Oon ettiny näit vastuksii netistä ja kirjoista jne. mut kaikis on ollu erivastauksia.. nii et kysyn täältä.
1. Minkä ikäisenä poikaset pitää erottaa emostaan?
2. Minkä ikäisenä urokset ja naaraat pitää erottaa toisistaan?
3. Minkä ikäisenä kaikki hamsut pitää erottaa toisistaan?
4. Voika kahta saman poikueen syyristä pistää asumaan toistensa kanssa?
Älkääs sitten ruvetko ''Ootko varmasti ottanu tarpeeksi tietoa?''.
Olen ottanut. Haluun vaan tarkistaa noi.
Pari kyssää.
2
151
Vastaukset
- ichigo__
En ole aivan varma tuosta asiasta, mutta kuitenkin ennen kuin poikaset ovat 4-viikkoisia.
2. Minkä ikäisenä urokset ja naaraat pitää erottaa toisistaan? 4-viikkoisina. Tuossa iässä ne alkavat olla lisääntymiskykyisiä.
3. Minkä ikäisenä kaikki hamsut pitää erottaa toisistaan? Mieluiten 4-viikkoisina.
4. Voika kahta saman poikueen syyristä pistää asumaan toistensa kanssa? Ei voi. Kahta eri sukua tai kahta samaa sukua olevaa syyristä ei voi pitää keskenään, koska hamsterit alkavat tappelemaan kuitenkin. Eläinkauppiaat ovat joskus rahanahneena väittäneet toista, että syyriksiä voisi pitää yhdessä jos esim asumus on tarpeeksi iso, mutta näin ei ole. Vastaan syyrialaisista.
- 5-viikkoisina. Sen jälkeen emo alkaa saada poikasista tarpeekseen.
2. Minkä ikäisenä urokset ja naaraat pitää erottaa toisistaan?
- 5-viikkoisina tai jos urospoikaset alkavat kiusaamaan naaraita, ne voi erottaa jo 4-viikkoisina.
3. Minkä ikäisenä kaikki hamsut pitää erottaa toisistaan?
- 6-viikkoisina, sillä silloin ne eivät enää yleensä tule toimeen.
4. Voika kahta saman poikueen syyristä pistää asumaan toistensa kanssa?
- Ei voi. Syyrialainen hamsteri on erakkoeläin eikä siedä toista reviirillään. Seurauksena on tappelu, jossa vahvempi voi jopa tappaa heikomman. Olen tosin kuullut kahdesta englantilaisesta syyrisuroksesta, jotka asuivat elämänsä onnellisesti yhdessä, mutta sitä ei missään tapauksessa kannata lähteä kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855