MTV-3 Gay-chat

wilhomo1

olen jonkin aikaa seuraillut ko. sivua ja eipä ainakaan ihka tavallisen homon mieltä ylennä sellainen meno mitä niillä sivuilla tapahtuu.eipä ole ihme, että tavan hetero niitä katsellessa saakin mielikuvituksellisia luuloja meistä homoista, huh, huh sitä halujen ja himojen kirjoa mitä siellä kaivataan ja halutaan. Toisaalta homona on vaikea kaikkea erilaisuutta mennä tuomitsemaan, olen yrittänyt löytää txt kumppanuutta sivuilta, muttei siinä kyllä onnistu,aina sama kaava;mitat, koot, erikoisuudet, ne jaksaa kiinnostaa. Syvällisempään tuttavuuteen on turha yrittääkkään. No, mitäpä tuosta, meitä on moneksi

22

7888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näppylä

Ne samat tyypit ruinaavat seksiä myös sellaisilla homojen tapaamissaiteilla kuten; Qruiser, Iskuri (koodi.net), Suomi24.fi, City.fi, jne. jne. Ihan uskomatonta, miten joillakin sitä aikaa riittääkin miesten saalistamiseen 24h/vrk ja verkkoja on viritelty jos jonnekin. Entinen poikaystäväkin oli nainut puolen kaupungin kanssa, mikä tuli ilmi vasta siinä vaiheessa, kun suhde loppui pettämiseen. Jotkut ne osaavat sitten vielä näytellä viatonta.

• Sainmunaa

Ja sinäkin olet ihan samanlainen, olet katsonut ne samat ja nyt itket siitä kun et ole saanut jetään

• Mä oon aikoinani laittanu maikkarin gay-chattiin ilmotuksia, ei juuri ollenkaan asiallista viestiä oo tullu. Aina kysellään kokoja ja mittoja, muttei ollenkaan sitä et onko tositarkotuksella liikkeellä. Ja mä oon ollu tositarkotuksella liikkeellä mut ei se toinen. Nytki mulla on qruiserilla profiili jossa haen tositarkotuksella miestä, mutta koodi.netis oon nykyään vaan juttelemas toisten kans, sieltä ei kuitenkaan löydy miestä, hyvällä tuurilla vois yhen illan juttu löytyä.

• Tositarkoituksella

Ihmettelen vaan että missä ootte olleet silloin kun itse olen tositarkoituksella seuraa hakenut :=)

• 24v.

Sielä tosiaan tuntuu olevan kaikenmaailman pervot ja eläkelläis ja muut vaarit.
      Välillä tullu seurattua ja olempa sinne joskus viestinkin laittanu, mutta kyllä se porukka siellä on jotain aivan sairasta.
      Ei sieltä kannata seuraa hakea, tiedä minkä kupan itteensä saa...
      Mut niinhän se juttu on muittenkin chattihorojen suhteen...Kannatta aina olla varovainen.
      Lahdessakin pyörii kaupunki pullollaan toistaan komeampia kundeja, mutta vähän vaikee se on ketään käydä kadulta bongailee, Ku vaan tietäs et mistä kautta niihin vois saada yhteyden.

• will

pikku otos lauantailta; vastasin kolmeen ja kaikilta kolmen sanan vastaus; mistä,millanen,mittas, no piruuttani vastasin vielä muutamiin viestiin ja laadin ittelleni sellasen hahmon että itseltäni vähintää paskat housuun jos sellanen vastaan kävelis, mutta herrajee sellanenhan nappas enkä ollu kavereista päästä irti ollenkaan, siellä voi suoltaa mitä paskaa tahansa ja täydestä menee, et voi arvata mitä porukkaa siellä viestien lähettelijöissä on. Aidot homot hakee seuransa muulla tavoin ns. kyllä tikan poika puuhun osaa kiivetä

• Kyllä se sinustakin vaari tulee, jos elää saat niin vanhaksi!!

