olisin kysynyt että mistä saisin pirun hyökkäyksen voitteko antaa osoitteen olen kokeilluut jo dcplus plus mut en oo löytänyt?
Doomilaakso
10
1728
Vastaukset
- sddddd
www.youtube.com
- !!!!!
ei ole siellä en löytänyt miten löydän sen
- tommi9
hmm ootko connect monelle hubille tai onko ne suomalaisii! mä ainaki löysin muttako ei sitä voinu imuttaa
- oon yrittönyt
oon menny en vaan oo löytänyt
- tommi9
oon yrittönyt kirjoitti:
connectaa semmoseen ku nettunet tai 5star titan
- tommi9§
oon yrittönyt kirjoitti:
katos ku mulla on pirun hyökkäys 2konen haluukko sen?
- ?????
tommi9§ kirjoitti:
siis tarkoitatko pirun paluua mulla on myös se etin pirun hyökäystä
tommi9§ kirjoitti:
Lähetä Mulle se PLiis! Mus säkä o [email protected]!
- supi pakke porkkanaleuka
duumit... on.... mennyttä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303690Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491588- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille167999- 74815
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47725Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua33716- 81660