Hei,
Onko kukaan sattunut tilaamaan noita [email protected] sähköpostijuttuja? Haluaisin kovasti rakennella jotain verkkosivupohjaa – teen toiminimellä kotipalvelukeikkoja, käyn siivoilemassa yms. Ajattelin, että nyt tarvis vähän lisähommia ja verkkosivujen kautta saisin palvelut näkyville. Pitäs kyl varmaan keksiä, joku halpa webbisuunnitelija jostain, kun ei niin paljoa ylimääräistä pätäkkää ole.
-Krista
kotipalveluyrittäjä goes www.
-krista-
3
377
Vastaukset
- kotisivut
Jos vielä etsit tekijää niin vinkkaa osoitteeseen [email protected] niin voin tehdä sulle tyylikkäät kotisivut halvalla. Jos et sinne ihmeitä ominaisuuksia tarvitse vaan nimenomaan markkinointia vauhdittamaan ja yrityksesi tunnettavuutta lisäämään.
- designerfi
Kannattaa melkein käyttää jotain kotisivukonetta jolla voit itse rakentaa saitin. Tossa muutama:
www.zoner.fi- Jyrä2
Kyllähän jonkinlainlaiset hötömölöt saa noillakin tehtyä, mutta mitään kunnollista noilla ei saa aikaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645