Olen etsinyt netistä ja kukkakirjoista mutta en ole onnistunut löytämään uuden kukkani nimeä. Kasvilla on juuressa sipulinomainen pyöreä "pallo" josta kasvaa paljon ohutta nauhamaista vihreää lehteä samaan tyyliin kuin pullojukalla. Olisiko mahdollista että kyseessä on nuori pullojukka? Mielestäni lehdet ovat kuitenkin erilaiset kuin pullojukalla..Olisi hienoa jos joku tietäisi. Kuvalinkkejä saa laittaa jos vaikka tunnistaisin :)
Mikä viherkasvi?
3
391
Vastaukset
- ellit
Luultavasti on pullojukka,Nolina recurvata.
Täällä niitä on pilvinpimein ;ö
http://images.google.fi/images?q=nolina recurvata&hl=fi&btnG=Etsi kuvia- Kasvi hukassa
Olihan se, itsekin googletin kasvia mutta olisi tarvinnut vain katsoa pari sivua pidemmälle :D Kasvaako tuosta pallomaisesta tyvestä vielä pitkä varsi vai onko tuo joku pullojukan lajitoveri joka on vain hieman erilainen?
Kasvi hukassa kirjoitti:
Olihan se, itsekin googletin kasvia mutta olisi tarvinnut vain katsoa pari sivua pidemmälle :D Kasvaako tuosta pallomaisesta tyvestä vielä pitkä varsi vai onko tuo joku pullojukan lajitoveri joka on vain hieman erilainen?
tuli minulle lahjana kolmatta vuotta sitten. Sen varsi on haaroittunut ja haarat ovat kasvaneet, eivät paljoa, mutta hitaasti ja varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159