Saako sieltä daameja jatkoille?
Pikku-Eero
5
4946
Vastaukset
- ...
Hyvä ja leppoisa nurkkapubi muuten, mutta n. 90% kiinteä kantaporukkansa. Siis ei negatiivisessa mielessä, aika vähän aamusta iltaan istujia. Kesäisin vähän enemmän ohikulkijoita ja talvella lähinnä vaihtelua tuovat opiskelijat Mäyräntieltä.
Flaksi ei siis kovin helposti varmaan täällä mestassa käy mitä itse kauan Ojoisilla asunut, olettaisin... - halua niitä
vakioharppuja raahatakaan jatkoille...
- ja tippuria
ja muita kivoja niiltä daameilta saa...Jopa niiltä nuoremmilta vakkareiltakin.
Kas kun poikaystävät ei huomaa...Tai sit ei vaan välitä. - En jallanikaan astuisi sinne
nartut sulle yleensäkkin kelpaa, niin sinne vaan oluella itseään vuosikkymmenen ruokkineita bongaamaan
- on paras
Kaupungin ykköspaikallinen.. onhan siellä vakkarinsa mut eipä tunnu haittaavan.. itse ratkennut siitä pubista "mennään yhelle" meiningillä ryyppään n. 100 kertaa!!! Palvelu pelaa. AKKUPÖYTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965