Verenhimo

¤Nymphetamine¤

Mä en oikee tie mutta mä oon aivan hulluna vereen! sen makuun, miltä se näyttää...

10

701

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....,,

      ...

      • ¤Nymphetamine¤

        en sen oksettavampi kun sinäkä ;)


      • vamppyyri

        Jep sama..nykyajan vamppyyri..pari kertaa kaverilt saanu vähä sormenpääst maistaa😋


    • vampyrli

      okei vai että näin....
      on se veri ihan kiva ja näin, mutta aivan vain että aina ei ole kovinkaan terveellistä juoda sitä verta sieltä lihapakkauksien pohjilta sillä vaikka useimmiten terveysvaatimukset vaati kovaakin tasoa niin mistä sitä tietää vaikka joskus sinulle sattuisikin kohdalle hiukkasen jotenkin huono kuntoisempi lihapakkaus niin sittenpähän saat vielä jonkin erittäin hauskan taudin/sairauden/muun vastaavan. mutta pliis älä nyt ainakaan jauheliha pakkauksista sitä verta juo sillä se jo lähentelee köhm jotenkin itsetuhoisuutta.

      Nimimerkillä: toinen verestä jotenkin kiihottuva

      ja ihan pakko nyt on kyllä kysyä että minkäs ikäinen oletkaan

    • setkam

      Grau. Tule tänne kissa. Meillä on hillomunkkeja.

    • ¤Nymphetamine¤

      ei ei. tarkoitus ei todellakaan ollut mainostaa Dania... :)mutta tuohon suuntaan, eli paljon verisemmät

    • vamdemon

      Itse tykkään juoda pissisten verta, kaunis hoikka gasellinsilmäinen viaton pissis on parhaan veren lähde :3

    • Ihmisten veri on hyvää tuoreena. Mutta mitään pussitettua naudanverta en ala ryystämään.

    • vampirismihullugangsta

      Veri on intohimo viillan itseani veitsella jotta veri suonet aukee ja juomat on valmiina ihmislihan syonti on myos hyvaa kuten jeesus sano juo minun vereni ja syo minun lihani itse en vaan tarjoa muille...

    • Totatota

      Sama ongelma mutta en sitä mitään juomaan kyllä alkais😅Mutta haavaahan sitä välillä kattelee huvikseen ja kun joku itkee haavoista niin mä oon silleen"no mitä nyt vertavuotavasta nenästä" mutta Ööhm.... tuota jos tykkäät pursottaa sitä ulos muista kröhm..


      Olet sekopää 😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe