Mä en oikee tie mutta mä oon aivan hulluna vereen! sen makuun, miltä se näyttää...
Verenhimo
10
780
Vastaukset
- ....,,
...
- ¤Nymphetamine¤
en sen oksettavampi kun sinäkä ;)
- vamppyyri
Jep sama..nykyajan vamppyyri..pari kertaa kaverilt saanu vähä sormenpääst maistaa😋
- vampyrli
okei vai että näin....
on se veri ihan kiva ja näin, mutta aivan vain että aina ei ole kovinkaan terveellistä juoda sitä verta sieltä lihapakkauksien pohjilta sillä vaikka useimmiten terveysvaatimukset vaati kovaakin tasoa niin mistä sitä tietää vaikka joskus sinulle sattuisikin kohdalle hiukkasen jotenkin huono kuntoisempi lihapakkaus niin sittenpähän saat vielä jonkin erittäin hauskan taudin/sairauden/muun vastaavan. mutta pliis älä nyt ainakaan jauheliha pakkauksista sitä verta juo sillä se jo lähentelee köhm jotenkin itsetuhoisuutta.
Nimimerkillä: toinen verestä jotenkin kiihottuva
ja ihan pakko nyt on kyllä kysyä että minkäs ikäinen oletkaan - setkam
Grau. Tule tänne kissa. Meillä on hillomunkkeja.
- ¤Nymphetamine¤
ei ei. tarkoitus ei todellakaan ollut mainostaa Dania... :)mutta tuohon suuntaan, eli paljon verisemmät
- vamdemon
Itse tykkään juoda pissisten verta, kaunis hoikka gasellinsilmäinen viaton pissis on parhaan veren lähde :3
Ihmisten veri on hyvää tuoreena. Mutta mitään pussitettua naudanverta en ala ryystämään.
- vampirismihullugangsta
Veri on intohimo viillan itseani veitsella jotta veri suonet aukee ja juomat on valmiina ihmislihan syonti on myos hyvaa kuten jeesus sano juo minun vereni ja syo minun lihani itse en vaan tarjoa muille...
- Totatota
Sama ongelma mutta en sitä mitään juomaan kyllä alkais😅Mutta haavaahan sitä välillä kattelee huvikseen ja kun joku itkee haavoista niin mä oon silleen"no mitä nyt vertavuotavasta nenästä" mutta Ööhm.... tuota jos tykkäät pursottaa sitä ulos muista kröhm..
Olet sekopää 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1367277Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1115062Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753838KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa53346Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273134Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122886Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni612694Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,632342Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu912161Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t352030