Olemme suunnitelleet matkaa Vilnaan koko perheen voimin. Lapsemme on matka-ajankohtana 11 kk vanha. Kertoisitteko kokemuksia Vilnasta lasten kanssa, ja onko yleensäkään järkevää lähteä noin pienen lapsen kanssa sinne? Onko rattaiden kanssa esim. helppo liikkua siellä?
Pieni lapsi ja Vilna
Lapsiystävällinen kohdeko?
4
1055
Vastaukset
- remanof 44
lapset ovat otattu huomioon .ruoka on hyvää.kannattaa lähteä.
- oscars
pienen lapsen kanssa sam homma kuin muissakin maissa
vilnan keskusta on ok rattaat jossa isommat pyörät tai taitettavat matkarattaat
juotettava lapselle pullotettuja juomia ei kraanavettä ilman keittämistä
sellainen huoneisto jossa apukeittiö - suhtautuminen
on ok. Ainoa homma joka hieman epäilyttää: Vilnassa on tällä hetkellä aika paljon tietöitä, joten pitää valmistautua siihen, että rattaita joutuu ehkä nostelemaan. Ihan pikkupyöräisillä en muutenkaan mukulakiville lähtisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658