• 1+1=2

Menkää homobaareihin niin löytyy tositarkoituksella. Kukaan mistään chätistä elämänrakkauksia etsi, haloo!

• Hyi SAATANAT INHO!!!

Olen homo ja olen alkanut inhota aihepiiriä jo kauan sitten kaikkea mikä liittyy homouteen ja siihen pinnallisuutenne ja juuri siihen seksistiseen elämäntapaan ja asenteeseen!

Ehkä tämän voi tulkita myös "itseinhoksi" ..mutta oli mitä oli en hemmetissä ainakaan halua tietoisesti tuoda julki homoutta joka on kirous joka hemmetin hintille ja olen jopa ryhtynyt ajattelemaan olemmeko me todella sairaita jos ei kaikki niin hyvin, hyvin suuri osa homoista, bi-ukoista, transuista yms. ovat jotenkin niin rakkaudetonta ja onnetonta, ja kiintymykseen ja luottamukseen kykenemätöntä irrallista ja ikävää porukkaa!

• maza-x

Maaseudulla pienellä paikkakunnalla asuvana 897 on oikeastaan ainoa vaihtoehto löytää järkevää seuraa. Huijareita on joka paikassa, niin koodissa kuin muuallakin. Olen itse kehitellyt huijareita ja ärsyttäviä ihmisiä vastaan yksinkertaisen keinon: Laitan älypuhelimessani hankalien, ärsyttävien ja huijaavien tyyppien numerot suoraan torjuntaan joten ne jotka vastaavat ovat usein todella myös halukkaita oikeasti tapaamaan. Omakohtaisten kokemusten perusteella voin sanoa että 897 kautta on löytynyt todella hyviä tyyppejä jotka ovat myös asiallisia ja rehellisiäkin. Huijarin tunnistaa helposti esim siitä että kun pyytää kuvaa ja vastauksena tulee mms joka alkaa esim Fw tms merkinnällä, silloin tiedän ettei kuva ole oma vaan jonkun toisen. Lisäksi jos epäilen jotain vastausta talletan sitä muutaman viikon tai kuukauden ajan ja jos hän vastaa eri tiedoilla mitä ensimmäisen kerran niin laitan saman tien torjuntaan (esim sama vastaaja on ilmoitellut iäkseen 16-53v eri kerroilla). Tuollaisille yleensä vastaan reilusti että koetapa nyt ensin oikeesti päättää minkä ikäinen olet

• Krisu40

Tervehdys! Juu olen huomioinut kanssa, että ei tuolla maikkarilla, saati koodissa ole kuin feikkejä ja 'kusettajia'. Itselläni ollut molemmissa ilmoitus ja koska en ole kiiltokuva/malli/tms, niin hiljaista on ollut. Kyllähän sen nyt maalaisjärkikin sanoo, että jokaisella on haluja jne, mutta jos noiden 2:n saitin mukaan menis, niin halut loppus aika lyhyeen. Pid.aik.suhteita ei enää arvosteta, ellei kyseessä ole sex-suhde (jos sitäkään). Mukavaa syksyä kaikille!

• 1parix1

Tuskin homopojasta tulee heteroa. Pallopeppu pitää ollakin, niin saa komean kaverin ja jotain uutta.

• Jupe623

Haen itekkin tavallista tallajaa,löytyykö sellaista en tiiä?

• Btm-mies

Tuon chatin alkuaikoina tuolta sai hyvinkin hoitoja ja olipa tapaamisia muutaman todella osaavakin top setä paikalla.. Oi niitä aikoja.. :)

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      720
      6850
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      75
      1307
    3. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      637
      910
    4. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      16
      846
    5. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      173
      845
    6. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      93
      727
    7. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      120
      704
    8. Mies mikä on sun mielestä suurin

este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
      Ikävä
      49
      669
    9. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      666
    10. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      47
      665
    Aihe