olisin kysynyt että mistä saisin pirun hyökkäyksen voitteko antaa osoitteen olen kokeilluut jo dcplus plus mut en oo löytänyt?
Doomilaakso
10
1706
Vastaukset
- sddddd
www.youtube.com
- !!!!!
ei ole siellä en löytänyt miten löydän sen
- tommi9
hmm ootko connect monelle hubille tai onko ne suomalaisii! mä ainaki löysin muttako ei sitä voinu imuttaa
- oon yrittönyt
oon menny en vaan oo löytänyt
- tommi9
oon yrittönyt kirjoitti:
connectaa semmoseen ku nettunet tai 5star titan
- tommi9§
oon yrittönyt kirjoitti:
katos ku mulla on pirun hyökkäys 2konen haluukko sen?
- ?????
tommi9§ kirjoitti:
siis tarkoitatko pirun paluua mulla on myös se etin pirun hyökäystä
tommi9§ kirjoitti:
Lähetä Mulle se PLiis! Mus säkä o [email protected]!
- supi pakke porkkanaleuka
duumit... on.... mennyttä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2095188Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464910Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022769Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352368- 651992
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121871- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841323Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2701064