan juttu löytyä.

      • Anonyymi

        Tä äänkö chattasit?


    • Tositarkoituksella

      Ihmettelen vaan että missä ootte olleet silloin kun itse olen tositarkoituksella seuraa hakenut :=)

    • 24v.

      Sielä tosiaan tuntuu olevan kaikenmaailman pervot ja eläkelläis ja muut vaarit.
      Välillä tullu seurattua ja olempa sinne joskus viestinkin laittanu, mutta kyllä se porukka siellä on jotain aivan sairasta.
      Ei sieltä kannata seuraa hakea, tiedä minkä kupan itteensä saa...
      Mut niinhän se juttu on muittenkin chattihorojen suhteen...Kannatta aina olla varovainen.
      Lahdessakin pyörii kaupunki pullollaan toistaan komeampia kundeja, mutta vähän vaikee se on ketään käydä kadulta bongailee, Ku vaan tietäs et mistä kautta niihin vois saada yhteyden.

      • will

        pikku otos lauantailta; vastasin kolmeen ja kaikilta kolmen sanan vastaus; mistä,millanen,mittas, no piruuttani vastasin vielä muutamiin viestiin ja laadin ittelleni sellasen hahmon että itseltäni vähintää paskat housuun jos sellanen vastaan kävelis, mutta herrajee sellanenhan nappas enkä ollu kavereista päästä irti ollenkaan, siellä voi suoltaa mitä paskaa tahansa ja täydestä menee, et voi arvata mitä porukkaa siellä viestien lähettelijöissä on. Aidot homot hakee seuransa muulla tavoin ns. kyllä tikan poika puuhun osaa kiivetä


      • Kyllä se sinustakin vaari tulee, jos elää saat niin vanhaksi!!


    • 1+1=2

      Menkää homobaareihin niin löytyy tositarkoituksella. Kukaan mistään chätistä elämänrakkauksia etsi, haloo!

    • Hyi SAATANAT INHO!!!

      Olen homo ja olen alkanut inhota aihepiiriä jo kauan sitten kaikkea mikä liittyy homouteen ja siihen pinnallisuutenne ja juuri siihen seksistiseen elämäntapaan ja asenteeseen!

      Ehkä tämän voi tulkita myös "itseinhoksi" ..mutta oli mitä oli en hemmetissä ainakaan halua tietoisesti tuoda julki homoutta joka on kirous joka hemmetin hintille ja olen jopa ryhtynyt ajattelemaan olemmeko me todella sairaita jos ei kaikki niin hyvin, hyvin suuri osa homoista, bi-ukoista, transuista yms. ovat jotenkin niin rakkaudetonta ja onnetonta, ja kiintymykseen ja luottamukseen kykenemätöntä irrallista ja ikävää porukkaa!

    • maza-x

      Maaseudulla pienellä paikkakunnalla asuvana 897 on oikeastaan ainoa vaihtoehto löytää järkevää seuraa. Huijareita on joka paikassa, niin koodissa kuin muuallakin. Olen itse kehitellyt huijareita ja ärsyttäviä ihmisiä vastaan yksinkertaisen keinon: Laitan älypuhelimessani hankalien, ärsyttävien ja huijaavien tyyppien numerot suoraan torjuntaan joten ne jotka vastaavat ovat usein todella myös halukkaita oikeasti tapaamaan. Omakohtaisten kokemusten perusteella voin sanoa että 897 kautta on löytynyt todella hyviä tyyppejä jotka ovat myös asiallisia ja rehellisiäkin. Huijarin tunnistaa helposti esim siitä että kun pyytää kuvaa ja vastauksena tulee mms joka alkaa esim Fw tms merkinnällä, silloin tiedän ettei kuva ole oma vaan jonkun toisen. Lisäksi jos epäilen jotain vastausta talletan sitä muutaman viikon tai kuukauden ajan ja jos hän vastaa eri tiedoilla mitä ensimmäisen kerran niin laitan saman tien torjuntaan (esim sama vastaaja on ilmoitellut iäkseen 16-53v eri kerroilla). Tuollaisille yleensä vastaan reilusti että koetapa nyt ensin oikeesti päättää minkä ikäinen olet

    • Krisu40

      Tervehdys! Juu olen huomioinut kanssa, että ei tuolla maikkarilla, saati koodissa ole kuin feikkejä ja 'kusettajia'. Itselläni ollut molemmissa ilmoitus ja koska en ole kiiltokuva/malli/tms, niin hiljaista on ollut. Kyllähän sen nyt maalaisjärkikin sanoo, että jokaisella on haluja jne, mutta jos noiden 2:n saitin mukaan menis, niin halut loppus aika lyhyeen. Pid.aik.suhteita ei enää arvosteta, ellei kyseessä ole sex-suhde (jos sitäkään). Mukavaa syksyä kaikille!

    • 1parix1

      Tuskin homopojasta tulee heteroa. Pallopeppu pitää ollakin, niin saa komean kaverin ja jotain uutta.

    • Jupe623

      Haen itekkin tavallista tallajaa,löytyykö sellaista en tiiä?

    • Btm-mies

      Tuon chatin alkuaikoina tuolta sai hyvinkin hoitoja ja olipa tapaamisia muutaman todella osaavakin top setä paikalla.. Oi niitä aikoja.. :)

      • Anonyymi

        minäkin onnistuin kerran saamaan hyvän hoidon turussa vaan eipä nykyään


    • Anonyymi

      eipä sieltä normaalia gaytreffejä onnistu saamaan kaikki jotenkin pervoja tapauksia

    • Anonyymi

      Homobaareissa on parempi musiikki.

    • Anonyymi

      Ihan on samanlaista menoa ja samat tyypit muissakin seuranhakupaikoissa. Kuvan kanssa ne vaan "maskaa" paremmin itseään unelmavävyiksi. Sama se on tälläkin sivulla kun näennäisen anonymiteetin takaa lauotaan mitä vaan ja sitten kuvallisessa ja nimellisessä somessa ollaan vähän kiltimpiä.

    • Anonyymi

      Homma vaan ei toimi... Vai pitäisikö sanoa, että hommo/hommo ei vaan toimi....

      Miksi ei ? No kun " Kannettu vesi ei kaivosa pysy".

      Homoilu on luonnotonta. Homoilu on syntiä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Heterous pelastaa maailman tuholta!

        Heteropride


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe